Revizuirea Nexomon: Extinction Xbox – O alternativă sumbră la Pokemon

Pokemon - o franciză multimedia despre prinderea monștrilor și schimbul cu prietenii - a luat lumea cu asalt în anii '90 și rămâne populară până în zilele noastre. Cu toate acestea, în ultimii ani, a existat un număr tot mai mare de jucători care au devenit nemulțumiți de o lipsă percepută de inovație în titlurile emblematice ale Pokémon.

Este posibil ca acest sentiment să fi contribuit la creșterea volumului de preluări de la terți asupra formulei „captorul de monștri” popularizată de Pokemon. Exemplele includ titluri indie precum TemTem, Monster Crown și Coromon. Au existat chiar și titluri cu un buget mai mare, cum ar fi Monster Hunter: Stories de la CAPCOM și Dragon Quest: Joker de la Square Enix, care caută să valorifice formula Pokémon. Unul dintre aceste titluri a ajuns în sfârșitul pe Xbox One X și acesta este Nexomon: Extinction.

Dezvoltat de Vewo Interactive Inc și publicat de PQube, Nexomon: Extinction, o continuare a „Nexomon” din 2017, propune să ofere formule tradiționale „prinzător de monștri” cu noi răsturnări. Nexomon: Extinction oferă o dificultate crescută în bătălii, un cadru mai sumbru în care să vă scufundați și, cel mai important; o mulțime de monștri cool de capturat și îmblânzit. Reușește? Hai să aflăm.

Pokemonul mai întunecat

Nexomon: Extincție

20 USD

Concluzie: Dacă sunteți în căutarea unei alternative Xbox Pokemon cu ceva mai mulți dinți, Nexomon: Extinction se potrivește.

• O abordare mai provocatoare a Pokemonului
  • Un cadru profund în care te poți scufunda
  • O mare varietate de creaturi de colectat

• Nicio caracteristică multiplayer
  • Se poate simți ocazional murdar
  • Vezi la Microsoft Store

Nexomon: Extinction Lucrurile bune

Categoria Nexomon: Extincție
Titlu Nexomon: Extincție
Dezvoltator Vewo Interactive
Editor PQube
Platforme Xbox, PC, Nintendo Switch, PS4
Gen RPG pe rând
Jucători Singur
Xbox GamePass Nu
Preț de lansare 20 USD

Preia rolul unui tânăr adolescent (cu un avatar personalizat de bărbat sau de femeie), care a fost ales să devină membru al Breaslei Tamers, un grup de războinici dedicati protejării omenirii de creaturi numite „Nexomon Tyrants”. Faci asta ieșind în sălbăticie cu Nexomonul tău îmblânzit și îi pui la luptă împotriva fraților lor furioși și sălbatici. În timpul lup-ului, poți captura creaturile Nexomon odată ce sunt slăbite folosit „Capcane Nexo”, după care să-l poată adăuga în echipa de până la șase create.

Pe parcurs, te vei lupta, de asemenea, cu alți Nexomon Tamers. Ei pot varia de la îmblânzitori prietenoși care caută un spate până la elementele criminale care caută să vă fure bunurile.

Nexomon: Extinction se diferențiază prin decorul său interesant și sumbru, cel puțin în comparație cu inspirația sa principală. Pe măsură ce vă aventurați dincolo de zona de început, veți descoperi orașe distruse de tirani și veți vedea rămășițele antice uriașe ale acestora împrăștiate pe toate țările. În acest lume, oamenii au fost lipiți de speranță și motivați să nu aibă încredere unii în alții.

Fără a strica, pe măsura ce progresezi prin poveste și remediați lucruri, populațiile sătelor încep să devină mai primitoare, răsplătind jucătorul cu un sentiment de realizare, alături de diverse obiecte care să-l ajute pe erou în călătoriile sale.

Nu este totul nenorocire și întuneric. Există o cantitate suficientă de umor și personaje pline de culoare pentru a ajuta la compensarea sumbrurii, astfel lucrurile să nu devină prea solicitante. A stabil această lume corectă va necesita multă muncă și multe bătălii.

