MechWarrior 5: Mercenaries Recenzie PC - Un joc solid într-o lume repetitivă și plictisitoare

Lansat astăzi, 10 decembrie, MechWarrior 5: Mercenaries este o întoarcere la vremurile de odinioară. Unii dintre voi s-ar putea să-și amintească chiar de MechWarrior 4: Vengeance din 2000, chiar dacă este trecător. Din câte îmi amintesc din toți acești ani în urmă, premisa aici rămâne aceeași: plimbați-vă într-un BattleMech gigant și trageți toate lucrurile.

MechWarrior 5 are loc în anii 3100, iar omenirea a colonizat o regiune a spațiului numită Sfera Interioară, dar totul este în haos și există constant războaie de succesiune între facțiuni.

Îți preiei rolul comandantului Mason, un pilot inovator care este forțat să urmeze o cale de răzbunare după un atac al unei alte companii de mercenari. Ai pornit pe propriul tău drum, construindu-ți micul grup de mers pe măsură ce mergi.

Sună grozav, corect? Cine nu și-ar dori să călătorească în diferite sisteme stelare, pilotând o varietate de mecanici și împușcând lucruri, trăind acea viață dulce și romantică de mercenar? Voi spune asta: la început, MechWarrior 5 este o explozie și m-am distrat enorm în orele de deschidere. Cu toate acestea, nostalgia și factorul cool dispar destul de repede.

Deci, cum au tratat anii această serie venerabilă? Hai să aruncăm o privire.

Mecanisme gigantice

MechWarrior 5: Mercenaries

Concluzie: Deși este un concept distractiv și destul de plăcut în orele de deschidere, MechWarrior 5 suferă de un joc cu adevărat repetitiv, creșteri ascuțite de dificultate fără avertisment și scriere proastă.

• Cuprinde experiența de a pilota un mecanic
  • Există o mulțime de varietate de mech pentru a se potrivi stilului tău de joc
  • Jocul mecanic este în general bine gândit, cerând atenția dvs

• Povestea și personajele sunt fade și plictisitoare
  • Picurile ascuțite de dificultate forțează șlefuirea obositoare
  • Tipurile de misiuni repetitive duc la o experiență de joc plictisitoare și lipsită de afecțiune
  • Majoritatea jocului se simte fără viață
  • AI prietenos este iremediabil de prost
  • 50 USD la Epic Games

A pilota un mech cu siguranță este distractiv

Ce mi-a plăcut la MechWarrior 5: Mercenaries

MechWarrior 5 urmează mult timp, reînviind seria după o lungă pauză pentru jocurile sale single-player. Mai mult decât predecesorii săi, se simte de fapt ca și cum ai fi în mech (fără a include nici măcar modul VR). simți cum mecanicul tremură în timp ce pălește înainte, recul marelui AutoCannon 20 în timp ce melcul masiv iese din țeavă și reactorul pornind atunci când desfășurați într-o misiune.

Această experiență m-a făcut practic amețit, chiar și după câteva ore, și a devenit și mai bine când am început să arunc cu plumb, lasere și rachete în combatanții inamici.

MechWarrior 5: Mercenaries
Gen | Mecha SF
Jucători | Single-player, co-op
Dezvoltator | Jocuri cu piranha
Microtranzacții | Nu
Revista | Jocuri epice
Data lansării | 10 decembrie 2019
Platforma de lansare | PC
Pret | 50 USD

Pe lângă unele arme balistice, energetice și de rachete diferite, MechWarrior 5 are o cantitate uluitoare de mech-uri, fiecare potrivit pentru scopuri diferite. Unii sunt cercetași, mașini rapide, care sunt ușor înarmate și blindate, dar bune la deplasare. Asaltul și mașinile grele iau inamicul frontal, mergând greoi în luptă cu cele mai mari arme pe care le-ar putea atașa.

Serios, există aici o mulțime de opțiuni, dar jocul introduce noi modele de încetare pentru a vă împiedica să fii copleșit. Veți începe cu Centurion, pe care l-am întreținut timp de câteva ore, dar puteți obține și cumpăra mai mult pe măsură ce jocul progresează.

