Recenzie Saints Row: The Third Remastered pe Xbox One – Una dintre cele mai bune remasteri din această generație

Sursa: Deep Silver

Saints Row: The Third a fost lansat pentru prima dată în 2011 și a primit recenzii excelente pe console de ultimă generație. Este un joc de acțiune la persoana a treia exagerată în care trebuie să-ți reconstruiești marca de gangster pe străzile din Steelport. Aceasta implică în mare parte asumarea diferitelor misiuni pentru a fura arme sau a împușca bandele rivale.

Saints Row: The Third Remastered este o versiune a acestui joc și poate fi unul dintre cele mai bune remasteri care au ajuns la Xbox One din această generație de consolă. Nu numai că îmbunătățește texturile, animațiile faciale și multe altele, dar revizuiește și iluminarea și îmbunătățește dramatic performance. Dacă ești un fan al seriei – sau adori experiențe hilare și pline de viață – atunci ar trebui să iei acest titlu pe Xbox One X.

Ridică-te

Saints Row: The Third Remastered

40 USD

Concluzie: Saints Row: The Third Remastered este un joc de acțiune ciudat și captivant, care este unul dintre cele mai bune remasteri de pe Xbox One.

• Povestea hilară
  • Crearea profundă a personajului
  • Iluminare și reflexii excelente
  • Rulează la 60 FPS pe Xbox One X

• Un complot superficial
  • Pare puțin neclar pe Xbox One X
  • Vezi la Microsoft Store

Jocul și povestea Saints Row: The Third Remastered

Saints Row: The Third Remastered începe cu un furt care a mers teribil de prost. Îți pierzi statutul și trebuie să-l reconstruiești de la zero. Cu toate acestea, există o serie de bande nefaste – și chiar militari – care nu vor să faci asta. Deși povestea este hilară și cu adevărat bizară, este o explozie de jucat pentru că ți se acordă acces la arme incredibile care te fac să te simți ca o forță de neoprit. Spre sfârșit, obțineți chiar accesul la un avion de luptă avansată în care puteți zbura în jurul orașului. Nimic nu este interzis în Saints Row: The Third.

Scopul în Saints Row: The Third Remastered este să vă asumați diferite misiuni care vă sporesc reputația, în timp ce cumpărați proprietăți pentru a deține încet întregul oraș. Este o buclă de joc simplă, dar captivantă, care te face să revii pentru mai multe, deoarece acțiunea este atât de grozavă. Întrucât jocul este deja construit pe o bază incredibilă de solidă amenajată de original, există un grad ridicat de lustruire în remasterizare.

Complotul este acolo doar pentru a oferi o scuză pentru a împușca sau a alerga peste inamici. Nu servește prea mult unui scop dincolo de asta. Odată precum crezi personajul – printr-un meniu de personalizare foarte detaliat, care este similar cu jocuri The Elder Scrolls V: Skyrim – ești aruncat în acest lume nebună.

Performanță și imagini din Saints Row: The Third Remastered

Sursa: Deep Silver

Saints Row: The Third a fost un joc arătos pe Xbox 360, dar a fost afectat de performanțe nu atât de grozave pe dispozitiv. Frecvența cadrelor s-a menținut în cea mai mare parte la 30 de cadre pe secundă (FPS), dar atunci când erai plin de o multitudine de inamici sau declanșai explozii masive, scădea semnificativă.

Pentru a atenua această problemă, dezvoltatorul pare să fi jucat pentru 60 FPS pe Xbox One X. Recumpărați că cea mai recentă mașină Microsoft este singura consolă care atinge 60 FPS, deoarece dispozitivele concurente reușesc să ajungă doar la aproximativ 45 FPS. Dacă activați blocarea ratei cadrelor, randarea este limitată la 30 FPS și nu există nicio problemă de performanță. Cu toate acestea, deblocarea ratei de cadru este de fapt modul preferat de a juca, in opinia mea.

Categorie Spec
Gen Acțiune
Dezvoltator Voinţă
Jucători Un singur jucator
Platforme Xbox One, PC, PlayStation 4
Preț 40 USD
Xbox Game Pass Nu

Din testele mele, jocul pare să rămână la 60 FPS până când au loc o mulțime de explozii. Chiar și atunci, picturile par să fie în jur de 45 până la 50 FPS la câteva secunde. Scena infamă a tancului este probabil cel mai mare vinovat și sper că echipa va lansa un patch pentru a optimiza și mai multă performanță. Dacă ați fost îngrijorat de performanță neuniformă prin decuplarea ratei de cadre, puteți elimina aceste preocupări.

Deoarece Saints Row: The Third este un joc open-world, compromisul este că rulează la 1440p pe Xbox One X. Din fericire, setările de claritate a imaginii pot fi găsite în meniul de afișare, așa că dacă le ridici până la capăt, imaginea arată aproape 4K. Deși mi-ar plăcea să văd sau optimizare suplimentară pentru a împinge imaginile la 4K nativ și la 60 FPS blocat, indiferent de ce, Saints Row: The Third Remastered este totuși fenomenal în departamentul tehnic.

Saints Row: The Third Remastered ultimele gânduri

Sursa: Deep Silver

Saints Row: The Third Remastered este unul dintre cele mai bune remasteri care au ajuns pe Xbox One în ultimii ani, deoarece se simte ca un remake. În opinia mea, este la nivelul Gears of War: Ultimate Edition. Creșterea ratei de cadru este cea mai mare progres, deoarece întărește jocul, în filmări speciale, și oferă jucătorilor mai mult control asupra experienței lor. Mulți jucători preferă 60 FPS – chiar și cu o scădere ocazională – decât să fie nevoiți să joace un joc blocat la 30 FPS.

În timp ce Saints Row: The Third Remastered nu va câștiga niciun premiu pentru povestea sau scrierea sa, veți râde până când vor apărea credite. Sunt atât de multe momente bombastice care trebuie să trăiți. De exemplu, sări de pe un zgârie-nori, deschiderea unei parașute, aterizarea într-o zonă și apoi eliminarea rivalilor înarmați într-un penthouse este doar o parte a unei misiuni! Moment ca acestea fac ca Saints Row: The Third Remastered să merite. O remasterizare a acestui nivel este modalitatea corectă de a reaprinde interesul pentru o serie.

Saints Row: The Third Remastered include toate cele trei expansiuni și aproape trei duzini de suplimente suplimentare care vă oferă noi arme și multe altele. Prețul a fost, de asemenea, stabilitate 40 USD, care este asociată o valoare excelentă. În timp ce fanii de lungă durată ar putea fi dezamăgiți de cost, este un avantaj noii veniți, pentru a putea experimenta unul dintre cele mai multe jocuri de acțiune AAA la prețul unui titlu AA.

Peste vârf

Saints Row: The Third Remastered

Acum și mai nebun