Skyrim: Revizuire editie speciala pe Xbox One

Skyrim: Ediția Specială este un fel de mare lucru. Revizia grafică a fost suficientă pentru a mă pregăti să-mi îmbrac armura Thieves Guild din nou, dar includerea modurilor și a tuturor DLC-urilor într-un singur loc a fost o decizie titanică.

A dat roade atât pentru jucători, cât și pentru Bethesda? Absolut.

Skyrim este încă dintre cele mai descărcate jocuri de pe Steam, în mare parte datorită disponibilității modurilor. Acesta este un joc vechi de 5 ani acum și încă un best seller.

Bethesda a adoptat o abordare oarecum lipsită de griji a modding-ului pentru consumatori și o abordare relaxată a testării erorilor. Deși aceasta nu este în întregime o plângere în sine, Bethesda a ales lase ceva mai „interesant” în jocurile lor, odată ce jucătorii le-au descoperit și s-au gândit că sunt amuzanți – le pasă și ascultă baza de fani, într-o anumită măsură.

Decizia de a face Skyrim: Special Edition s-a rezumat la două lucruri:

1. Dezvoltatorii au putut acum să facă eforturi pentru o versiune de Skyrim pe care și-au dorit întotdeauna să facă. Asta nu înseamnă că nu au fost mulțumiți de Skyrim în primă instanță - limitări hardware nu erau o restricție pe atunci. Dar acum aveau capacitatea de a-l șlefui în ceva care semăna mai mult cu viziunea lor divină. (Și ce viziune.)

2. Jucătorii și-au dorit asta. După runda amără a războaielor consolelor concentrate pe pixeli și rate de cadre, jucătorii de pe consola au cerut sau versiunea actualizată a Skyrim. Când au venit la Fallout 4 și Skyrim încă nu a ajuns la compatibilitatea cu versiunea anterioară, știam că jig-ul a fost complet.

Ce este Skyrim?

Skyrim este a cincea ediție a seriei Elder Scrolls de înaltă fantezie, dezvoltată și publicată de Bethesda.

Fiecare joc din seria este plasat într-o parte a lumii fictive a lui Tamriel. Skyrim este plasat într-un tărâm aflat în vârful zăpezii, locuit de nordici, ale acestor aspecte fiziologice, nuanțe culturale și religioase influențate de propriile noastre tradiții și strămoși nordici.

Povestea se bazează pe personajul tău, The Dragonborn, care dezvoltă și întărește capacitatea de a absorbi sufletele dragonului. În încercarea ta de a lovi dragonii și de a opri flagelul care a revenit de când, în mod ironic, sa întâmplat să te afli în locul nepotrivit la momentul nepotrivit, vei traversa vaste ținuturi sălbatice ale Skyrim și vei aventura cum nu te-ai mai. aventurat până acum. Lumea deschisă conține multe orașe și orașe și sate mai mici, fiecare cu propriile și stiluri și pline de nevoi de oameni gata să te încarce cu misiuni.

În timp ce încerci să-l învingi pe Alduin, vei fi, de asemenea, implicat în toate problemele politice și ale breslelor. Linia principală de misiuni este foarte generos completă cu misiuni secundare, dintre care unele sunt la fel de memorabil ca și cele din misiunile principale. Lucrul grozav despre a avea o lume deschisă este că nu ești limitat să urmezi doar misiunea principală. Dacă nu aveți chef să jucați jocul așa cum vă direcționează la început, puteți alege să mergeți în direcția completă opusă și să îndepliniți mai întâi aproape tot ceea ce restul jocului sunt oferite.

RPG-ul fantastic al lui Skyrim nu este doar revendicatorul multor ore de joc; este, de, sursa a mai mult de asemenea câteva meme-uri de jocuri – iar remasterul nu va disprețui decât acea nostalgie. Amintește-ți "Odinioară eram un aventurier ca tine, până când am luat o săgeată la genunchi"? Skyrim. A devenit o vreme un sentiment parodiat pe scară largă, dar chiar și atunci când vezi din nou aceste părți culturale astăzi, pe fundal de scena din joc, nu poți să nu vrei să te strecori din nou în cizmele Frăției Întunecate.

Linia principală de misiuni este completată cu generozitate cu misiuni secundare, dintre care unele sunt la fel de memorabil ca și misiunile principale.

alege să vă urmați destinul ca Născut de Dragon sau să vă alăturați unei bresle (invariabil, să ajungeți ca maestru de breaslă). Dacă te interesează stealth, poți alătura Frăției Întunecate a Asasinilor sau Breasla Hoților care te îndeamnă să furi tot ce poți pune mâna pentru a-i citi la gloria lor de odinioară. Realizează-ți puterea ca mag prin Colegiul Magilor, învățând vrăji și adunând artefacte antice în zeci de mine și temnițe antice.

A devenit un joc care a suferit cu siguranță din cauza hype overdrive, care în sine poate fi o oprire pentru unii, determinând jucătorii neinteresați să devină și mai puțin interesați. Dar cei interesați s-au dus și au investit sute de ore, unele chiar mii, într-o lume în care, privind în următorul acum, mă întreb cum aș fi putut vreodată să cred că uluitoare când am acum Ediția Specială.

Una dintre principalele mele invidii pentru jucătorii PC Skyrim a fost capacitatea de a-și debloca ratele de cadre și rezoluția. Iar aplicarea modurilor a făcut ca Skyrim să fie atât de incredibil de mult mai vibrant și mai frumos decât Skyrim pe o consolă. Instalațiile de ultimă generație vă explodează simțurile la rezoluție 4K și am fost suficient de mult de ceea ce am făcut cu configurarea consolei mele de acasă, dar omule, îmi doream ceea ce aveau acei jucători de pe computer.

