Recenzie Until You Fall: Brut de dificil, nesfârșit de plină de satisfacții

Sursa: Schell Games

Omonimul lui Until You Fall descrie perfect jocul de la început. Ieși în luptă, luptă până când cazi, renaște-te miraculos și fă totul din nou. Este un joc visceral de luptă corp la corp care întruchipează perfect mediu de realitate virtuală pe care îl folosește și o să-ți lovească fundul din nou și din nou.

Until You Fall a fost lansat pentru programul Early Access pe Steam și Oculus Rift cu promisiunea unei eventuale lansări PlayStation VR, Oculus Quest și Oculus Quest 2. Un mai târziu, când jocul trece la versiunea 1.0, Until You Fall se lansează simultan pe Oculus Quest și PSVR pe 29 septembrie. PC-ul 1.0 versiuni vor fi lansate pe Steam și Oculus în această toamnă, dar sunt disponibile acum în Acces anticipat. Această recenzie se bazează pe versiunea Oculus Quest, în special, dar veți găsi că experiența este identică pe toate platformele.

Oculus Quest (sau o altă soluție wireless bazată pe) va fi platforma preferată pentru a juca jocul, deoarece acest roguelite hack-and-slash VR este conceput pentru a vă pune împotriva mai multor inamici simultan. Acest lucru funcționează mai bine pe un sistem care nu numai că este complet wireless, dar poate, de asemenea, să permită jucătorilor să se plimbe prin camere după bunul plac pentru a se abate, a eschiva și a elabora mai bine strategii într-o luptă. Veți face o mulțime de lupte pe cele mai bune runde a jocului, vă veți croi drum prin niveluri și în cele din urmă, veți lupta cu șeful de la capăt, ați terminat-vă armele și abilitățile pe parcurs.

Sari la:

• Vizual, performanță și sunet
  • Luptă impresionantă bazată pe fizică
  • Upgrade-uri și progresie
  • Ar trebui să cumpărați Until You Fall?

Acțiune fără suflare fără sfârșit

Până când cazi

25 USD

Concluzie: Until You Fall îți va provoca dorința de a lupta, te va ucide fără milă și te vei aduce înapoi să faci totul din nou. Este un roguelite incredibil de frumos, satisfăcător, cu o coloană sonoră ucigașă și un joc captivant hack-and-slash.

• Luptă solidă, viscerală
  • Fizica impresionanta si greutatea armei
  • Oricât de simplu sau profund o faci
  • Foarte rejucabil
  • Mai multe niveluri de dificultate
  • Ajustarea înălțimii

• Lumină asupra elementelor poveștii
  • 25 USD pentru Oculus Rift
  • 25 USD pe Steam
  • 25 USD pentru Oculus Quest
  • 25 USD pentru PlayStation VR

Fantezie udată de neon

Until You Fall Elemente vizuale, performanță și sunet

Sursa: Schell Games

Categoria Până când cazi
Titlu Până când cazi
Dezvoltator Jocuri Schell
Editor Jocuri Schell
Gen Hack-and-Slash Roguelite
Jucători Singur
Platforme Oculus Quest, PlayStation VR, SteamVR, Oculus Rift
Preț de lansare 25 USD

Until You Fall este o roguelite fantezie cvasimedieval, umed în neon, cu o coloană sonoră synth-wave. Sună ca nimic despre care ai auzit până acum? Cu siguranță acum am crezut prima dată când am jucat peste o an și versiunea 1.Lansarea 0 care se lansează pe platformele Oculus Quest, PlayStation VR și PC VR a concretizat și mai mult acest mix de teme bizar, dar ciudat de perfect. Toate videoclipurile din această recenzie sunt din versiunea Oculus Quest/PSVR a jocului, în timp ce capturile ecranului sunt din versiunile PC VR ale jocului.

Din punct de vedere vizual, există mai multe diferențe cosmetice între versiunea Quest/PSVR și versiuni pentru PC VR, dar, să fiu sincer, nu m-am simțit că îmi pasă deloc de ele. Pentru că lumea lui Until You Fall este atât de stilizată, se traduce perfect în platformele cu putere mai mică. Sentimentul este continuat din cauza performanței absolut stelare a jocului, care nu vede niciodată acest lucru sau scădere sau luptă, chiar și pe umilul hardware Oculus Quest. Acest lucru este deosebit de important, deoarece ratarea oricărui cadru al acțiunilor ar putea duce la moarte sigură.

