Remnant: From the Ashes Recenzie Xbox One - Merită cumpărat?

Remnant: From the Ashes este un joc de acțiune la persoana a treia, de tipul Dark Souls. Acum, s-ar putea să vă întrebați de toată lumea face această comparație. Ei bine, deși recunosc că este suprautilizat pentru a descrie jocuri provocatoare, în acest caz, este justificat. Dacă nu ține cont de asemănările de luptă care se concentrează pe eschivare, șefii sunt ascunși în spatele zidurilor de ceață, cunoștințele sunt spuse prin mijloace obscure și trebuie să-ți îmbunătățești constant echipamentul prin resurse rare pentru a rămâne competitiv. Cu toate acestea, Remnant: From the Ashes face suficient pentru a distinge de inspirație și, din această cauză, devine o evoluție a genului popular.

Una dintre cele mai bune

Rămășiță: Din cenușă

40 USD

Concluzie: Acesta este cel mai bun titlu al Gunfire Games și una dintre cele mai mari surprize din acest an.

• Gameplay captivant
  • Imagini vizuale superbe asemănătoare artei conceptuale
  • Asistență excelentă în cooperare online

• Actorie îndoielnică
  • Probleme minore de performanță în timpul coop
  • Unele bătălii cu șefi au nevoie de echilibrare
  • Vezi la Microsoft Store

Remnant: Din povestea Ashes și randomizare

Remnant: From the Ashes are loc într-o lume post-apocaliptică în care umanitatea este pe cale de dispariție. Aveți capacitatea de a crea un personaj personalizat, de a alege una dintre cele trei clase unice și de a porni într-o aventură grandioasă într-un mediu randomizat. Ceea ce experimentezi poate fi diferit de ceea ce întâlnesc alți jucători, deoarece alegerile, temnițele mini-șefii și clădirile se schimbă drastic pentru fiecare joc.

Deoarece jocul se bazează pe cooperare online, alți jucători se alătură frecvent sesiunilor tale. Ori de câte ori s-a întâmplat asta, am fost uimit să descopere că noii mei colegi de echipă s-au luptat cu diferiți șefi și au încheiat diferite misiuni în călătoriile lor. În timp ce unul a scos pe cineva cunoscut sub numele de Negustorul Nebun, celălalt a fost însărcinat cu distrugerea copacilor infectați. Aceasta este de departe una dintre cele mai mari caracteristici din Remnant: From the Ashes și sper că alte titluri sau adoptate în viitor. În multe privințe, jocul duce imprevizibilitatea începută de Blizzard Entertainment cu Diablo III la următorul nivel și adaugă sau rejucabilitate fără precedent.

Rămășița: din luptă și explorare din Ashes

În funcție de clasa pe care o alegeți, veți folosi fie arme cu răză lungă de acțiune, arme cu răză medie de acțiune sau arme scurte. În timp ce sistemul de luptă corp la corp al Remnant: From the Ashes este oarecum ciudat și neincitant, jocul de arme este superb. Un alt joc Xbox One numit Immortal: Unchained a încercat să facă ceva similar, dar din cauza mecanicii slabe de fotografie și mișcare, a eșuat. Remnant: From the Ashes nu are doar o țintire precisă, dar sistemul său de mod - care poate adăuga daune provocate de incendiu și alte atribute armelor - transformă chiar și un umil Repeater Pistol într-o legenda a ucigașului de șefi.

Remnant: Din cenușă, jocul de arme este superb.

Explorarea joacă un rol important în joc și trebuie să spargi fiecare ladă și să deschizi fiecare cufăr pentru a obține materiale de crafting. Dușmanii căzuți aruncă, de asemenea, o mulțime de obiecte râvnite. Dacă îți este greu să mănânci, să mănânci resurse pentru o oră sau două și să faci armura și armura. Acest lucru nu numai că te va ajuta să supraviețuiești, dar că poate rezista mult mai mult face ca Remnant: From the Ashes să fie și mai plăcut.

