Recenzie Steep X Games Edition: Nu este SSX Tricky, dar nu trebuie să fie

Trezirea sâmbătă dimineața pentru a juca Coolboarders sau SSX Tricky este o distracție pe care nu o să vă îngrijiți niciodată. Chiar și ca cineva care nu a călcat niciodată piciorul pe un munte înzăpezit, acele jocuri au fost distractive dincolo de anii lor.

Așa că când am auzit prima oară de Steep, am fost destul de curios. Este succesorul spiritual al acelor jocuri clasice pe care le-am dorit mereu?? Voi putea să mă întorc la vremurile în care făceam trucuri ridicole care l-ar ucide chiar și pe cel mai profesionist dintre călăreți? Este ceva bun?

După ce a petrecut ceva timp de calitate cu Steep după DLC-ul său cu tematică X Games, ei bine, să spunem că este complicat.

Visul unui călăreț

Brusc

Nu doboară muntele, dar se apropie.

Steep suferă de probleme de ritm și conținut, dar oferă un amestec frumos de realism și distracție.

• 26 USD pe Amazon
  • 20 USD la Walmart

O odă fidelă călăreților

Să înlăturăm cea mai importantă întrebare: este acest SSX Tricky sau Coolboarders cu tehnologie de nivel 2018? Din pacate nu. Dar nu renunțăm la Ubisoft din cauza asta.

Steep oferă un sistem de trucuri, dar preferă să greșească din partea realismului mai mult decât orice altceva. Veți putea face răsturnări, răsuciri, întoarceri și apucare, dar nu vă așteptați să obțineți suficientă înălțime pentru a scoate 20 aceste lucruri într-un singur dintre salt.

În schimb, totul ține de plimbare. Este vorba despre a explora priveliștile frumoase ale Alpilor (și, deschis cu X Games DLC, participarea la competiții de freestyle din Alaska). Este vorba despre găsirea celor mai bune linii, puncte de sărituri și pante pentru a obține cel mai bun timp într-o cursă sau cele mai multe puncte într-o alergare în stil liber. Este vorba despre viața de munte, punct.

Încercări abrupte de a legitima genul sporturilor de iarnă cu o abordare realistă.

Steep face toate acestea oferă fiecare frumos unei hărți uriașe și foarte detaliate – care arată și funcționează grozav în 1800p și HDR pe Xbox One X, de altfel – prin care poți explora colț, crăpătură, crăpătură și crăpătură. Indiferent dacă te bazezi dintr-o pantă mică sau cobori cu cea mai abruptă cotă pe care ai văzut-o vreodată de pe vârful muntelui, poți merge exact unde vrei și cuceri să fii în felul tău.

Și mi-a plăcut că nu era vorba doar despre snowboarding. Steep dă dragoste schiorilor, parapantiștilor și chiar săniilor. Poți zbura și pe munte într-un costum de aripi. Și există o variantă a acelui costum de aripi cu o rachetă atașată la spate. Acesta este simulatorul Buzz Lightyear pe care mi-am dorit mereu.

Smecherii vor găsi cea mai distractivă din snowboard și schiuri, celelalte sporturi sunt mai multe despre traversarea și explorarea decât orice altceva. Abrupt poate părea mai superficial decât la această privință, dar această separare clară a priorităților adaugă de fapte profunzime necesare pentru atragerea oricărui tip de jucător.

Deși Steep încearcă să legitimeze genul sporturilor de iarnă printr-o abordare reală, Ubisoft a avut grijă să se asigure că schema de control este intuitivă. Nu știu cum sau de ce mutarea stick-urilor analogice în direcții opuse duce la rotirea plăcii, dar a fost ușor de reținut și ușor de executat. Folosirea declanșatoarelor din stânga și din dreapta pentru a efectua apucături cu mâinile stângi și drepte a fost, de asemenea, foarte naturală.