Skyrim: Special Edition pe Xbox One nu mă mai face pe jucătorii de pe computer. Pentru jucătorii familiari de Xbox 360 sau PS3, diferența cea mai vizibilă este revizuirea calității grafice și retexturare, iar iluminarea arată pur și simplu minunat.

Aceasta fotografie a fost făcută în tunelurile de sub Goldenglow Estate, ca parte a seriei de misiuni Thieves Guild. Am fost uimit de adâncimea și de strălucirea felinarului, de detaliul complicat care a făcut ca acest pasaj, altfel neremarcabil, să fie absolut captivant.

Printre acestea, un veteran Skyrim experimentat, precum mine, a făcut să se simtă puțin pierdut. Ce au vorbit cu alți jucători Skyrim: Ediție specială care au jucat anterior și versiunea generației anterioare, prea des au simțit că au găsit lucruri și locuri care nu există înainte. A trebuit să verifice capturi de ecran ale hărților de pe Xbox 360 doar pentru a mă asigura că nu îmi imaginez lucruri. În cazul în care vă îngrijesc aceste lucruri au fost întotdeauna acolo, aș spune că se datorează în mare parte upgrade-ului în grafică și iluminare care încurajează oamenii să exploreze mai multe.

Texturile au fost actualizate și, în cea mai mare parte, aceste modificări nu au fost decât benefice. Dar există zone care suferă de această actualizare mai mult decât altele - unele texturi ale pielii au fost actualizate pentru a arăta netede și corecte, în timp ce opusul este valabil pentru unele rase. Ridurile și liniile mai grele de față fac ca personajul să devină aproape fără chip și să fie învăluit în umbre adânci, ceea ce este deosebit de rău pentru elfii întunecați. Aceste tipuri de infracțiuni sunt cele mai frecvente, dacă ai căuta o textură îngrozitoare a copacului, sunt sigur că le-ai găsi, dar schimbările pozitive le-au depășit cu mult pe cele negative.

Restul jocului, liniile de căutare, muzica și actoria vocală etc., sunt la fel ca până acum. Există moduri pe care le puteți aplica pentru a modifica anumite efecte sonore sau pentru a oferi diferite misiuni, dar jocul vanilie este așa cum ați găsi pe Xbox 360. Acest lucru nu ar trebui să fie o surpriză, deoarece sa deja că Skyrim: Ediția Specială nu va conține conținut suplimentar care nu era disponibil anterior (modificările excluse).

Unul dintre modurile principale pe care oricine ar trebui să le arunce sau să privească acest Patch-ul neoficial. Acest lucru remediază multe erori la care Bethesda nu a rezolvat. Jocul vanilie fără modificări suferă în continuare multe dintre aceleași erori și supărări ca și anterior. Ieșiri bruște din meniul principal Xbox One, încuietori soft, personaje care se deformează prin piese de mobilier statice, cadavre au continuat să împrăștie străzile mult timp după moarte - acestea sunt toate lucrurile pe care le-am întâlnit în Skyrim pe Xbox 360 și le- Am experimentat pe Xbox One.

Marcatorii hărții waypoint au devenit foarte temperamentali la jumătatea jocului, afișând doar pe hartă, dar nu și pe busola HUD din partea de sus a ecranului. Dacă un marcator de misiuni ar arăta în mod normal următoarea cale care intra într-o clădire sau un interior deține ceva sau pe cineva la care trebuie să mergi, nu se va afișa pe ecran, ceea ce face ușor să treci cu vederea elementelor de misiuni. care au loc în locuri în care mai multe evenimente au loc, chiar și atunci când ai ambele misiuni deblocate și gata de acțiune. Am, de asemenea, o cantitate nefericită de misiuni neterminate din cauza ca oamenii cumva sunt morți până când mă întorc la ele, sau pur și simplu au dispărut. Instanța de erori și probleme legate de joc este mult redusă cu utilizarea modului Patch.

Am simțit că au găsit lucruri și locuri care nu există înainte.

Modurile dezactivează realizările, așa că, dacă este prima dată când joci Skyrim, atât de mult de pierdut, deblocarea realizărilor și cunoașterea jocului te poate atrage mai mult decât să te apuci de la mod-uri și să vezi ce este acolo. Oricum, revizuirile și schimbările pe care le-au făcut au adăugat experienței, singurul dezavantaj al jocului nemodificat ar fi pierderea corectării erorilor.

rezumat

În ceea ce privește raportul calitate-preț, dacă ar fi prima dată când joci Skyrim, este de la sine înțeles că trebuie să încerci. Nu intră degeaba în nenumărate liste de Top Jocuri din toate timpurile. Dacă ai iubit Skyrim, dar nu ai profitat niciodată de DLC, ediția specială conține toate DLC-urile care au fost lansate și vei găsi că revizuirea majoră este o încântare pentru ochi, și adăugarea de mod-uri ia familiară și îl face din nou nou. Există unii care s-au destins pentru joc și DLC și ar putea să nu considere că prețul întreg este corect pentru un joc vechi de 5 ani. Pentru cei de la gard, chiar trebuie să depindeți de voi. Personal, adăugarea de moduri este o atingere excelentă și o pentru care mulți oameni sunt bine să plătească prețul întreg. Eu am vrut să jocul doar pentru actualizările care au fost făcute pentru jocul vanilie, pentru a obține în sfârșitul acei calitate PC la care să aibă.

În principiu, să te întorci în Skyrim este ca și cum ai revedea unul dintre locurile tale preferate în copilărie. Totul este așa cum ți-ai amintit, cu excepția faptului că a fost redecorat și modernizat.

• Renovări uimitoare grafice și luminoase
  • Includerea modurilor extinde foarte mult distracția

• Jocul de bază este încă defect