Recenzie: Rise of the Tomb Raider pentru Xbox One

În 2013, Crystal Dynamics a adus lumii o versiune nouă și proaspătă a Tomb Raider. Deși avea defect, a fost lăudat de majoritatea celor care l-au jucat, inclusiv de mine. Ei bine, aici suntem doi ani și prima mai târziu, iar Lara este din nou la asta în Rise of the Tomb Raider. Așa că Lara poate corecta greșelile din primul joc? Să aflăm!

Ascensiunea Larei

Rise of the Tomb Raider este povestea răzbunării a Larei și este vorbită jucătorilor de la început. De fapt, jocul începe cu flashback-uri cu Lara când era copil, îndrăgostită de muncă tatălui ei. Jocul trece apoi la Lara care face drum printr-un mormânt în mijlocul munților sirieni extrem de fierbinți. Aici Lara realizează că Sursa Divină pe care tatăl ei a căutat-o ​​​​continuu poate fi de fapt reală.

În urma acestor descoperiri, se întâlnește cu antagonistul jocului, Konstantin, un lider în cadrul unui grup numit Trinity care caută și Sursa Divină. După cum putem presupune cu toții, Trinity nu se uită la acest mit antic din motive întemeiate. Așa că acum Lara este într-o cursă pentru a găsi această Sursa Divină înainte de a ajunge în mâinile greșite.

Căutarea Sursei Divine

Cel mai mare lucru care m-a remarcat în The Rise of the Tomb Raider este povestea lui. Deși a fost distribuită a Larei a fost slabă în primul a reușit să mă țină interesat datorită, pentru a avea grijă să controleze insula. De data aceasta m-am trezit absorbit de intriga chiar si atunci cand scenele se concentreaza pe alte personaje in afara de Lara.

Simt că acest lucru se datorează parțial unor actori vocali stelare, precum și unei capturi faciale uimitoare. simțiți de fapt starea de spirit care radiază de fiecare persoană doar uitându-vă la indiciile și animațiile lor faciale.

Acțiunea digitală completează jocul cinematografic deja intens, care te va ține constant cu atenție. Puneți-o așa, oricând trebuie să coborați sau să urcați până la un anumit punct, mai bine credeți că nu va merge așa cum vă așteptați. Există mai multe dintre aceste evenimente de date, dar prezinta mai puține acțiuni rapide pe care oamenii le-au disprețuit în primul joc.

Un alt lucru pe care Crystal Dynamics l-a abordat de data aceasta este lipsa puzzle-urilor. Sunt încântat să vă spun aproape fiecare punct important al intrigii din jocul prezinta puzzle-uri variate care trebuie rezolvate pentru a continua în joc. Desigur, există încă morminte ascunse în interiorul jocului, dar de date acestea ele vă răsplătesc cu abilități speciale, mai degrabă decât cu o pradă uriașă.

Un alt lucru la care excelează The Rise of The Tomb Raider este ritmul jocului. Ca orice mare narațiune, urmează structura dramatică și face acest lucru în mod excepțional. În momentul în care începi să simți că jocul este prea puțin relaxat, acțiunea începe și te vei absorbi până ajungi la sfârșit.

Tomb Raider 2.0

Când mergi de-a lungul primului tău versant de munte sau urci pe primul tău ghețar înghețat în Rise of the Tomb Raider, te vei bloca în depărtare. Jocul este absolut superb și în toate sensurile cuvântului. Noul sistem de iluminare este foarte fierbinte, dar strălucește cu adevărat atunci când explorezi cele mai întunecate morminte. Dar ei au prezentat acest potențial cu Tomb Raider original.

Unul dintre lucrurile pe care Crystal Dynamics le face incredibil de bine de date aceasta este efectele de gheață. Zăpada cade peste Lara și împrejuri ei exact așa cum ar în viața reală și chiar și chiar face zgomotul distinctiv atunci când Lara merge pe ea. Și gheața în sine? Ei bine, este cu ușurință unele dintre cele mai bune pe care le-am văzut vreodată într-un joc video. Are acel aspect lăptos la fel ca gheața adevărată și arată plin de viață cu strălucirea sa frumoasă.

