Recenzie Nickelodeon All-Star Brawl Xbox: un luptător pe platformă plin de promisiuni și probleme

Impresii pozitive timpurii și scufundări încrezători ale dezvoltatorilor au potențialul legitim la Nickelodeon All-Star Brawl de a fi un remarcabil în lumea luptătorilor pe platformă. M-am trezi chiar să mă răsfăț în posibilitatea ca acest luptător nostalgic să stea în picioare cu regele incontestabil al genului, Super Smash Bros. Final. Deși interesul pentru acest titlu în rândul comunității jocurilor de luptă competitivă a fost de netăgăduit, este timpul să fim unde se află aceste câteva zile după lansare.

La fel ca multe jocuri care pun accentul pe lansarea multiplayer online in 2021, Nickelodeon All-Star Brawl are in prezent o serie de probleme serioase. De la intrările care nu funcționează corect până la serverele online care sunt la limita inutilizabile, experiența inițială pentru mulți jucători a fost mai puțin decât ideal.

Am petrecut destul de mult timp cu jocul pe Xbox și PC și nu se poate nega adevărata promisiune pe care o să arate Nickelodeon All-Star Brawl. Când totul funcționează conform intenției, jocul se simte rapid, fluid și captivant. Cu toate acestea, erori semnificative, de performanță și deficiențe aparente au împiedicat serios distracție.

Recenzie Nickelodeon All-Star Brawl:

• Ce îți va plăcea
  • Ce nu-ți va plăcea
  • Ar trebui să te joci?

Nickelodeon All-Star Brawl

Concluzie: Nickelodeon All-Star Brawl este plin de personaje fantastice, lupte distractive și potențiale legitime. Cu toate acestea, conținutul limitat și o listă completă de erori îl împiedică să prospere ca luptător pe platformă chiar acum.

Binele

• Distribuție uimitoare de personaje iconice
  • Etape superbe, detaliate
  • Luptă 2D rapidă și fluidă
  • Se adresează cu succes jucătorilor ocazionali și competitivi

Răul

• Moduri de joc limitate
  • Neajunsuri bugetare evidente
  • Probleme serioase de performanță
  • O mulțime de bug-uri ciudate
  • 40 USD la Xbox
  • 50 USD la GameStop

Disclaimer: Această revizuire a fost posibilă prin codurile de recenzie furnizate de Gamemill Entertainment. Compania nu a văzut conținutul recenziei înainte de a publica.

Nickelodeon All-Star Brawl: Ce îți va plăcea

Cu o distribuție uimitoare de aproape 20 de personaje emblematice din desene animate, fanii Nickelodeon, din trecut sau din prezent, vor găsi cu ușurință un luptător care le vorbește pe gustul sau simțul umorului în Nickelodeon All-Star Brawl. Din punct de vedere istoric, Super Smash Bros. a rechiziționat cu succes cele mai mari nume din lumea jocurilor video, dar Nickelodeon All-Star Brawl reușește să adune unele dintre cele mai mari figuri din cultura pop generală. Mi-a fost imposibil să nu am un zâmbet enorm pe buze când am văzut pentru prima dată pe SpongeBob, Patrick, Leonardo, Michaelangelo, Ren & Stimpy și Powdered Toast Man pentru a fi împreună pe ecranul de selectare a personajelor. Fiind cineva care a crescut urmărind multe dintre aceste desene animate îndrăgite, acest luptător pe platformă s-a satisfăcut foarte mult la înclinațiile mele nostalgice.

Categoria GameNameXXX
Titlu Nickelodeon All-Star Brawl
Dezvoltator Fair Play Labs și Ludosity
Editor GameMill Entertainment
Gen Versiunea platformei
Versiunea Xbox Xbox One, Xbox Series X|S
Dimensiunea jocului 5.7 GB
Timp de joaca 10 minereu
Jucători Multiplayer local și online 1-4
Xbox GamePass Nu
Preț de lansare 40 USD

Ceva și mai impresionant decât lista de luptători jucabili din Nickelodeon All-Star Brawl este numărul mare de etape superbe și detaliate. Există atât de multă diversitate în locurile în care jucătorii pot lupta, cu un echilibru lăudabil de etape strânse în stil arenă și medii imense întinse. Repere precum Powdered Toast Trouble surprind frumos esența lui Ren & Stimpy din epoca anilor 1950 și oferă chiar oportunități pentru combaterea a se scufundă unii pe alții într-un castron masiv de cereale. Alte locații demne de remarcat, cum ar fi Jellyfish Fields sau Glove World, realizează triumfător culorile vii și mediile memorabile ale lui SpongeBob SquarePants. În ciuda faptului că am jucat unele dintre aceste etape de zeci de ori, încă descoperă detalii subtile de fundal.