Pe măsură ce progresezi în joc, vei călători prin mai multe niveluri de inamici, fiecare nivel mondial având o paletă de culori și un stil distinct. Paleta inițială a nivelului verde este departe de a fi prietenoasă și primitoare, dar devine mai prevestitoare pe măsură ce avansați în albastrul/violetul nivelului 2 și, în sfârșit, purpuriul profund al celui de-al treilea nivel.

De asemenea, veți descoperi că dușmanii se schimbă pe măsură ce progresați, de la dușmanii uzabili asemănători zombi și giganții uriași cu scuturi uriașe de turn la începutul primului nivel, până la necinstiți ca spectaculoși și cavalerii băntuiți din nivelul al doilea și al treilea. Dușmanii au stiluri de luptă clar identificabile, care pot fi amintite cu ușurință atunci când văd fiecare dintre aspectul lor distinctiv.

De asemenea, coloana sonoră puternică de synth-wave îți va face să te simți în groove tot timpul și să conferă sau senzație incredibil de satisfăcătoare unui joc deja delicios vizual. Until You Fall folosește perfect, de asemenea, sunetul pozițional, așa că veți dori siguranța să vă jucați cu o pereche de căști grozave. Fără căști, există o mare probabilitate să ajungi să fii flancat de un inamic de care nu erai vizibil conștient.

Se simte cu adevărat real

Until You Fall Luptă impresionantă bazată pe fizică

Sursa: Schell Games

Unul dintre cele mai greu de realizat în VR este senzația unui obiect fizic. La urma urmei, controlere care cântăresc doar câteva sute de grame cel mult. A imita un topor care cântărește peste 1.000 de grame sau mai mult, așadar, pare că ar fi aproape imposibil. Dar Schell Games a făcut imposibilul când Until You Fall s-a lansat în acces anticipat în august 2019 și a ajutat la deschiderea drumului pentru alți dezvoltatori care doresc să implementeze un sistem de fizică care să acorde greutate reală obiectelor virtuale.

Cum functioneazã? Prin introducerea unei întârzieri pentru armele mai grele care le face să pară grele pentru creierul tău. Când balansați un pumnal, brațul și arma virtuale vă urmăresc mișcările din lumea reală. Cu toate acestea, în timp ce utilizați un as, buzdugan sau sabie grele, brațul și arma virtuale cad vizibilitate în spatele brațului și controlerului real, introducând un sentiment de greutate în creier. Veți deveni rapid conștient de cât de dificil este să blocați cu o armă grea în luptă, în timp ce, pe de altă parte, o armă grea este cea mai bună pentru a învinge adversari dintr-o singură dragoste.

Dușmanii pot fi abordați într-unul din două moduri: mergând sau alergând. Dashing începe secvența de atac și vă va iubi mai tare cu cât te îndepărtezi de departe. Atacurile pot fi, de asemenea, întrerupte cu atacuri de liniuță, dar acele liniuțe la distanță apropiată nu vor face atât de multe daune. Pe măsură ce te plângi de inamici, aceștia vor bloca și apoi vor contraataca, diferiți inamici manifestând comportament adecvat în funcție de clasa lor. Dușmanii mai puternici vă vor cere chiar să eviți fizic unele atacuri prin abaterea sau eschivarea.

Când un inamic atacă, pe ecran va apărea sau scurtă grafică a lamei, indicând direcția și unghiul în care trebuie să ții arma pentru a bloca atacul. Dușmanii mai dificili vor declanșa un baraj de atacuri asupra ta, ceea ce înseamnă că va trebui să blochezi mai multe atacuri până când este rândul tău. Fiecare armă are propriile statistici, inclusiv o statistică de blocare. Deci, în timp ce armele grele sunt mai greu de blocat, ele îți vor menține starea de sănătate ridicată mai mult timp decât o armă ușoară.

Cu câte mergi mai departe în nivelurile de nivel, cu atât inamicii devin mai rapizi și mai neertătoare. Chiar și de la început, totuși, inamicii se vor grupa asupra ta și vor ataca din mai multe unghiuri, încurajând jucătorii să elaboreze mai bine strategii de fiecare dată când trec prin gamă. Nu va trebui doar să jucați din greu, ci va trebui să jucați inteligent.

Pe nerăsuflate, fără sănătate

Until You Fall Upgrade și progres

Sursa: Schell Games

După cum s-a spus mai înainte, Until You Fall este un roguelite hack-and-slash care este structurat într-un mod în care scopul tău este să lupți până când mori, reînviați, faceți upgrade și faceți totul din nou. De fiecare dată când începeți, veți putea schimba nivelul de dificultate, alegând de la început între trei tipuri de provocări. Dacă sunteți un maestru spadasin și puteți trece cumva prin toate nivelurile, veți debloca în cele din urmă un patrulea nivel de dificultate pe care pur și simplu nu sunt suficient de bun pentru a-l atinge. Poate intr-o zi.

