Revizuire Spellbreak pentru PC: un battle royale mai strategic cu arme magice

Proletariat, Inc. a lansat recent Spellbreak pentru PC, Xbox One, PS4 și Nintendo Switch. După cum puteți ghici, este un joc Battle Royale care schimbă arme cu puteri elementare. Jucătorii se echipează în grupuri de câte trei și sunt eliberați într-o lume fantezienă care se prăbușește. Acolo pot găsi power-up-uri, diferite tipuri de mănuși elementare și rune magice. Are câteva erori acum în timpul săptămânii de deschidere, dar jocul oferă o mulțime de mecanic distractive pentru a face să merite.

Blasters elementare

Spellbreak

Concluzie: Spellbound este un joc distractiv Battle Royale care înlocuiește armele cu puterile elementare și magie. Veți dori să gândiți strategic pentru a împerechea cele mai bune mănuși cu cele mai bune rune. Înfruntați alți inamici într-o echipă de trei pentru a demonstra că sunteți cei mai buni magi de luptă de acolo.

Pro

• Clasele de elemente au stiluri de joc unice
  • Combo-uri de mănușă
  • Hartă mare cu o mulțime de pradă
  • Free-to-play

Contra

• Câteva erori
  • Gratuit la Epic Game Store

Sari la:

• Ce imi loc
  • Ce nu-mi place
  • Ar trebui să-l joci?

Ce îmi place la Spellbreak

Joc de categorie
Titlu Spellbreak
Dezvoltator Proletariatul
Editor Proletariatul
Gen Aventură, Acțiune, Jocuri de rol, Multiplayer
Jucători Până la 42 de jucători
Preț de lansare Free-to-play

În Spellbreak, există șase tipuri diferite de mănuși care vă oferă șase atacuri elemente diferite: Flacără, Îngheț, Vânt, Fulger, Piatră și Toxic. Jucătorii sunt puși în echipe de trei, cu scopul de a elimina alți jucători și de a fi ultimii în picioare. Dacă cheltuiți aurul, moneda din joc, aveți posibilitatea să ținute și să aveți suplimentare pentru a acționa.

Ca și în cazul multor alte jocuri Battle Royale, armele și obiectele pe care le găsiți vor avea diferite rarități, așa cum este indicat de culoarea lor. Jucătorii încep runda alegând cu ce tip de mănușă vor ateriza pe hartă. Această primă mănușă va fi nivelul de bază și poate fi schimbată doar cu o altă mănușă din același element cu sau raritate mai mare. Cu toate acestea, dacă jucătorii întâlnesc un alt tip de mănușă, îl pot echipa pe brațul lor secundar, oferindu-le efectiv două tipuri de puteri elementare.

Fiecare tip de mănușă are abilități unice. Stiluri de joc diferite

După ce m-am jucat cu mănușile, am început să realizez că fiecare funcționau diferit. De exemplu, Frost Gauntlet funcționează foarte mult ca un lunetist, permițându-vă să faceți lovituri de precizie la diverse adversari de la distanță. În plus, dacă trageți cu gheață în pământ, puteți face avatarul să se miște mult mai repede pe căi înghețate. Între timp, Flame Gauntlet se simte mai degrabă ca un atac cu forță brută, care vă permite să trageți bile de foc direct în fața dvs., dar și vă permiteți să ridicați un zid masiv de flăcări pentru a deteriora alți jucători.

Pe măsură ce experimentați cu fiecare dintre cele șase tipuri de mănușă, vă veți da seama care stil de joc vă place cel mai mult și apoi puteți lucra pentru a crește nivelul respectiv. Din meniul principal, veți putea vedea cât de departe este stăpânirea diferitelor elemente. Cu cât ajungi mai departe, cu atât devii mai puternic. Îmi place asta, deoarece îmi permite să joc în modul în care prefer.

Combo Gauntlet Atacuri și puteri cool

Când anumite elemente sunt cuplate, pot fi devastatoare.

Ceea ce face acest joc interesant este atunci când anumite elemente sunt cuplate, pot fi devastatoare. De exemplu, dacă împușc o mănușă toxica și creez un nor de gaz, atunci pot continua împușcând cu mănunca mea de flăcără în el, ceea ce creează o explozie masivă.

Acest lucru se adaugă și la jocul de cooperare al echipei tale. Poți să te bazezi pe ceea ce altcineva din echipa ta a stabilit dacă ai mănușile potrivite pentru a face acest lucru. În acest fel, planificarea tactică ce mănuși pe care le poartă fiecare dintre membrii echipei dvs. în timp ce alergați prin hartă vă poate ajuta cu adevărat să vă avantajați echipa și, în opinia mea, face jocul mult mai interesant.

