Revizuirea Xbox One: Peggle 2 atinge aproape toate elementele potrivite

Una dintre cele mai mari tragedii din jocurile Windows Phone este că Peggle original al lui PopCap nu a ajuns niciodată pe platformă. Originar ca un joc pentru PC, Peggle a ajuns în cele din urmă aproape orice platformă sub soare, cu excepția Windows Phone - inclusiv Xbox 360.

Cu toate acestea, cel puțin știm că PopCap iubește consolele Xbox. Continuarea mult așteptată Peggle 2 a fost lansată la începutul acestei luni ca exclusivitate cronometrată pentru Xbox One. Noua consolă are nevoie de jocuri, iar Peggle 2 se întâmplă să fie unul dintre cele mai plăcute jocuri din jur. Un pic de poloneză s-a pierdut în graba de lansare, dar nu Peggle încă merită atenția ta.

Revizuire detaliată cu videoclip după pauză!

Luați-l jos pe un cuier

Peggle combină jocul lui Pachinko (tragerea cu mingi la cuie pentru puncte) cu scopul de a crea un joc în sine. Fiecare nivel constă dintr-un sortiment de cuie și cărămizi colorate pe care jucătorii le pot distruge trăgând cu mingi în ele. Cuiele albastre dau doar puncte; chelii violet se adaugă la multiplicatorul de scor; cuiele verzi activează puterea specială a personajului tău; și toate cuiele portocalii (o portocalie foarte roșie) trebuie să fie curățate pentru a termina nivelul.

Jucătorii au zece bile cu care să doboare toate acele cuie. Tintesti si tragi mingea dintr-un lansator din centrul de sus al ecranului. Odată ce lovește un cui, mingea sare în mod realist, lovind, sperăm, alte cuie înainte să cadă pe partea de jos a ecranului.

Cu cât scoateți mai multe șuruburi portocalii în timpul unui nivel, cu atât este mai mare multiplicatorul de scor din partea dreaptă a ecranului. Pe măsură ce o minge individuală sare în jurul țintelor iubiți, ea umple și un indicator de scor în stânga. Dacă lovitura acumulează suficiente ecrane înainte de a părăsi, vei câștiga una sau mai multe mingi gratuite pentru problemele tale.

Pe măsură ce jucătorii țintesc și aruncă o lovitură în jurul terenului, o găleată se mișcă înainte și înapoi în partea de jos a ecranului. Dacă mingea ta aterizează în găleată, vei câștiga o minge în plus. Acest lucru se întâmplă întâmplător, dar jucătorii cu adevărat puternici pot face intenționat să facă ricoșarea mingii dintr-un cui și în găleată. Câștigând mingi din puncte și lovituri de găleată, jucătorii se pot recupera dintr-o situație proastă și ajung să învingă chiar și cele mai grele niveluri.

Campanie

În campania originală Peggle, jucătorii au progresat prin 50 de niveluri ciudate. La fiecare câteva niveluri aveau să joace ca un nou Peggle Master – personaje de animale din desene animate. După ce ați învins jocul, puteți juca un mod de a provoca separat în care nivelurile vechi au primit obiective noi, mai dificile. Totuși, mulți oameni au renunțat la modul fără a atinge Modul Challenge, inclusiv eu.

Peggle 2 creează o experiență mai coerentă, încheind totul în noua campanie. Există cinci seturi de niveluri - unul pentru fiecare Peggle Master, acum cu o secvență de povestiri scurte între fiecare set. După cele cinci se principali, jucătorii se vor confrunta cu o șaselea lot super dur de niveluri cerești folosind Maestrul ales de ei.

Fiecare nivel normal din campanie are acum trei Obiective Opționale de îndeplinire. Două dintre aceste provocări vor fi întotdeauna să ștergeți toate piesele la nivel și să ajungeți la un anumit scor As. A treia provocare variază în funcție de nivel. Un jucător bun va îndeplini adesea una sau mai multe provocări la prima încercare, dar unele provocări vor avea nevoie de multe, multe încercări pentru a le elimina. Cel puțin vei câștiga o ținută specială pentru Peggle Master al nivelului, dacă termeni suficiente.

Nou în campanie sunt Peggle Trials. După al cincilea al fiecărui set de nivel standard al maestrului, veți întâlni întotdeauna un nivel de probă specială. Acestea includ provocări cum ar fi realizarea unui Super Long Shot sau distrugerea unui lot de chere cu o singură minge. Odată ce jucătorul depășește toate nivelurile standard ale unui maestru, un lot de 10 încercări se va debloca apoi pentru acel maestru. Învinge-i pe toți pentru a debloca o nouă ținută pentru maestrul setului respectiv, plus o realizare.

În total, noua campanie este mai interesantă și mai plină de reluare decât înainte. În loc să o termini o dată și să uiți de orice se deblochează după aceea, vei fi mai motivat să rejuci nivelurile și să faci încercări de date.

Peggle Masters

Primul Peggle a oferit 10 maeștri Peggle pentru a juca, dar nu joc reduce lista la cinci. Bjorn unicornul se întoarce cu abilitatile sale de încredere, dar nu strălucitoare, Super Ghid. Ceilalți patru maeștri: Jeffrey the Troll (o parodie Big Lebowski), Berg Yeti, Luna the Ghost și Gnorman the Gnome sunt complet noi. Fiecare are o abilitate specială originală, Gnorman dovedindu-se cel mai util în general.