Veți apoi intra într-un portal și veți fi transportat la începutul celui mai înalt nivel pe care l-ați atins. Este grozav pentru progres, deoarece, altfel, ți-ai face drum prin zeci de zonă de fiecare dată doar pentru a te întoarce acolo unde ai murit. Cel puțin cu aceasta, obțineți un „punct de control” cu fiecare nivel de nivel. Fiecare nivel este compus din aproximativ 10 zone de finalizat, fiecare cu un punct de intrare și de ieșire. Cele mai multe zone sunt destul de simple în design, dar devin mai complicate pe măsură ce progresezi.

Fiecare zonă generează, de asemenea, un număr diferit de inamici, așa că, în timp ce te vei lupta cu 3 sau 4 inamici într-o zonă, ai putea lupta cu 8 în următoarea. A alege să lupți doar unul sau doi la un moment dat este cheia pentru a nu fi copleșit, dar, dacă o faci, poți oricând să activezi superputerea fiecărei arme odată ce aceasta este încărcată. Superputerile sunt încărcate prin lupte și blocaje regulate, așa că vei câștiga super în majoritatea zonelor.

Sfârșitul fiecărei zone oferă jucătorilor trei cristale aleatorii din care să aleagă. Veți alege pe cel care se potrivește cel mai bine situației dvs., fie că este vorba despre desprerea temporară a puterii armei dvs., adăugarea unui atac special, vindecarea dvs. sau doar aprovizionarea cu Aether, care este jocul. valută. De fiecare dată când mori, vei primi o anumită cantitate de eter și apoi o poți folosi pentru a forja arme, apărați și alte câteva articole importante.

Armele sunt clasificate în patru arhetipuri, fiecare arhetip având ca scop diferite stiluri de joc. Tacticianul este bine echilibrat între atacuri puternice și pricepere magică, cu arme precum Sabia de armare gravată cu care începeți. Bruiser este un tip de luptător agresiv care folosește arme grele precum Vestal's Wrath, un buzdugan masiv care este proiectat să provoace multe daune. Rogue folosește arme mai ușoare, cum ar fi Rokari Keenblade, pentru a provoca daune rapidă și pentru a permite blocări rapide, precum și pentru a oferi jucătorilor sau mișcare mai rapidă.

Ultimul arhetip de armă este Spellsword, care folosește arme precum High Arcanist's Blade, un pumnal magic care poate imobiliza adversarii în timp ce te plângi asupra lor. Deoarece nu există clase reale de jucători în Until You Fall, calea de upgrade și specializările vor depinde în întregime de arme pe care le alegeți. Fiecare armă statistică și poate fi creată individual, cu mai mulți modificatori care pot fi atașați pe parcuri pentru personalizare ulterioară.

Primești câte unul în fiecare mână, așa că faci o strategie cu înțelepciune. Hei, cel puțin nu vei avea doar un braț dur până vei termina.

Ar trebui să cumpărați Until You Fall?

Sursa: Schell Games

Jucătorii care caută o provoca puternică, o luptă care te poate face să te simți absolut prost și un design captivant de joc le va plăcea absolut Until You Fall. Este un joc care va recompensa frecvent jucătorii care se întorc din nou și din nou, dobândind abilități fizice de joc cu sabia și culegând recompensele din toată munca. Și acesta este celălalt lucru: acest joc vă va oferi un antrenament serios. Brațele mele sunt după dureroase a doua zi ce am jucat Until You Fall, iar asta dă un sentiment grozav de împlinire.

Are, de asemenea, reglarea înălțimii și scalarea la nivel mondial, ceea ce facilitează accesul jucătorilor mai tineri fără a se chinui. Jucătorii care nu pot să stea în picioare și să lupte din orice motiv pot opta, de asemenea, să joace o experiență așezată modificată, oferind o componentă vitală de accesibilitate celor cu abilități fizice diferite.

Dacă sunteți în căutarea unei povești profunde sau a unei acțiuni multiplayer, Until You Fall probabil nu este jocul dvs. Există o poveste aici, sigur, dar nu veți întâlni în mod regulat cinematice și evenimente scenariate. Este un joc care pune gameplay-ul pe primul loc, legând elemente importante împreună cu o narațiune care are sens, dar care nu împiedică. Este absolut logic ca acest joc să fie și în VR, ceea ce nu face decât să creeze ideea că experiențe personalizate sunt cele mai bune, mai ales într-un mediu precum realitatea virtuală.

Ziua brațului are un nou sens

Până când cazi

Trăiește, mor, repetă