Trecerea rapidă în jurul scenelor ca o pește care se zvâcnește în timp ce Nigel Thornberry este o încântare absolută.

În timp ce Super Smash Bros. a fost pionierul genului de luptători pe platformă, am văzut nenumărate titluri experimentând sau inovând cu această formulă revoluționară. Nickelodeon All-Star Brawl păstrează cu siguranță mecanica de joc fundamental similară cu Super Smash Bros., precum readucerea wavedashingului. dar ceea ce diferențiază ferm acest titlu este modul în care se încorporează ingenios viteza de mișcare crescută și elemente de luptători tradiționali 2D.

Liniile de aer direcționale oferă un sentiment de manevrabilitate, spre deosebire de orice am văzut la alți luptători pe platformă, iar blocurile indestructibile necesită o execuție mai metodică a atacurilor specifice împotriva adversarilor decât am fi obișnuiți cu mulți dintre noi. În combinație cu un set incredibil de diverse de abilități pentru toate cele 19 personaje, aceste alegeri de design necesită conștientizarea jucătorilor. Trecerea rapidă în jurul scenelor ca o pește care se zvâcnește în timp ce Nigel Thornberry este o încântare absolută.

La fel ca inspirația evidentă a lui Nickelodeon All-Star Brawl, acest titlu oferă jucătorilor ocazionali și competitivi o experiență captivantă de joc de luptă. Brawlers care se străduiește ca mine pot studia casetele specifice ale personajelor, pot identifica contoare viabile și pot lucra pentru a stăpâni blocul perfect. În același timp, fanul obișnuit poate selecta Reptar și poate arde inamicii cu bile de foc devastatoare. Datorită schemei de control universală pentru toate personajele din Nickelodeon All-Star Brawl, oricine, indiferent de nivelul de calificare, poate juca și juca orice luptător. Cu toate acestea, comunitatea mai competitivă ar trebui să fie entuziasmată de nuanța dintre personajele jucabile. Luptătorii tehnici precum April O'Neil ar putea părea mediocri pentru unii, dar odată ce camera în combo de microfon face clic, deschide o lume cu totul nouă a distrugerii.

Nickelodeon All-Star Brawl: Ce nu vă va plăcea

Din păcate, o listă impresionantă de personaje iconice și scene încântătoare nu compensează faptul că Nickelodeon All-Star Brawl este un pachet relativ ușor de caracteristici. Pur și simplu nu există prea multe în ceea ce se află aici, în special pentru jucătorii solo.

Problemele de performanță nu sunt acceptabile atunci când joci un joc de luptă cu ritm rapid care se bazează în mare măsură pe framerate constant și citirea mișcărilor adversarului.

Un mod arcade complet servește ca experiență principală solo și nu este altceva decât meciuri 1v1 alese aleatorii cu adversarii AI. Când vine vorba de multiplayer local online, lucrurile se desfășoară mai mult, dar încă sunt limitate la doar trei moduri; Bătălii pe stoc, lupte cronometrate și sport. Bătăliile stoc și luptele cronometrate sunt modurile tale tradiționale de luptă pe platformă, în care obiectivul tău este să-ți depășești, fie să supraviețuiești adversarilor tăi. Sportul este un amestec ciudat de moduri obiective care îi încredințează pe jucători să spargă diverse mingi în goluri opuse. Gândește-te la Rocket League, dar mai rău.