Dacă povestea nu te interesează, atunci intră în Instant Action. În acest mod, puteți alege orice tip de misiune și oricare dintre mecanismele disponibile în joc. Aveți chef să încercați Atlasul, Warhammer sau King Crab? Du-te la asta, lovește-te pe cont propriu și distrează-te puțin. Sincer, aceasta a fost partea care mi-a plăcut cel mai mult.

Există, de asemenea, cooperare, permițându-vă să faceți echipă cu prietenii dvs. și să luați împreună misiuni. Este disponibil atât în ​​​​modul poveste, cât și în modul Acțiune instantanee.

Mai mult decât predecesorii săi, de fapt se simte ca și cum ai fi în mecanic.

În general, jocul lui MechWarrior 5 este bine gândit. Să te lupți cu alți mech-uri te simți grav, forțându-te să faci strategii pentru a descoperi cel mai bun mod de a-i doborî. A merge la luptă sub limita de tonaj înseamnă că vei fi dezavantajat, așa că asigură- că ai sau mulțime de mech-uri pentru a face față provocării. Trebuie să jonglați cu ce să aduceți cu dvs., fie că este vorba de mai multă muniție pentru AutoCannon, gloanțe suplimentare pentru mitraliera, astfel încât să puteți arunca inamicii și clădirile, sau radiatoare pentru a reduce riscul de supraîncălzire atunci când utilizați energie. arme.

Când te afli într-o misiune, trebuie să fii atent la starea mecanicului tău, la raza de acțiune a armei și la răspândirea inamicilor. Sunt multe de care să vă faceți griji, ca să nu mai vorbim de modelele de mișcare evazivă și de menținerea cursului. Cu siguranță, nu este pentru toată lumea, dar jucătorii care au nevoie de complexitatea pilotajului și întreținerii unui mecanic vor găsi multe de iubit.

Plictisitor, lipsit de viață și repetitiv

Ce nu mi-a plăcut la MechWarrior 5: Mercenaries

Oricât de mult îmi place să retrăiesc amintirile din copilărie cu instrumente moderne, uneori, cel mai bine este să lase trecutul în trecut; lasă-l să mintă, ca să zic așa. Presupun că așa simt eu despre MechWarrior 5. Nu face mare lucru pentru a aduce seria în epoca modernă, în afară de a pălmui pe un strat frumos de vopsea și a adăugat complexitate. Totul se simte lipsit de viață – NPC-urile nu se mișcă și nu fac nimic cu adevărat. Se pare că nimeni nu trăiește pe aceste planete și există doar câțiva biomi pe care îi vei întâlni.

Deși nu cred că cineva joacă un joc MechWarrior pentru poveste, este totuși dezamăgitor să văd sau scriere atât de slabă afișată aici. Campania este previzibilă și plictisitoare. Dialogul este pur și simplu rău în majoritatea cazurilor și veți auzi aceleași replici mereu. Să plătești actori vocali este scump, îmi dau seama – și nu toți dau spectacole grozave – dar băiete, m-am săturat să o aud pe Ryana. Ea vă va spune aceleași briefing-uri de misiune în mod repetat până la nebunie și este deosebit de uimitor, deoarece veți face aceleași tipuri de misiune în mod repetat. Destul de amuzant, vei întâlni și piloți inamici reciclați și comandanți de garnizoană.

Și asta mă duce la cea mai mare plângere a mea cu MechWarrior 5: plictiseala care invadează. Gameplay-ul, așa cum am spus, este destul de bun, dar poate deveni uscat și obositor înainte de prea mult timp. Pentru a face față vârfurilor ascuțite de dificultate, va trebui să măcinați misiuni în zonele de nivel inferior pentru a obține suficiente puncte de abilități și fonduri pentru a vă ocupa de sarcini și misiuni de nivel superior. Vei trece printr-o sumă uluitoare de bani doar călătorind la noi sisteme stelare și reparându-ți mechurile după o bătălie. Ca să nu mai vorbim de timpul real necesar pentru a trece prin ecranele de încărcare, care sunt complete cu scăderi de cadru și, încă o dată, repetiții.

