Revizuirea aplicației Windows Phone: Ghid Skyrim

Skyrim este un joc popular, captivant, care este disponibil pe consola dvs. Xbox 360 (precum și pe PC și Playstation 3). Skyrim Guide este un ghid de resurse destul de frumos pentru jocul de consolă, care este disponibil pe Windows Phone Marketplace.

Tocmai am descoperit Skyrim și sunt multe în acest joc.  Oriunde vă întoarceți, apare o nouă peșteră, sat sau tabără. Ghidul Skyrim este conceput pentru a vă ajuta să faceți cap și povești despre toate misiunile, abilitățile, tipurile de personaje, vrăji și alte aspecte ale jocului. Dacă aveți toate aceste informații pe Windows Phone, vă puteți ajuta să evitați să luați sau săgeți la genunchi.

Paginile principale ale Skyrim Guide sunt răspândite pe trei ecrane. Aveți o pagină de index pentru toate categoriile de informații, o pagină despre și o pagină de declinare a răspunderii care spune practic că aplicația nu este afiliată dezvoltatorilor Skyrim.

Pagina de index are piese pentru a căuta informații despre misiuni, abilități, personaje, vrăji, bestiar și realizări. Doar atingeți una dintre plăci și veți fi trimis la paginile detaliate pentru fiecare. Veți avea fie o listă alfa de informații, fie o serie de pagini care se pot trece lateral.

De exemplu, cu misiuni, veți trage o listă alfabetică a tuturor misiunilor din jocul Skyrim. Atingeți o misiune și veți afișa pagini cu rezumat, fundal, explicație și liste de erori. Pe de altă parte, Skills are mai multe pagini pentru fiecare set de abilități (luptă, magie, stealth etc.) care enumeră fiecare abilitate individuală din acea categorie, care (atunci când este atinsă), la rândul său, va arăta mai multe detalii. Fiecare categorie conține o cantitate sănătoasă de informații și, nu m-ar fi deranjat văd un aspect mai uniform, ceea ce este pe loc funcționează.

Deși mi-a plăcut Skyrim Guide, există loc de a face.  Există o mulțime de informații despre această aplicație și pentru a ajunge la ea înseamnă că trebuie să detaliați câteva moduri.  Toate acestea înseamnă că trebuie să apăsați butonul Înapoi de mai multe ori pentru a reveni la paginile principale.  Cred că un but „acasă” ar fi o să vă bineveniți și ar face navigarea puțin mai ușoară.

Și în timp ce sunt într-o dispoziție sugestivă, Skyrim Guide nu are funcția de căutare.  Cred că, în a vedea volumul de informații pe care îl conține aplicația, o căutare prin cuvinte cheie ar fi utile atunci când nu ești sigur exact ce cauți.

Acest lucru poate fi puțin pretenții, dar aplicația trebuie, de asemenea, să folosească mai bine paragrafele.  Unele dintre detalii sunt destul de extinse (în principal trecerile) dar lipsesc paragrafele.  Acest lucru dă aplicației o senzație oarecum aglomerată și face ca urmărirea informațiilor să fie puțin dificilă (mai ales atunci când încercați să jucați jocul).  Paragrafele ar oferi lucrurilor un aspect mai curat și ar face textul mai ușor de scanat.

Deși există loc de acest lucru cu Skyrim, este o aplicație foarte drăguță Guide vă ajuta să vă descurcați prin jocul aproape fără sfârșit la Skyrim. În timp ce Skyrim Guide nu poate împiedica un dragon să vă devoreze personajul, acesta vă poate ajuta să evitați sau viraj greșită.

Skyrim Guide este o aplicație gratuită, de asistență publicitară, pe care o puteți obține aici, pe Windows Phone Marketplace.