Rune magice Vă oferă un avantaj suplimentar

Harta pare uriașă și există întotdeauna o mulțime de cufere și pradă pe care jucătorii pot descoperi pe parcuri. Jucătorii pot, de asemenea, să ridice rune magice care le conferă puteri specifice pentru o durată scurtă de timp. Pentru a menține sub control, acestea necesită o durată de răcire înainte de a fi folosite din nou:

• Blink Rune: Permite jucătorilor să avanseze câteva secunde. Poate fi folosit de trei ori înainte de a avea nevoie de o răcire.
  • Chronomaster Rune: Permite jucătorilor să revină la sănătate și armura pe care le aveau acum patru secunde.
  • Feather Fall Rune: Jucătorii pot lansa spre cer, dar apoi coboară încet timp de șapte secunde.
  • Runa Zborului: Vă permite să zbori timp de patru secunde.
  • Runa de invizibilitate: Vă permite să deveniți invizibil timp de 10 secunde.
  • Runa pasului din umbră: împușcă jucătorii înainte și îi face invizibili timp de cinci secunde.
  • Runa de teleportare: Permite jucătorilor să se teleporteze la o distanță scurtă într-o locație desemnată.
  • Runa Sângelui Lupului: Permite jucătorilor să vadă contururile roșii ale jucătorilor inamici prin ziduri și dealuri timp de 40 de secunde.

Când sunt cuplate cu anumite mănuși, aceștia rune pot face jucătorii foarte puternici. De exemplu, folosirea lunetistului Frost Gauntlet în timp ce folosiți Runa Zborului vă puteți exploda în aer și apoi să faceți lovituri precise de sus pe cer, departe de atacurile altor jucători de la sol.

Perecherea cu succes a unei rune eficiente cu mănușa pe care o alegeți se simți foarte bine și vă faceți să realizați că există ceva mai multă strategie pentru obiecte și armele pe care să alegeți să le ridicați.

Ce nu-mi place la Spellbreak

Fiind atât un IP nou, cât și un joc indie, așteptam ca Spellbreak să fie puțin glitchy. Jocul a funcționat fără probleme de cele mai multe ori și nu mi-a dat deloc probleme, dar am întâlnit sau eroare care a făcut jocul destul de neplăcut. Din anumite motive, au fost momente când nu puteam deschide cufere și nu puteam ridica obiecte. Am experimentat asta doar de câțiva ori, dar cu siguranță m-a pus într-un dezavantaj, deoarece nu am putut obține sănătate, scuturi sau arme mai bune.

Bănuiesc că această eroare va fi remediată relativ repede, dar vom vedea. După cum v-ați aștepta cu un Battle Royale gratuit, acest joc folosește microtranzacții. Dacă ești un părinte, nu îi place copilul să-ți joace jocuri care oferă acest lucru în joc, atunci când ceva de care trebuie să fii conștient. Cu toate acestea, trebuie să remarcați faptul că puteți juca Spellbreak foarte eficient fără a cheltui bani.

Deci, ar trebui să joci Spellbreak?

Mi-a plăcut foarte mult să joc Spellbreak. Posibilitatea de a șase clase diferite, fiecare face stiluri de joc diferite, jocul mai atrăgător pentru un public mai mare de jucători. Îmi place includerea de combo-uri de mănuși și rune magice, care pot diversifica cu adevărat jocul și vă pot oferi un avantaj dacă sunt corecte. Harta uriașă oferă o mulțime de locuri de explorare și există întotdeauna o abundență de pradă, astfel încât echipa să se poată dezvolta și să-și înfrunte restul jucătorilor.

Aș avertiza toți părinții că acesta este un joc care include microtranzacții. Cu toate acestea, vă puteți bucura din plin de joc fără a cheltui vreodată bani. În plus, din moment ce tocmai a fost lansat, s-ar putea să mai aibă câteva erori în afară de cea pe care am menționat-o. Dar, în cea mai mare parte, jocul a funcționat fără probleme și a oferit un joc mai strategic decât mă așteptam inițial.

Având în vedere că este gratuit de jucat, chiar ar trebui să-l încerci.

Blastere de elemente

Spellbreak

Trage puteri elementare pentru a domina

Spellbound este un joc distractiv Battle Royale care înlocuiește armele cu puterile elementare și magie. Înfruntați alți inamici într-o echipă de trei pentru a demonstra că sunteți cei mai buni magi de luptă de acolo.

• Gratuit la Epic Game Store