După cum este tradiția, sistemul de luptă este pe tură. În jocurile „Monster Catcher”, ai trimite un monstru al tipului elementar și set de mișcări au un avantaj față de adversarul tău și vei schimba când este nevoie. Acest lucru are ca rezultat, de obicei, o luptă de tip piatră-hârtie-foarfece, cu efect de stare ocazional sau de a zgudui lucrurile.

Nexomon: Extinction schimbă lucrurile punând mai puțin accent pe avantajul tipului și mai mult pe prioritatea mișcării, acuratețea și gestionarea resurselor. În primul rând, mișcările Nexomon au aceeași rezervă de rezistență. Deci, trebuie să fii atent când folosești mișcări care costă prea multă rezistență, cu excepția cazului în care ai obiectul de a vindeca la îndemână.

În al doilea rând, atunci când selectați mișcările, acestea vor enumera cantitatea de viteză și precizie pe care fiecare le are. Înseamnă că, în timp ce unele mișcări sunt extrem de puternice, adversarul tău poate folosi o mișcare mai slabă care are un efect de stare care iese mai repede, ceea ce poate face Nexomonul neajutorat.

Mi-a plăcut foarte mult sistemul de luptă al lui Nexomon. M-a încurajat să încercăm noi strategii și diverse compoziții de petrecere Nexomon pentru diferite situații când a apărut nevoia, în special împotriva luptelor cu șefii care pot fi grele. Tyrant Nexomon și șefii Nexomon Tamer sunt adesea cu câteva niveluri mai în afară de tine. De asemenea, nivelurile inamicilor cresc cu evoluția poveștii jocului, așa că întoarcerea la zonele trecute va continua să ofere sau să provoace.

Din fericire, există 381 de Nexomon de prins și de experimentat. Finalizatorii vor fi ocupați ore întregi încercând să-i prindă utilizarea diverselor obiecte, obținute prin multe misiuni secundare ale jocului. Ca să nu mai vorbim, Nexomon poate evolua în forme mai puternice dacă le ridici suficient de nivel, făcând antrenamentul echipei tale cu atât mai plină de satisfacție.

Nexomon Extinction Lucrurile nu prea bune

În timp ce Nexomon: Extinction este un joc solid pentru un singur jucător, din păcate, spre deosebire de Pokemonul său principal de inspirație, este doar un joc pentru un singur jucător. Nu sunt funcții multiplayer de niciun fel în momentul scrierii. Așadar, nu face schimb sau lupta cu Nexomon cu prietenii tăi. Când construiți un joc care se inspiră atât de mult din altul, caracteristicile omise devin mai strălucitoare.

Fiți avertizat, poate deveni groaznic atunci când trebuie să vă ridicați Nexomonul de nivel, să câștigați bani și să utilizați materiale de crafting. Este posibil să trebuiască să măcinați pentru a concura împotriva șefilor menționați mai sus și a nivelului jocului. Cu toate acestea, există elemente care ajută la atenuarea acestui lucru, astfel încât kilometrajul dvs. poate varia în funcție de toleranță față de repetiție.

În cele din urmă, și aceasta este o nemulțumire minoră, am constatat că încercările ocazionale ale lui Nexomon: Extinction de a sparge al patrulea perete nu prea reușesc bine și servesc doar la subminarea poveștii jocului.

Ar trebui să cumpărați Nexomon: Extinction?

Nexomon: Extinction nu schimbă drastic formula „captorul de monștri”, iar lipsa jocului multiplayer poate fi o dezactivare majoră. Cu toate acestea, lupta mai provocatoare, combinată cu decorul mai serios și varietatea mare și creativitatea monștrilor de capturat compensează cu siguranță acest lucru.

În general, mi-a plăcut Nexomon: Extinction. Dacă sunteți în căutarea interpretări mai provocatoare a campaniei Pokemon sau doar ceva care să scapați de acea mâncărime RPG pentru un singur jucător la un preț mic, îl recomandăm o siguranță pe acesta.

Nexomon: Exctinction este disponibil acum pentru Xbox, PC, PS4 și Nintendo Switch. Asigurați-vă că aruncați o privire la lista noastră cu cele mai bune jocuri Xbox viitoare pentru 2020!

O alternativă Xbox Pokemon

Nexomon: nume de extincție