Fluxul jocului merge cam așa: găsește-ți tipul preferat de misiune (a mea este Demolire), călătorește la ea, negociază bonusuri, finalizează-l, mergi la cel mai apropiat hub industrial pentru a te asigura că obții cele mai bune prețuri pentru reparații și înlocuiri mecanice. piese, apoi reveniți la același sistem pentru a prelua un nou contract. Odată ce câteva milioane de C-Bills (moneda jocului), cumpărați un mecanic actualizat. Luați o misiune de poveste sau două când credeți că sunteți gata. Repetați asta ore în șir și puteți vedea de ce am ajuns să implorați să joc altceva.

MechWarrior 5 a ajuns să fie o experiență de uitate, repetitivă.

Echilibrul și IA lui MechWarrior 5 au nevoie în continuare de unele reglaje, în ciuda unor patch-uri în timpul perioadei mele de revizuire. Piloții tăi prietenoși AI sunt pur și simplu proști de cele mai multe ori, deși acum au învățat să spargă formarea. În luptă, ei obișnuiau să rămână lângă tine, adesea îți stau în cale sau împușcând în tine în loc de inamic. Le puteți ordona să facă lucruri de bază, cum ar fi să vă atace ținta, să mărgă într-o locație specificată, să se formeze sau să înceteze focul.

Acum ei se învârt și caută să învingă singuri mech-urile, tancurile și VTOL-urile inamice, ceea ce duce adesea la distrugerea lor și la blocarea unei facturi masive de reparații. Ca să nu mai vorbim că ei nu au fost în funcțiune timp de luni de zile în joc sau s-au ucis. La naiba dacă o faci, la naiba dacă nu o faci.

Chiar și atunci când vă îndreptați către punctul de evacuare pentru a încheia misiunea, acești idioți vor continua să se plimbe cu mulțimea uriașă de inamici și se vor distruge. Chiar și să le ordoni să se formeze nu ajuta prea mult, deoarece încă sunt aruncați în timp ce încerca să te ajungă din urmă.

Tot ce pot spune că, dacă vei juca acest joc, maximizează plata asigurării de daune atunci când negociezi un contract, presupunând că vei supraviețui și vei finaliza misiunea. În caz contrar, reîncărcați la un punct de salvare automată înainte de a începe contractul și a încercați din nou, faceți altceva. Pur și simplu devine atât de plictisitor, luptând cu aceleași lucruri din nou și din nou pentru o recompensă mică.

Încheierea

Ar trebui să cumpărați MechWarrior 5: Mercenaries?

Dacă nu vă place cu adevărat, foarte mult universul BattleTech sau nu puteți să cheltuiți50 USD pentru a pilota un mecanic timp de câteva ore, atunci probabil că nu.

Cred că perioada de glorie pentru MechWarrior a venit și a dispărut. Există doar jocuri mecanice mult mai bune decât Mercenaries în aceste zile; Îmi vine în minte Titanfall 2. Sau chiar BattleTech în sine, de la Hairbrained Schemes.

MechWarrior 5 are cu siguranță câteva elemente pozitive, mai dacă pur și simplu iubești mech-urile, indiferent de marginile aspre. Nu pot spune că aș putea să cumpăr sau să recomand personal acest joc și să mă simt bine în privința lui. L-aș lăsa jos după câteva ore și probabil l-aș ridica o dată la câțiva ani pentru a reexperimenta pilotarea unui mecanic.

3 din 5

Vechile jocuri MechWarrior sunt clasice, cu siguranta, iar Mercenaries ar fi putut fi o intrare cu adevarat solida. Cu toate acestea, a ajuns să fie o experiență de uitate, repetitivă, completă cu un grind care a avut puțin profit.

Distracție pentru puțin timp

MechWarrior 5: Mercenaries

Nu reușește să impresioneze