În ceea ce este ales Lara însăși, arată grozav în redarea ei nou-gen, mai cu noua captură facială pe care am menționat-o mai sus. Păi lung și curgător a primit, de asemenea, o nouă strălucire, deoarece cele mai recente tendințe în noua fizică a părului.

După cum știm cu toții, jocurile nu sunt doar despre aspect, iar modul de joc este cel care nu face să revim pentru mai multe. Rise of the Tomb Raider nu se îndepărtează prea mult de ceea ce l-a ajutat pe predecesorul său să reușească.

Jocul este încă destul de liniar, dar permite o anumită explorare în centrul de misiune, așa cum a făcut primul joc. Aici începeți să întâlniți animale de vânat și diferite materiale de adunat pentru nevoile dvs. de artizanat. Acestea fiind spuse, schimbă câteva lucruri care fac sau diferență notabilă.

Veți descoperi că acum puteți interacționa cu alți oameni în aceste hub-uri, iar unii chiar vă vor trimite în misiuni speciale. Când aceste misiuni sunt finalizate, veți primi adesea o nouă armă sau o nouă ținută cosmetică.

Una dintre cele mai mari schimbări pe care le veți observa este sistemul de actualizare a abilităților și a armelor. Ambele au fost reînnoite, oferindu-vă o mulțime de activități actualizabile care se pot face modului în care să se joace. De exemplu, până la sfârșitul jocului, mi-am dat seama că am ales opțiuni care m-au făcut mai mult un scavenger și un jucător stealth în loc de cineva care se apropie de inamici cu armele aprinse.

Vorbind despre ascundere, Lara nu se mai ascunde doar în spatele obiectelor și pereților pentru acoperire, ci se poate ascunde și să doboare inamicii din tufișuri și din vârful copacilor, la Assassin's Creed. La fel ca orice asasin, arsenalul se simte nelimitat si poate crea improvizatii din obiectele din apropierea noului sistem de fabricare. Îmi place să numesc acest nou sistem „crafting on-the-fly”, deoarece vă permiteți cu ușurință să fabricați orice tip de muniție în mijlocul conflictului din materialele pe care le-ați adunat în sălbăticia siberiană.

Materialele variază ale obiectelor create de om, cum ar fi pânza, până la materiile prime, cum ar fi ciupercile otrăvitoare. Trebuie să scapi de un grup de inamici? Ce zici să ridici o cutie și să faci din ea o grenadă de fum sau o sticlă goală pentru a crea un molotov. Acest sistem de crafting permite ca intensitatea luptei să continue fără a fi nevoie să alergi și să te ascunzi doar pentru a face un anumit obiect.

Singurul dezavantaj pe care l-am văzut în acest sens este că nu poți să tragi orb sau să trageți săgeata înainte de a ieși din acoperire, deoarece butonul de crafting se află pe butonul „împușcare” ori de câte ori nu țintiți.

Un alt lucru pe care l-am disprețuit în mod constant despre lupta jocului este că, odată ce îți spargi ascuns, este aproape imposibil să te ascunzi din nou. Această alegere de design, după părerea mea, a îndepărtat ceea ce înseamnă Guerilla Warfare și, în schimb, a dus la mai multă frustrare decât satisfacție.

Lara arheologul

Deși Lara trăiește viața la limită ca un tomb raider îndrăzneț, adevărata ei dragoste se încadrează în arheologie, iar Rise of the Tomb Raider surprinde acest lucru până la T. În timpul jocului, vei întâlni fragmente din jurnal, mesaje înregistrate vocal și artefacte antice.