Jocurile mai vechi din acest gen erau mai asemănătoare cu jocurile de luptă, însărcinându-vă să vă amintiți combinații de butoane pentru a executa trucuri specifice, dar pentru că Steep este ferm plantat în tărâmul realismului și nu sunt zeci de animații statice pentru a declanșa, nu a durat timp. deloc pentru ca eu să încep să fac mișcări cool. Acest lucru vă oferă, de asemenea, senzația că aveți întotdeauna controlul asupra călărețului dvs., ceea ce este o parte importantă a imersiei dvs.

Pantele alunecoase

Deși este frumos, Steep are o parte echitabilă de probleme. Personal, am considerat că sistemul fizic este un pic inconsecvent. Jocul folosește o mecanică G-Force pentru a simula efecte pe care aterizările cu impact puternic asupra echilibrului tău, ceea ce înseamnă că trebuie să-l faci puțin între trucuri pentru a te asigura că restul călătoriei se desfășoară fără probleme.

Îmi place acest abordare, dar am constatat că sistemul este prea puțin restrictiv și uneori nu are absolut niciun sens. În unele momente, puteam să fac o săritură de monstru și să continui să url în jos pe munte fără nicio întrerupere a impulsului, vitezei sau echilibrului meu, iar 5 minute mai târziu, călărețul meu avea să înnebunească un salt de rutină cu perna de manual.

Ai răbdare cu această experiență frenetică și vei găsi un joc foarte plin de satisfacții.

Gestionarea sistemului nu a fost deloc proastă — durează doar câteva secunde pentru a-ți pune capul drept și tot ce trebuie să faci asta, bine, să nu te prăbușești — dar m-aș fi distrat mult mai mult dacă aș fi s-ar. putea baza pe modele previzibile de forță g. Nu există nicio modalitate de a-l dezactiva, așa că stăpânirea sistemului g-force va fi o parte importantă a stăpânirii jocului care este Steep. Din nou, nu este o propunere rea, dar cei care care caută o experiență mai ocazională vor dori să ia în considerare acest lucru înainte de a se decide să se implice. (Și chiar dacă nu vă puteți pricepe la mecanică, celorlalți care le place să privească epavele de tren le va plăcea să asista la accident din când în când.)

Stimularea poate fi, de asemenea, o problemă cu anumite sporturi marginale. Parapanta sună grozav, dar plutirile lente la sol sunt complet plictisitoare (cu excepția cazului în care ideea de distracție este de a lua piese de decor uluitoare, caz în care, rock-on). Sănile vă oferă o schimbare plăcută de perspectivă și un alt simț al echilibrului, dar vă veți frustra încercarea de a găsi chiar sau viteză la nivel de croazieră pe unele dintre liniile mai moderate.

De asemenea, aș fi un deserviciu dacă nu aș menționa procesul neglijent de integrare a jocului. După un scurt tutorial care vă arată cum să schimbați sportul, să navigați în diferite părți ale muntelui și să realizați câteva trucuri interesante, Steep vă aruncă totul într-o singură dragoste. Imediat după terminarea tutorialului, harta mea a fost populată cu tone de pictograme mici pe care nu le-am înțeles. Nu am avut niciodată o idee clară despre ce ar trebui să fac și nici despre cum ar trebui să o fac.

Și a trebuit să învăț despre unele dintre sistemele mai complicate ale jocului, scufundându-mă în meniuri și făcând cercetări externe. Nu am primit nici măcar o fereastră pop-up care să explice elementele de bază ale g-force și de ce a contacta. Este o mare neglijență pentru un joc atât de unic. Cei care nu sunt dezactivați imediat această experiență frenetică vor găsi un joc foarte plin de satisfacții și nu-i pot învinovăți pe ceilalți care vor dori să-l închidă după 5 minute.