Remnant: Din mediile Ashes și progres

Spre deosebire de alte jocuri din gen, acesta vă spune clar ce trebuie să faceți pentru a progresa în poveste. Premisa complotului este destul de simplă - lumea este în ruine și trebuie să învingi invadatorii extradimensionali - dar evenimentele care au condus la ea sunt învăluite în mister. Există jurnale și alte împrăștiate în documentul întreg lume care completează spațiile libere. Există, de asemenea, diverse creaturi din alte dimensiuni care acționează ca aliați. În timp ce mulți jucători pot găsi detalii inutil de complex, mi-a plăcut să completez acele lacune, deoarece este o parte importantă a dezvoltării setării jocului.

Remnant: From the Ashes prezintă o varietate extraordinară de niveluri. Începi într-un oraș ruinat, apoi te aventurezi într-un labirint interdimensional, traversezi un deșert, explorezi o mlăștină, lupți printr-o pădure bioluminiscentă și, în sfârșit, ajungi la dimensiunea asemănătoare iadului. Mediile sunt uluitoare și fiecare dintre ele prezenta propriul set de provocări. Monștrii variază în funcție de regiune și trebuie să înveți modelele lor de atac. Șefii nu seamănă cu nimic din ce ți-ai putea imagina. Creativitatea expusă aici este, cel puțin, uluitoare.

Remnant: grafica și performanța From the Ashes

Remnant: From the Ashes pare să ruleze la rezoluția nativă 4K pe Xbox One X. Jocul arată absolut uimitor pentru că este incredibil de clar. Texturile sunt de înaltă rezoluție, iluminarea pare naturală, există o mulțime de reflexii subtile, iar efectele particulelor sunt o priveliște de văzut lângă stâlpii de călătorie rapidă. Din păcate, aceste imagini excelente vin cu prețul performanței.

Remnant: From the Ashes rulează la 4K pe Xbox One X.

Chiar și pe Xbox One X, jocul este blocat la 30 de cadre pe secundă (FPS). În timp ce decalajul de intrare nu este o problemă, unele animații se simt lente, mai ales în situații în care trebuie să te știi în mod constant. De exemplu, atunci când te lupți cu unul dintre cei mai grei șefi din joc – The Ent – el declanșează o undă de șoc peste pământ. Să fii martor la asta în 60 FPS ar fi fost benefic pentru că ai fi putut să-ți cronometrezi acțiunile mai bine. La 30 FPS, trebuie să ghiciți. Ia precizie din anumite aspecte ale luptei.

Mi-ar fi plăcut ca Remnant: From the Ashes să ofere un mod 1080p 60 FPS. Jocul conține zona cu nu mulți inamici, așa că ar fi putut rula cu ușurință la o rata de cadru mai mare prin scăderea rezoluției. Când vine vorba de titluri care necesită o evaziune precisă, este necesar un joc mai fluid. Performanța este, de asemenea, stabilă în afara unor bătălii de șefi în cooperare, deci este o experiență rafinată.

Rămășița: Gândurile finale din Ashes

În ciuda unor voce îndoielnică și dialoguri repetitive, Remnant: From the Ashes este un titlu superb, chiar dacă sunt multe asemănări cu o serie de jocuri de acolo. Cea mai mare inspirație pare să fie Diablo III, deoarece aleatorietatea este cea mai bună caracteristică a sa. Designul fantastic al creaturii – care pare să se inspire din Stăpânul Inelelor și chiar din Halo 5: Guardians – este un alt aspect remarcabil. Acesta este cu ușurință cel mai bun joc Gunfire Games, după părerea mea, și una dintre cei mai mari surprize din acest an.

Remnant: From the Ashes este incredibil de dificil. Veți dori să jucați cu alți doi jucători, deoarece să vă înfruntați cu dușmani titani precum The Nightmare este aproape imposibil de unul singur. Jucând împreună, nu numai că veți avea oameni care vă vor ajuta, dar puteți și discuta despre strategii cu privire la care arme și mod-uri sunt cele mai bune. Datorită naturii imprevizibile a jocului, vei dori să-i ajuți pe alții, deoarece poate obține un obiect și alte misiuni pe care ar putea să nu experimentezi niciodată în joc. Mai important, oferă un motiv să vorbești cu ceialți pentru că, pentru a reuși, trebuie să faci schimb de informații. Nu cred că am mai jucat vreodată un joc ca acesta în care am comunicat activ despre strategii, deoarece este atât de divers de la jucătorul la jucător.

Salveaza lumea

Rămășiță: Din cenușă

Ucide toți monștrii