Recenzie Yeti X World of Warcraft Edition: Perfect pentru streameri și lideri de raid

Sursa: Albastru

Pre-patch-ul World of Warcraft: Shadowlands apare astăzi, aducând un nou sistem de nivelare și opțiuni de personalizare a personajelor în jocul înainte de lansarea următoarei mari expansiuni la MMORPG-ului. Pe măsură ce jucătorii de toate nivelurile, inclusiv streamerii, revin în joc pentru a vedea noul conținut, Blue și Blizzard Entertainment s-au unit pentru a introduce un nou instrument puternic sub forma microfonului Yeti X World of Warcraft Edition.

Blue Yeti X, care a fost lansat pentru prima dată în septembrie. 2019, a fost deja unul dintre cele mai bune microfoane pentru streameri, iar noua versiune include toate aceleași caracteristici, plus modularea vocii tematice și o colecție imensă de mostre audio HD. Deși este în mod evident orientat către jucători WoW de ultimă generație, sunetul de înaltă calitate și biblioteca de efecte sonore fantastice îl fac, de asemenea, o alegere excelentă pentru oricine care rulează jocuri RPG-uri de masă de la distanță, mai ales dacă se înregistrează. un podcast de redare reală.

Ce vă va plăcea la Yeti X World of Warcraft Edition

Sursa: Albastru

Blue produce microfoane de studio high-end de 25 de ani și microfoane USB premium de 15 ani, iar acest brand veteran nu dezamăgește când vine vorba de calitate. Există patru capsule în microfon care oferă o claritate excelentă și poate fi setat în moduri diferite în funcție de nevoile dvs.

Transmiteți în flux cu un partener sau intervievați cuiva pentru podcastul dvs? Setați microfonul pe bidirecțional. Realizarea unui podcast de grup sau difuzarea unui joc de masă? Comutați-l pe stereo sau omnidirecțional. Deși prețul de 200 USD poate părea mare, acest dispozitiv vă va permite să înregistrați conținut care, în mod normal, ar necesita mai multe microfoane pentru a oferi aceeași calitate.

Este distractiv pentru streameri să se joace, dar este și un instrument extrem de puternic pentru raiders care doresc să-și alerteze breasla.

Desigur, este excelent și dacă stai la birou, ajutându-te să introduci sunet de o calitate excepțională. Un contor LED 11 segmente în față, care poate fi schimbat între albastru Alianță, roșu Horde sau alte culori, vă oferă un indicator al nivelurilor dvs. în timp ce vorbiți și puteți regla sunetul doar cu o răsucire. un buton. Butonul vă permite, de asemenea, să controlați echilibrul sunetului între ceea ce iese din computer și ceea ce percepe microfonul, astfel încât să puteți evita să faceți clicuri dvs.

Caracteristica caracteristică a ediției Yeti World of Warcraft este biblioteca sa de sunet, care include sute de clipuri din istoria jocurilor, cu accent pe conținutul viitoarei expansiuni World of Warcraft: Shadowlands. Folosind Logitech G Hub, puteți reda citate de la personaje emblematice, inclusiv Jaina Proudmoore și Sylvanas Windrunner, sunete ambientale din numeroase zone, efecte de vrăji, zgomote de creaturi și efecte sonore asociate cu evenimente din joc, cum ar fi prima de pradă raid.

Evident, este distractiv pentru streameri să se joace, dar este și un instrument excepțional de puternic pentru raiders care doresc să-și alerteze breasla cu sunete pe care sunt pregătiți să le asculte și pentru podcasterii RPG de masă sau GM la distanță care doresc să adauge. atmosferă. Dacă aveți un dispozitiv Logitech G, cum ar fi Logitech G915 Lightspeed sau Logitech G915 TKL, puteți utiliza software-ul G Hub pentru a glisa și plasa mostre audio în sloturile de pe tastatură.

Această funcționalitate vă permite să puneți în coadă sunetul ca sunetul unui personaj reînviat prin apăsarea unui buton. multe chiar lega evenimente împreună cu macrocomenzi. De asemenea, puteți decide dacă să redați sunetul o singură dată, să vă faceți în buclă atâta timp cât timp degetul pe buton sau să continuați să redați până când vă spuneți că se oprește. Fiecare secundă contează atunci când faci raid și orice vă va permite să atrageți atenția echipei dvs. rapid și într-un mod distractiv va fi cu siguranță un instrument util, deoarece jucătorii de vârf încep să abordeze cele mai dure lupte din Shadowlands.

Același software vă permite să vă creați propriile efecte sonore și să le părăsiți comunității, așa că așteptați-vă ca biblioteca să crească după lansare. Unele dintre aceste efecte sunt deja perfecte pentru un joc Dungeons & Dragons sau Pathfinder.

Ce nu vă va plăcea la Yeti X World of Warcraft Edition

Sursa: Albastru

La fel ca Yeti X standard, Yeti X World of Warcraft Edition este alimentat de un conector Micro-USB la bază. Este puțin sensibil, așa că trebuie să vă înregistrați să nu vă împodoviți în timpul în timpul înregistrării, să nu fie deconectat. Din fericire, calitatea înregistrării este suficient de ridicată. Nu trebuie să fie aproape de fața dvs., așa că nu ar trebui să o loviți accidental când ajungeți la o băutură.

Nu am fost prea impresionat de modularea vocii, care este menită să emuleze diferite rase Warcraft precum orcii și gnomii. Se simte ca o schimbare destul de generică, ceva care este clar de fapt că software-ul include unele efecte fără tematică, cum ar fi chipmunk cu heliu cu ton ultra-înalt. De asemenea, dacă sunteți extrem de nefavorabil la spoiler, ați putea dori să evitați să defilați prin toate Shadowlands, deoarece acestea vă vor oferi un indiciu despre unele dintre conflictele care urmează.

De asemenea, mi-aș dori Blue să se distreze puțin mai mult cu designul ediției Yeti World of Warcraft. Elementele tematice sunt destul de subtile, cu rune în jurul bazei pentru a reprezenta magia folosită de Cavalerii Morții, care va fi foarte importantă în noua expansiune, și un în World of Warcraft pe spate. Fanii WoW sunt notoriu mândri de credințele lor de facțiune și de clasă și pare o oportunitate ratată de a nu-i lăsa să aleagă sau parte cu modele separate sau chiar decalcomanii interschimbabile.

Ar trebui să cumpărați Yeti X World of Warcraft Edition?

Sursa: Albastru

Ediția Yeti X World of Warcraft este costisitoare, dar dacă ești un fan World of Warcraft, chiar și fanta de masă fantezie, care dorește să-ți îmbunătățească calitatea fluxurilor, podcast-urilor sau sesiunilor de la distanță de pe masă, acesta este un instrument. excelent. Sunetul său de înaltă calitate vă va ajuta să captați vocile tuturor de la masa dvs., în timp ce biblioteca de sunet vă va permite să cufundați complet într-o altă lume.

Microfonul este cel mai bun atunci când utilizați dispozitivul Logitech. Gândește-te, deși dacă sunteți, să investiți mai mulți bani în a-și alege accesul la jocuri, nu veți fi dezamăgit de puterea pe care să-l pună la îndemână. Dacă sunteți la fel de încântat de lansare World of Warcraft: Shadowlands ca și mine și cum să vă împărtășiți pasiunea. cu lumea, Yeti X World ofcraft Edition vă va oferi toată lumea și controlul de care aveți nevoie.