Recenzie Sekiro: Shadows Die Twice – O bătălie provocatoare în Japonia feudală

Sekiro: Shadows Die Twice este un joc de acțiune la persoana a treia de dezvoltare a aprecierii de la FromSoftware. FromSoftware este echipa din spatele jocurilor precum Bloodborne și Dark Souls, iar Sekiro: Shadows Die Twice este o abatere majoră în ceea ce privește cea mai bună vestire. Scopul tău este să-ți croiești propria cale inteligentă către răzbunare.

În Sekiro: Shadows Die Twice, intri în pielea protagonistului "lupului cu un singur braț", un războinic în dizgrație salvat din pragul morții unui devot misterios. Obligat să protejeze un tânăr lord care este descendentul unei linii de sânge străvechi, devii multor dușmani vicioși, inclusiv clanul „Ashina”. Când tânărul lord este capturat, nimic nu te va opri, nici măcar moartea însăși.

Recuperează-ți onoarea

Sekiro: Shadows Die Twice

60 USD

Concluzie: Sekiro: Shadows Die Twice este o bătălie provocatoare în Japonia feudală.

• Imagini spectaculoase
  • Luptă complexă
  • Campanie îndelungată

• Pedepsirea jocului
  • Rată de cadre nelimitată
  • Fără multiplayer

Sekiro: Shadows Die Twice poveste și decor

FromSoftware vrea să explorezi. This epocă tumultoasă a fost marcată de război constant. Din fericire, puteți dezlănțui un arsenal de instrumente mortale și abilități ninja puternice în timp ce îmbinați stâlpirea, traversarea verticală și lupta bazată pe sabie.

Deși jocul este o experiență unică și de altă lume, are o narațiune clară, cu accent pe personajele care lipeau din Bloodborne și din alte jocuri. Jocul dificil și de satisfacție rămâne și mai multă practică pentru a stăpânit. Sekiro: Shadows Die Twice nu este un joc ușor și de fapt, este mult mai greu decât Bloodborne sau Dark Souls. Veți explora structura falnice și veți fi prezentate cu situații fără precedent care necesită modul de gândire.

Sekiro: Shadows Die Twice mecanică de luptă

Există două diferențe majore între Sekiro: Shadows Die Twice și ofertele anterioare ale FromSoftware. În primul rând, lupta are un ritm rapid și fiecare întâlnire cu inamici nu este o bătălie pentru veacuri. folosiți tehnici precum și atacurile aeriene pentru a trimite rapid inamicii. În al doilea rând, devierea joacă un rol important în eliminarea inamicilor, deoarece pur și simplu eschivarea nu vă va duce departe. Cronometrarea loviturilor pentru a devii loviturile adverse este foarte importantă. Făcând acest lucru, se va umple un contor în partea de sus a ecranului, permițându-vă să declanșați execuții.

Lupta se învârte în jurul jocului de sabie și a posturii dinamice. Când bara galbenă din partea de sus a ecranului se umple, poți rupe postura unui inamic. Deviarea atacurilor slăbește inamicii, permițând o lovitură fatală. Tehnicile pe care le-ați folosit în Dark Souls nu vă vor ajuta în Sekiro: Shadows Die Twice. Am învățat asta pe calea grea. În timpul petrecut cu jocul, în cele din urmă a trebuit să recurg la eschivarea în stânga și în dreapta când mă lupt cu inamicii mai mari. La sfârșitul zilei, va trebui să găsești un sistem care funcționează pentru tine, deoarece mecanica de luptă oferă o mulțime de posibilități.

Fiecare inamic are o bară de deviere și o bară de sănătate standard. Dacă întâlnești un inamic ale atacurilor sunt atât de puternice, în cazul în care este imposibil să-l devii sau chiar să-l eschivi, Sekiro: Shadows Die Twice îți oferă posibilitatea de a distruge sănătatea până când ești victorios. Deși acest lucru poate dura ceva timp, este un plan de rezervă excelent dacă evenimentele merg prost și nu puteți vedea nicio altă alternativă.

De-a lungul timpului aventurii tale, vei întâlni și consumabile „Divine Confetti”, care conferă lamei tale proprietăți speciale. Probabil că vrei să-i salvezi pentru bătălii cu șefi, deoarece sunt destul de copleșiți. În plus, nu uitați să apăsați butonul „X” pentru a ridica monedă și alte obiecte aruncate de inamici; nu poți pur și simplu să-ți fie cadavre trecând peste ele.

Suport pentru Sekiro: Shadows Die Twice Xbox One X

Spre deosebire de versiunea timpurie pe care am testat-o, Sekiro: Shadows Die Twice pe Xbox One X este unul dintre cele mai bine prezentate jocuri de pe sistem. Titlul prezentare o iluminare uimitoare și texturi de înaltă rezoluție chiar și pe suprafețe obscure pe care nu te-ai obosi niciodată să examinezi de aproape. Aceasta este o abatere totală de ceea ce am experimentat pe PlayStation 4 Pro în februarie. Activision ne-a oferit acces și versiunea PlayStation 4 Pro și încă suferă de aceeași problemă de textura „plată” la care am asistat acum câteva luni. Cel puțin pe Xbox One X, Sekiro: Shadows Die Twice poate rivaliza cu Red Dead Redemption 2, deoarece arată spectaculos pe un afișaj 4K cu o joc dinamică înaltă (HDR) activată.

Sekiro: Shadows Die Twice este unul dintre cele mai frumoase jocuri de pe Xbox One X.

