Revizuirea accesoriilor Windows Phone: Căști LG HBS-700 BT

Setul cu cască Bluetooth LG HBS-700 este o opțiune impresionantă, dar cu aspect ciudat, pentru căștile dvs. Windows Phone. În timp ce designul vă atrage atenția, performanța setului cu cască face o primă impresie foarte bună, care durează.

HBS-700 este confortabil de purtat, are o calitate foarte bună a sunetului, este rezistent la apă și are capacitatea multipunct. Deși avea rezervări pentru LG HBS-700, se dovedește a fi un set cu cască fără fir excepțional pentru telefonul tău Windows și orice alt dispozitiv Bluetooth pe care l-ați putea avea.

HBS-700 este practic un guler de cal care are comenzi la fiecare capăt al gulerului și căști care sunt ținute magnetice în loc la vârfurile gulerului.

În partea stângă a căștii veți găsi comutatorul de pornire, butonul telefonului, portul de încărcare micro-USB și comutatorul basculant de volum. În dreapta veți găsi butonul de redare/pauză și comutatorul basculant înainte/înapoi.

HBS-700 va intra în modul de asociere atunci când porniți prima dată setul cu cască. După aceea, va trebui să apăsați și să cumpărați apăsat butonul telefonului timp ce porniți setul cu cască pentru a-l asocia cu dispozitive suplimentare.  Inelul din jurul butonului telefonului va clipi albastru.  Ceea ce face ca lucrurile să fie puțin dificile, deoarece de a vă ajuta să vă acoperiți inelul iluminat atunci când apeși în jos.  Doar înclinați puțin vârful degetului.

Pentru redarea audio, HBS-700 controlează volumul, lista de redare înainte/înapoi, înainte/înapoi rapid audio și comenzi pentru pauză/redare. Pentru controlul apelurilor, HBS-700 controlează răspunsul/terminarea apelurilor, reapelarea ultimului număr, apelarea vocală (în funcție de dispozitiv), respingerea apelului și apelul în așteptare (din nou, în funcție de dispozitiv). Căștile vor vibra la apelurile primite și vor emite un ton de apel audibil.

Când nu ascultați melodii sau la un apel, căștile se blochează frumos, magnetic, la capetele căștilor. Designul general al HBS-700 este frumos și convenabil.

Am fost mai întâi îngrijorat de faptul că setul cu cască în sine ar putea simți greutatea în jurul gâtului și poate crește rapid incomod. Am fost plăcut surprins cât de confortabil a fost HBS-700. L-aș putea purta cu ușurință pentru a asculta muzică sau videoclipuri ore întregi, fără să simți vreun disconfort. Căștile sunt, de asemenea, destul de confortabile. Cu toate acestea, după aproximativ o oră, va trebui să-ți dai o pauză urechilor.

Dar ce este o cască fără fir bine proiectată dacă calitatea sunetului bate vântul? Nu trebuie să vă supărați, calitatea sunetului HBS-700 este destul de bună. Nivelurile de volum au fost respectabile, calitatea stereo a fost foarte stereofonică și, în general, totul, de la apeluri la Metallica, trecea frumos prin căști.

Microfonul lui HBS-700 mi-a preluat vocea la fel de frumos normal folosit un ton și un volum. Nici durata de viață a bateriei nu a fost prea slabă. LG evaluează HBS-700 ca având 360 de ore de timp de așteptare și 10 ore de timp de convorbire/muzică. Nu voi contesta că aceste evaluări pot asculta muzică, videoclipuri și apeluri timp de aproximativ zece ore înainte de a fi nevoit să încarce căștile LG. În timp ce durata de viață a bateriei a fost bună, LG HBS-700 este încărcat printr-un port micro-USB. Aceasta înseamnă că mașină și încărcătorul de perete Windows Phone vor funcționa pe căști.

Indiferent dacă folosesc LG HBS-700 pentru a asculta muzică de pe laptopul meu sau căști cu mâinile libere în timpul conducerii, a funcționat foarte bine. Setul cu cască este rezistent la apă, așa că dacă mă hotărăsc vreodată să șterg țesăturile de pe bandă de alergare din subsol, LG se poate descurca și la antrenament.

Dacă sunteți în căutarea unei căști fără fir, LG HBS-700 merită luat în considerare. Căștile sunt împachetate cu un adaptor de curent alternativ și urechi de dimensiuni multiple pentru a vă ajuta să obțineți potrivirea potrivită. Setul cu cască rulează în prezent 59 USD.95 și puteți găsi LG HBS-700 aici la Magazinul central de accesorii Windows Phone.