Când menționăm potențialul interesant la Nickelodeon All-Star Brawl, este dificil să ignore unele dintre deficiențele bugetare dureros de evidente. În primul rând, lipsa dialogului sau a expresiilor vocale pentru personaje lasă un gol ciudat. Acest lucru este valabil mai ales în modul Arcade, unde dialogul rupt direct din aceste desene animate nu va vedea nimic mai mult decât un mesaj text înainte de începerea meciului.

Chiar și crainicul principal al jocului, care celebrează cele mai multe momente de joc, folosește linii de dialog reciclate și îmbinate în mod flagrant. A auzit o pauză evidentă între „Echipa roșie” și „a marcat un punct” sau „Echipa albastră” și „este de neoprit” a fost tulburător. Aceste zone cu valoare limitată de producție la început să se aducă și m-am trezit de ceea ce ar fi putut fi dacă acest echipe i s-ar fi oferit mai multe resurse.

Pentru această recenzie, am jucat Nickelodeon All-Star Brawl atât pe PC, cât și pe Xbox Series X. Îmi pare rău să raportez că, așa cum stau lucrurile, ambele platforme au probleme serioase de performanță. În prezent, pe Xbox Series X, am suferit în mod constant din cauza scăderii ratei de cadre și a ruperii îngrozitoare a ecranului, și asta în timp ce folosim un afișaj cu rata de reîmprospătare variabilă.

Când vine vorba de PC, ruperea ecranului nu este la fel de consistentă. Cu toate acestea, performanța mea generală a fost vizibilă mai slabă. Anumite etape s-au desfășurat la un 4K 60FPS impecabil, în timp ce altele s-au cufundat în 30 de secunde. Aceste probleme de performanță nu sunt acceptabile atunci când jucați un joc de luptă rapid care se bazează în mare măsură pe framerate constante și citirea mișcărilor adverse.

Din păcate, am întâlnit și multe erori frustrante și inexplicabile în timpul sesiunilor mele de joc de până acum. Probleme mai grave, cum ar fi imposibilitatea de a utiliza intrările diagonale cu d-pad-ul controlerului meu sau deconectarea completă a controlerului la mijlocul meciului sunt unele dintre primele care îmi vin în minte. Am avut, de asemenea, intrări complete nelegate, cum ar fi apucături sau atacuri speciale înregistrate aparent de la sine în mai multe rânduri. Ca să nu mai vorbim de toate momentele în care jocul meu s-a prăbușit complet atât pe Xbox, cât și pe PC. Sunt convins că multe dintre aceste probleme vor fi rezolvate în următoarele săptămâni, dar în acest moment sunt multe care trebuie rezolvate.

Nickelodeon All-Star Brawl: Ar trebui să-l joci?

În ciuda listei mele de critici cu privire la starea actuală la Nickelodeon All-Star Brawl, încă mă distrez enorm cu acest luptător pe platformă. Dacă ești cineva care iubește Super Smash Bros., dar joacă în principal pe Xbox, acesta este absolut un titlu cu care tu și unii prieteni te poți distra de minune. Formarea de lobby-uri online cu alți jucători și dragoste reciprocă ca Oblina și CatDog este cu adevărat ceva ce niciun alt joc nu poate oferi. Sunt multe de sărbătorit atunci când vine vorba de acest bătaietor condus de nostalgie. Chiar și cu o lansare obiectiv dificil, încă am speranță în viitorul Nickelodeon All-Star Brawl.

În acest moment, este greu pentru mine să recomand Nickelodeon All-Star Brawl tuturor, dar dacă sunteți în căutarea ceva care să umple acel Super Smash Bros. nu pe Xbox sau PC, echipamentele sunt o bază solidă pentru ceva cu adevărat special aici. Deși poate nu este cel mai bun joc de luptă de pe Xbox, lupta frenetică și oarecum haotică, o listă grozavă de legende din desene animate și un platou masiv de medii atrăgătoare strălucesc în continuarea cu încredere asupra problemelor de performanță și a erorilor. Să sperăm la GameMill Entertainment, Ludosity și Fair Play Labs continuă să crească și să evolueze jocul.

Nickelodeon All-Star Brawl

Concluzie: Nickelodeon All-Star arată o mulțime de promisiuni ca concurenți în genul de luptători pe platformă, are nevoie doar de puțină lustruire pentru a străluci cu adevărat.

• 40 USD la Xbox