Noile lor personaje arată grozav, cu model de personaje de calitate animată și o mulțime de animații amuzante. Părerile despre modul în care sună vor fi amestecate. Mostrele de voce ale lui Gnorman și Jeffrey mă pun pe nervi. Echipa de sunet a lui PopCap are de obicei o performanță perfectă, iar muzica nouă și calitatea generală a sunetului se ridică cu siguranță la nivelul reputației lor... Doar nu acele mormăituri îngrozitoare pe care le face Gnorman.

Multiplayer

Peggle 2 se lansează cu un singur mod competitiv online multiplayer. Înainte ca cineva să plângă rău despre lipsa multiplayerului local, să știți că primul Peggle pe PC nu are deloc multiplayer. PopCap a adăugat multiplayer local la versiunea iOS, dar altfel nu a fost niciodată o caracteristică de bază a jocului. Peggle înseamnă să treci prin campanie și să încerce diferite provocări secundare oferite. A juca împotriva altora (în versiunile care îl acceptă) este doar un bonus.

Acestea fiind spuse, PopCap a anunțat recent că popularul mod Duels al versiunii iOS va veni pe Peggle 2 în viitorul apropiat. Duelurile vor permite doi jucători să concureze același teren de joc, fie pe aceeași consolă, fie online. Ar trebui sa fie amuzant!

Aș vrea să vă pot spune cât de bun este modul multiplayer actual. Din păcate, pur și simplu nu funcționează pentru mulți jucători – inclusiv pentru mine. În loc de potrivirea tradițională sau de răsfoirea jocurilor deschise, Peggle 2 oferă două opțiuni: Potrivire inteligentă sau Joc privat.

Smart Match (care a evoluat dintr-o caracteristică similară în Street Fighter IV) practic face ca matchmakingul să aibă loc în fundal, în timp ce jucătorul face alte lucruri. juca single-player sau pur și simplu stați la ecranul de titlu și în curând va apărea un meci.

Alegeți să acceptați meciul și ar trebui să aveți parte de o acțiune Peggle online încântătoare. Dar, indiferent de motiv, consola mea nu se alătură niciodată cu succes la un joc. Sta acolo timp de 90 de secunde chinuitoare în care nu pot face nimic, nici măcar să anuleze încercarea de matchmaking. În cele din urmă, apare mesajul „Failed to Join a Game”. cum a trecut în recenzia noastră video de mai jos. Sperăm că PopCap remediază aceste probleme de conectivitate atunci când adaugă modul Duels.

Actualizați: În martie 2014, Peggle 2 a primit o actualizare multiplayer care a remediat Peg Party și a adăugat modul Duels (jucat local sau online). Vezi aici impresiile și videoclipul nostru.

Loc pentru imbunatatiri

Pe lângă multiplayer-ul parțial stricat, Peggle 2 arată și alte câteva margini aspre. Modul daltonism (o opțiune standard în primul joc) nu poate fi găsit nicăieri. Cum se vor putea bucura hamsterii și caii de noul joc? Oh, cred că și cei daltonieri nu au noroc în acest moment.

O omisiune care ne afectează pe toți este lipsa clasamentelor. Peggle este, în mod tradițional, un joc bazat pe scoruri, cu o mare parte din valoarea de reluare a provenind din învingerea nu numai a Ace Scores, ci și a celor mai bune scoruri personale. Peggle 2 nu are deloc suport pentru clasament, așa că nu măcar nu puteți vedea propriile scoruri mari, darămite alți jucători. Clasamentele sunt o caracteristică atât de evidentă, pot doar să presupun că PopCap le-a lăsat afară din cauza grăbirii de lansare a jocului. Să sperăm că vor apărea în joc în curând.

O ultimă supărare: acest joc înregistrează clipuri în mod constant! Se întâmplă atât de des trebuie să fie un bug. Nici nu puteți dezactiva partajarea în cadrul jocului. Singura modalitate de a preveni trimiterea de spam prietenilor tăi este dezactivarea completă a înregistrării video a consolei.

Noul Peggle are 28 de realizări în valoare totală de 1.000 GamerScore. Singurele dificile implică terminarea fiecărei încercări (rezonabile) și îndeplinirea tuturor celor 180 de obiective opționale. Acesta din urmă va dura multe ore de încercări - am petrecut mai mult de o oră la un singur nivel înainte. Din fericire, jocul este nebun de distractiv, iar recompensele GamerScore sunt mult mai mari decât Xbox 360 Peggle original.

Realizările obiectivelor opționale au fost greșite pentru unii jucători, deși se pare că vor debloca în continuare dacă vei continua să joci suficiente niveluri. Consultați acest ghid pentru detalii.

Impresie generală

Peggle este exact ceea ce: cei 2 mai mulți jucători de la continuarea unei noi generații tot ce nu-ți va plăcea primul joc, și câteva au fost structurale și grafice. Noua campanie face o treabă grozavă de a încuraja jucătorii să urmeze obiectivele și încercările opționale. Cel mai mult, jocul este la fel de distractiv și accesibil întotdeauna important.

Atâta timp cât PopCap adaugă funcțiile lipsă și face ca multiplayerul online să funcționeze pentru toată lumea, Peggle 2 va veni la fel de mult un clasic de durată ca și original. Fiecare proprietar de Xbox One ar trebui să-l aibă. Să sperăm că acesta va veni și pe Windows Phone într-o zi!

• Peggle 2 – Xbox One – 1.72 GB - 11 USD.99 – Xbox.com Link magazin