Recenzie Streets of Rage 4: Întinerirea unui sub-gen uitate

Sursa: Lizardcube

Streets of Rage 4 este un beat 'em up cu defilare laterală de inspirație retro, care aduce un omagiu unei epoci foarte distincte din istoria jocurilor video. Au trecut peste 26 de ani de la lansarea Streets of Rage 3, iar când vine vorba de principiile designului jocului, multe s-au schimbat. Echipele de la Guard Crush, DotEmu și Lizardcube și-au propus să creeze o continuare adecvată care să mențină ideile de bază ale Streets of Rage, modernizând simultan jocul, direcția artistică și progresia. După ce mi-am petrecut o durată semnificativă de timp încercând să-mi fac drum pe străzile accidentate și zbuciumate din Wood Oak City, pot spune cu încredere că echipele dezvoltării au reușit această misiune.

Unde s-au dus toate bătăile?

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu moștenirea beat'em up-urilor cu defilare laterală, a existat o viață de la sfârșitul anilor '80 până la începutul anilor '90 în care acesta a fost, fără îndoială, cel mai mare și cel mai. popular gen din jocuri. După ce a început în arcade, nebunia consolelor de acasă a adus în cele din urmă un val de aceste jocuri pe sisteme precum SNES și Sega Genesis. Aproape fiecare franciză majoră și-a primit propria lansare în acest stil, inclusiv Teenage Mutant Ninja Turtles, Power Rangers, The Simpsons și nenumărate altele.

Din păcate, suprasaturația și lipsa de inovație au dus în cele din urmă la dispariția acestui sub-gen în obscuritate la scurt timp după lansarea Streets of Rage 3. În ciuda titlurilor moderne precum Castle Crashers și Scott Pilgrim vs. Lumea a adăugat cu succes convenții moderne care au nevoie de experiență drastică, recaptând în același timp o parte din magia nostalgică care a făcut ca derularea laterală să bată 'em up-urile atât de iconice, când nu ar putea reveni niciodată la popularitate.

De aceea, a fost incredibil de înviorător să văd că Streets of Rage 4 se află în picioare cu acești bătălii fantastici. Cea mai recent intrare din această serie nu numai că onorează decesorii, dar oferă cel mai bun pachet Streets of Rage de până acum. Cu o listă masivă de personaje, o selecție substanțială de moduri de joc și un sistem de progres nou adăugat, există o cantitate enormă de conținut pentru fani, cât și pentru nou-veniți.

O revenire puternică

Streets of Rage 4

Concluzie: Streets of Rage 4 oferă o sărbătoare puternică a nostalgiei luptei cu o serie de moduri grozave și personaje distincte.

Pro

• Frumoasă artă desenată manual
  • Luptă simplă, dar antrenantă
  • O listă mare de personaje unice
  • Modurile suplimentare adaugă o mare valoare

Contra

• Modul de luptă este foarte truc
  • Multiplayerul online este limitat la 2 jucători
  • Deblocarea personajelor este pe partea grindy
  • 25 USD la Steam
  • De la 1 USD/lună la Xbox Gamepass

Să trecem la tacurile de alămă în ceea ce-i caută jocul

Sursa: Lizardcube

Fiind un fan de multă vreme al genului și cineva care a petrecut câteva sute de ore jucând Streets of Rage 2 și Turtles in Time în copilărie, mi-aș face mie însumi și această recenzie un deserviciu dacă nu aș începe prin a sparge. jos cel mai important element al oricărui beat 'em up cu derulare laterală: jocul. Streets of Rage 4 la prima vedere este foarte fidelă la senzația clasică a acestor jocuri, la bine și la rău. Controlele și lupta mi-au părut imediat familiar. Am început prima mea joacă a modului poveste în rolul lui Alex și nu a trecut mult până când am renunțat la unele dintre combo-urile sale emblematice din Streets of Rage 2 și 3.

Inițial, acest lucru a fost incredibil de satisfăcător, dar am început rapid să-mi fac griji că simplitatea acestor sisteme va deveni repetitivă. Din fericire, există unele modificări semnificative ale calității vie care au menținut lupta proaspătă și distractivă până la a cincea și a șasea joc.

Învățarea subtilităților lor tip de inamic și un propriul personalitate este esențială dacă persoana solidă să acumuleze sau combo și să vă creșteți scorul.

Una dintre cele mai mari plângeri ale mele despre jocurile din acest gen este pedeapsa agresivă aplicată pentru folosirea abilităților tale speciale. Din punct de vedere istoric, jucătorul ar fi taxat direct din fondul de sănătate pentru a executa aceste mișcări spectaculoase. Streets of Rage 4 introduce un sistem captivant care se bazează pe această idee oarecum arhaică, dar permite jucătorului să-și regenereze sănătatea atacând inamicii fără a suferi după ce a efectuat o abilitate specială. Acest lucru creează o buclă exaltată de risc vs. recompensă pentru jucătorul în care fiecare atac trebuie să calculeze cu atenție. O lovitură de la un inamic vă poate costa o cantitate enormă de sănătate dacă sunteți neglijent.

Opțiuni mai iertătoare pentru utilizarea abilităților speciale se pretează perfect unui sistem combinat cu adevărat captivant, care se simte ca ceva direct din Devil May Cry. Învățarea subtilităților lor tip de inamic și un propriul personalitate este esențială dacă persoana solidă să acumuleze sau combo și să vă creșteți scorul. Inițial, am găsit acest sistem destul de lipsit de importanță, deoarece îmi fac drum prin primele mele jocuri. Odată ce am îns importanța scorurilor atunci când vine vorba de a câștiga vieți și de a debloca conținut nou, am devenit obsedat să încerce să mențin aceleași combo în viață cât mai multe posibilități. Jocul cu prietenii online (care este limitat în mod frustrant la doi jucători) sau cooperarea locală cu 4 jucători este o altă modalitate excelentă de a amplifica haosul combinat.