Jocul ușurează găsirea acestor tipuri de articole utilizând butonul Instinct de supraviețuire, care poate fi accesat apăsând pe butonul din dreapta. Odată un artefact este găsit, acesta conține, de obicei, un fragment narat care să-l însoțește, ceea ce nu face decât să îmbogățească povestea deja grozavă a jocului.

Odată găsite, aceste artefacte cresc, de asemenea, abilități lingvistice ale Larei XP. Lara poate descifra greacă, rusă sau mongolă. Fiecare bucată de istorie se va adăuga la unul dintre aceste limbi XP și vă va permite să citiți anumite monumente care necesită un anumit nivel de eficiență într-o anumită limbă. Când sunt citite, aceste monumente dezvăluie locația depozitelor de monede bizantine din apropiere.

Acestea monedă, deși la început să nu servească nimic, sunt de fapt una dintre cele mai pline de satisfacții de colecție din joc. Ele vă permiteți să cumpărați articole rare și puternice dintr-o baracă de aprovizionare din centrul de instalare sovietic. Aici puteți cumpăra lucruri precum un supresor de pistol, o pușcă puternică sau chiar ținute unice pentru Lara.

Dacă ești un joc de joc, vă va face să cauți în sus și jos ore în șir.

Vorbind despre jocul ore în șir, Crystal Dynamics a creat un nou mod numit Expediții, care vă permite să reluați părți ale jocului cu un sistem de scor și clasament pentru drepturi de lăudare. Tipul de joc include și cărți de joc care vor afecta jocul pozitiv sau negativ. Într-un fel, vă puteți gândi la aceste cărți într-un mod similar cu „craniile” de la Halo, dar aceste cărți sunt mult mai diverse și există un total de 64 dintre ele care pot fi găsite.

Jocul are, de asemenea, o integrare Twitch, care permite spectatorilor să aleagă ce cărți pot afecta jucătorul votând pe două cărți aleatorii care le arată. Nu am avut ocazia să testăm acest lucru pentru noi înșine, dar pentru a vă asigura că voi încerca când va în viitor.

Verdictul

Prima interpretare a celebrei Lara a Crystal Dynamics m-a lăsat să-mi doresc mai mult. De date aceasta, simt că și cum hype-ul meu Rise of the Tomb Raider a fost satisfăcut, dar nimic mai mult. Nu sunt eu să bat jocul în vreun fel sau forma. În schimb, simt că este rezultatul faptului că am știut la ce să mă aștept de data aceasta, ceea ce nu a fost cazul când am jucat anterior.

După cum am spus mai devreme, Crystal Dynamics a găsit un oarecare succes cu primul joc și nu a avut niciun motiv să se îndepărteze de el. Deci, în general, jocul pare foarte familiar, dar echipa a creat o experiență generală mai bună.

Jocul este bine scris și nu provoacă multe gafe de date aceasta. În plus, captura de mișcare face o poveste deja grozavă și mai bună. În ceea ce a aflat jocul, aceasta a primit câteva completări binemeritate, precum și câteva renovări pe care toată lumea le va plăcea plăcut.

Ce îți va plăcea:

• Un ritm grozav și o distribuție de susținere mai bună
  • Imagini vizuale uimitoare
  • Mai multe puzzle-uri/morminte
  • Tone de adâncime

Ce nu vă va plăcea:

• Mecanica stealth ar putea fi mai bună

În general, Rise of the Tomb Raider este cel mai bun cântec de lebădă pentru gama de toamnă 2015 a Microsoft. Jocul te va tine din nou pe marginea scaunului tau, iar povestea te va ghicești. Dacă ți-a plăcut primul joc, este sincer și mai mult de iubit de date aceasta.

Rise of the Tomb Raider se lansează pe 11 noiembrie 2015 pentru Xbox One, Q1 2016 pentru PC și Q4 2016 pentru PS4.

• Cumpărați Rise of the Tomb Raider de pe Amazon SUA (59 USD.96)
  • Cumpărați Rise of the Tomb Raider din Magazinul Xbox (59 USD.99)