În ceea ce privește rezoluția, jocul pare să ruleze aproape de 4K nativ, dar unele umbre sunt de foarte slabă calitate. Există străluciri în jurul marginilor, dar în general, este o experiență clară. Din păcate, Sekiro: Shadows Die Twice se redă la 30 de cadre pe secundă (FPS) pe console, iar singura opțiune oferită de FromSoftware este ajustarea modului în care funcționează HDR. În timp ce rata este stabilă, nu există o modalitate de a o împinge la 60 FPS, chiar și pe Xbox One X. Uneori am observat că frame rate depășește 30 FPS, dar acele cazuri erau rare.

Sekiro: Shadows Die Twice se bazează pe manevre rapide pentru a devii atacurile, când decalajul de intrare este mare din cauza performanței de 30 FPS, acest lucru poate fi destul de greoi. Din fericire, treci peste asta după primele ore și anticiparea atacurilor devine aproape a doua natură. Mi-ar fi plăcut să văd dezvoltatorul împingând rata de cadru mai mult pe computerul Microsoft, chiar dacă rezoluția ar fi scăzută. Ar fi trebuit să existe o comutare, similară cu ceea ce Nioh și The Surge oferă pe console.

Upgrade-uri Sekiro: Shadows Die Twice

Ca și alte jocuri recente, Sekiro: Shadows Die Twice prezintă un protagonist cu dizabilități, dar această dizabilitate este de departe cea mai mare putere a sa. După cum am văzut în Devil May Cry 5, capacitatea de a schimba protezele. Uneori poate funcționa ca un cârlig, alteori ca o armă. „Instrumentul protetic” este similar cu „Armele truc” din Bloodborne. Poate fi modificat cu funcții noi.

Jocul include, de asemenea, o mecanică „Învierea” care este legată de un element al complot numit „Moștenirea dragonului”." Aceasta înseamnă că puteți reapari imediat dacă aveți suficiente resurse. Învierea joacă, de asemenea, un rol important în povestea generală, deoarece dacă mori mult, o boală misterioasă numită „Dragonrot” se răspândește în lume. De asemenea, nu este recomandabil să fii sacrificat din nou și din nou, deoarece pierzi jumătate din monedă și experiență.

Sekiro: Die Twice are o serie de arbori de abilități care vă permit să vă puteți face Shadow abilități de luptă. De exemplu, puteți debloca un "Whirlwind Slash" care adaugă mai multe mișcări repertoriului dvs. Abilități pot fi deblocate folosind punctele de experiență câștigate prin înfrângerea inamicilor. Actualizările pot fi efectuate în orice punct de salvare, astfel încât nu trebuie să vă întoarceți la "Templul Dilapidat" de fiecare dată. La fel ca Dark Souls, această zonă găzduiește diverse personaje colorate care te poti ajuta în căutarea ta.

Sekiro: Shadows Die Twice creatură și design sonor

Acum câteva săptămâni, Devil May Cry 5 le-a oferit jucătorilor câțiva dintre cei mai arătosi demoni pe care i-a văzut vreodată într-un joc. Sekiro: Shadows Die Twice este la acel nivel pentru că există animale în acest titlu care sfidează așteptările. În timp ce totul, de la un cocoș masiv până la un troll de pod, acest proiectat complex, adevărate vedete ale spectacolului sunt în afara drumurilor bătute.

Monștrii cu adevărat terifianți sunt în afara drumurilor bătute.

În timpul nivelului de deschidere al jocului, există un templu cu un mesaj de rău augur bătut în cuie pe pereții săi. Dacă efectuați câteva manevre îndrăznețe, dați peste un gigant fără cap cu o katana în flăcări. Am avut ghinionul de a angaja acest dușman când eram îngrozitor de nepregătit și am fost măcelărit într-o clipă. Gigantul fără cap este doar începutul deoarece, pe toți călătoriei tale, vei întâlni șerpi masivi și alte creaturi mitice. Aceste întâlniri sunt o priveliște de văzut și unele dintre cele mai îngrozitoare bătălii din orice joc.

FromSoftware merită mult credit pentru designul de sunet al lui Sekiro: Shadow Die Twice. Muzica surprinde această aură de intrigă care pătrunde toată experiența. Fiecare bătălie se simte tensionată din cauza clinchetului emanat de lamele care se ciocnesc. Pe această campanie îndelungate, vă familiarizați cu sunet și învățați să-l acceptați, deoarece este necesar să rămâneți calm în plină luptă.

Impresii finale ale lui Sekiro: Shadows Die Twice

Am petrecut aproximativ cincizeci de ore cu jocul și mai sunt atât de multe de făcut. Sekiro: Shadows Die Twice este o experiență captivantă, în vedere decorul și tradiția sa. Sunt atât de multe mistere de descoperit și abia aștept să le joc și mai mult.

Este cu siguranță mai greu decât Dark Soul, dar sentimentul de satisfacție pe care îl simți după ce ai învins titani puternici este o recompensă în sine. Cu cât joci mai mult, cu atât devii mai puternic. Povestea și modul de joc te duc în direcții noi, dar dificultatea lui Sekiro: Shadows Die Twice poate limita atractivitatea. Spre deosebire de jocurile anterioare FromSoftware, îi lipsește multiplayerul, așa că nu poți chema aliați să te ajute.

Recuperează-ți onoarea

Sekiro: Shadows Die Twice

Începutul unei noi francize

În Sekiro: Shadows Die Twice, ești un războinic descărcat și desfigurat, salvat din pragul morții. Obligat să protejeze un tânăr lord care este descendentul unei linii de sânge străvechi, devii multor dușmani vicioși. Când tânărul lord este capturat, nimic nu te va opri în căutarea periculoasă, nici măcar moartea însăși.

• 60 USD pe Amazon

Asher a revizuit Sekiro: Shadows Die Twice pe o consolă Xbox One X utilizată o copie furnizată de Activision.