Totul e mai bine cu prietenii

Abrupt se poate simți puțin gol la început. La urma urmei, ești pe un munte imens, în mare parte singur și – cel puțin, la început – nu ai idee ce să faci. Nu există un mod de carieră și nici o campanie pentru un singur jucător. Tocmai ți se aruncă pe un munte și ți se spune să mergi.

Ca atare, jocul este în esență o colecție masivă de curse și provocări. Există multe de făcut în Steep în această privință, dar nimic nu pare deosebit de semnificativ. Intrarea în meniuri pentru a bifa provocările o câte o tinde să devină destul de plictisitoare după un timp.

Abia când mi-am dat seama că Steep este un joc menit să fie jucat cu prietenii, am înțeles de ce Ubisoft l-a conceput astfel. La fel ca în cazul unei adevărate excursii la munți, Steep este menit să fie un joc în care te întâlnești cu oamenii tăi și zdrobiți pârtiile, adunând tone de echipamente pentru persoanei tăi și concurând cu prietenii tăi pentru a vedea cine poate arăta mai cool coborând. Munte.

Steep este un joc menit să fie jucat cu prietenii

Din păcate, nu am avut avantajul de a juca cu prietenii în perioada mea de evaluare. Jocul te aruncă într-o lume comună cu alți călăreți și îi vei vedea ducând mai departe și făcându-și propriile lucruri din când în când. Unii dintre acești oameni vă vor invita cu plăcere la o sesiune de călărie și acesta va fi biletul dvs. pentru a găsi prieteni cu care să vă bucurați de joc.

Dar te voi avertiza că comunitatea a cunoscut zile mai bune și nu pare a fi genul de joc care înflorește cu lucrătorii lor. Unele dintre sesiunile mele au fost complet goale, iar cele care nu au avut oameni care păreau să moară de interacțiune, deoarece am primit invitații non-stop de la alții.

Totuși, oamenii pe care îi puteți găsi pe Steep în acest moment sunt probabil fani îndrăgostiți și, pentru că comunitatea este mai strânsă, veți găsi un grup de oameni pasionați care sunt mai mult decât fericiți să pună noi jucători la curent. Nimic din toate acestea nu este o dragoste directă pe Steep, dar merită menționată, văzând cum jocul pune un accent enorm pe jocul cu alții.

Verdict

Încercări abrupte de a-i face pe oameni să revină cu conținut obișnuit, inclusiv noi provocări, echipamente și evenimente. În cazul DLC-ului X Games, au adăugat chiar și sporturi autentice de iarnă, cum ar fi Superpipe și Slopestyle. Acest nivel de suport este o dovadă a angajamentului Ubisoft de a face ca strategie sa de „jocuri ca serviciu” să funcționeze, dar unele dintre problemele menționate mai sus nu l-au ajutat pe Steep să revină cu impact pe care Rainbow Six: Siege și Pentru. Honor a putut.

Visul unui călăreț

Brusc

Nu doboară muntele, dar se apropie.

• 26 USD pe Amazon
  • 20 USD la Walmart

• Frumoasă lume deschisă.
  • Libertatea de a conduce oriunde vrei.
  • Sistem de control intuitiv.
  • Opțiuni de personalizare profundă.

• Sistem de fizică frustrant.
  • Unele sporturi de iarnă prin a fi niște gânduri de după.
  • Nu este prietenos pentru începători.
  • Se bazează prea mult pe multiplayer.

Dar dacă sunteți cineva care nu are nevoie de o comunitate imensă cu care să se joace - și dacă puteți face față subtilităților călăriei realiste - Steep vă va hrăni pofta de sporturi extreme de iarnă.

Steep X Games Edition este disponibil acum pentru Xbox One și PlayStation 4.

Fii cu ochii pe WindowsCentral.com/Gaming pentru toate cele mai recente jocuri, accesorii, știri și recenzii pentru Xbox și Windows 10!

Această revizuire a fost efectuată pe un Xbox One X, utilizând o copie furnizată de editor.