O listă masivă de personaje de stăpânit și de deblocat

Lista principală de personaje începe relativ mică, cu un grup de patru eroi din care să alegi, dar jocul prin poveste și modul în care sunt necesare pentru a vă permite să deblocați până la 17 personaje jucabile, ceea ce este destul de impresionant pentru un joc Streets of Rage. În timp ce unele dintre aceste alte personaje sunt pur și simplu retrocedări la Streets of Rage 1-3, fiecare luptător are un set distinct de mișcări și combo-uri speciale.

Nu cred că voi face vreodată această comparație, dar experimentarea cu diferite personaje din Streets of Rage 4 a simțit un fel de a învăța frânghiile în Super Smash Bros. Toate personajele care părăsesc aceleași comenzi de buton fac ca fiecare dintre ele să fie ușor de preluat și jucat, dar dificil de stăpânit cu adevărat.

Personaje precum Blaze și Cherry acordă prioritate vitezei și combo-urilor acrobatice, în timp ce luptătorii mai voluminosi precum Alex și Floyd sunt mai lenți, dar provoacă daune serioase cu fiecare lovitură. De la început, am gravitat către personajele mai agile, dar m-am îndrăgostit de seturile de mișcări Incredible Hulk ale lui Floyd și Max, cu cât a jucat mai mult jocul. De fiecare dată când m-am întors pentru a reda o etapă cu un alt personaj, am descoperit o nuanță interesantă despre setul de mișcări sau abilități lor speciale. Indiferent de stilul tău de joc, în Streets of Rage 4 trebuie să existe cineva cu care te conectezi ca jucător.

Aceste moduri includ Streets of Rage 4?

Pe lângă o listă stivuită de personaje jucabile, există și o selecție serioasă de lăudabilă de moduri de joc din care să alegi, inclusiv Story Mode, Arcade, Boss Rush și Battle. Unele dintre aceste moduri oferă mai multă distracție și rejucabilitate decât altele, dar a fost foarte înviorător să vezi atât de multe opțiuni deblocate după ce ai terminat prima redare a campaniei.

Modul Povestea te duce prin experiența de bază Streets of Rage 4, cu personaje și scene frumoase desenate manual în stil benzi desenate. Pentru jucătorii care doresc să obțină un context pentru violență și distrugerea aparent lipsită de sens care urmează în cele 12 etape ale jocului, Modul Povestea oferă suficientă expunere pentru a explica ce arunci grenade într-un muzeu de artă sau te lupți cu comisarul de poliție. vârful unui tren în mișcare. În timp ce vi se acordă un anumit număr de vieți pentru a finaliza o etapă și, din punct de vedere tehnic, nu există continuă, Modul Povestea vă permite să reîncercați sau etapă cu modificatori pentru a face mai puțin provocatoare.

Vorbind de maniaci, am specificat cât mai dificil este încă Boss Rush Mode?

Modul Arcade oferă o experiență Streets of Rage mai tradițională și mai puternică. În loc să aibă un număr de stabilitate de vieți pentru a finaliza o etapă, jucătorii au acum un număr mic de vieți pentru a finaliza întregul joc. Fără continuă și fără modificatori permise, acest mod crește semnificativ dificultatea în comparație cu Modul Povestea. Cu o serie de provocări, de la Ușor la Maniac, Modul Arcade oferă o rejucabilitate serioasă pentru a vă îngriji. Există, de, o opțiune de selectare a etapei pentru asemenea jucători interesați să blocheze acel scor mare pentru o anumită etapă.

Vorbind de maniaci, am specificat cât mai dificil este încă Boss Rush Mode? În această mănușă, pe care îmi pot imagina doar că a fost făcută pentru adevărații masochiști, ți se oferă o singură viață pentru a te lupta cu fiecare șef din joc spate la spate. Poți câștiga mai multe vieți și obiecte de sănătate învingând acești șefi, dar pentru a face lucruri și mai interesante, dușmani suplimentare la întâmplare sunt aruncați în amestec pentru a te cuțita în spate în timp ce încerci să trimiți un șef. Dacă sunteți în căutarea provocării supreme pe care Streets of Rage 4 o sunt oferite, aceasta este.

Bătălia este singurul mod pe care nu îl pot recomanda cu încredere nimănui. Se pare mai mult un truc decât o completare reală a jocului, dacă ați dorit vreodată să luați un motor care nu a fost făcut pentru lupte 1v1 și să participați la lupte 1v1 cu alți jucători, există opțiune pentru asta în Streets of Rage 4. După vreo două runde de joc, nu am avut niciun interes să revin vreodată la asta.

Verdictul final

Sursa: Lizardcube

Streets of Rage 4 este o scrisoare de dragoste creată cu pasiune către un sub-gen aproape uitat de jocuri de luptă. Cu o mulțime de referințe nu atât de subtile la francize istorice precum Street Fighter, Mortal Kombat, Tekken și, desigur, Streets of Rage 1-3, este clar că acest joc a fost creat pentru fani de fani.

Este posibil ca această întoarcere retro să nu-i transforme pe cei neinițiați, dar atenția acordată micilor detalii și designului caracterului sângerează autenticitatea și solicită atenția pasionaților de beat 'em up cu derulare laterală. Dacă poate o nostalgie de modă veche, presărată cu multe lucruri moderne binevenite, acesta este aproape pachetul suprem.

Retro Revival

Streets of Rage 4

La fel ca pe vremuri, doar mai bine