Revizuire KinoConsole: Redați în flux și jucați jocuri pentru PC pe telefonul dvs. ferestre

Cu câteva săptămâni în urmă, am analizat TouchFox, o aplicație care permite jucătorilor cu Windows 8 să joace jocuri pentru computer folosind comenzile virtuale ale ecranului tactil. Lăsând departe problemele de control, posibilitatea de a juca jocuri pe computer pe o tabletă este destul de impresionantă. Dar știi ce este și mai probabil să doboare șosetele cuiva? Jucați jocuri pentru PC pe un telefon.

Asta face posibilă KinoConsole. Kinoni, producătorii aplicației Kinoni Remote (nu mai este publicată), tocmai au lansat o versiune specifică pentru acelei aplicații numite KinoConsole. Instalând toate aplicațiile Windows Phone, câte și aplicații pentru PC, jucătorii pot transmite în flux și pot juca jocuri pe ecran mare pe telefoanele lor. KinoConsole oferă controale virtuale (înțelese) și chiar acceptă controlul MOGA! Aplicația este gratuită și funcționează cu telefoane de 512 MB.

Pregătirea de a juca

După instalarea KinoConsole pe dispozitivul dvs. Windows Phone 8, va trebui să obțineți programul gratuit Kinoni Remote Desktop pentru computer sau tabletă cu Windows 7 sau Windows 8. Da, desktopul la distanță funcționează pe Surface Pro – deși primul Pro nu este cel mai puternic dispozitiv de joc.

După ce ați instalat programul de calculator (asigurându-vă că ați bifat caseta „Extensie pentru jocuri”), va trebui să-l lansați manual. Ghidul de configurare KinoConsole susține în mod eronat că meniul programului va apărea singur în timpul instalării. nu! Dar lansarea acestuia va aduce meniul, unde veți configura o parolă pentru serverul de la distanță.

Apoi, selectați Lansare rapidă din același meniu. Aici veți căuta jocuri Steam, populând lista de Lansare rapidă cu orice jocuri Steam instalate pe computer. Cu toate acestea, nu toate aceste jocuri vor funcționa cu KinoConsole, așa că veți dori să dezactivați tot ceea ce nu puteți juca (sau pur și simplu nu puteți juca) cu aplicația.

Re cumpărați programul de calculator este puțin prea mult pentru a se potrivi pe ecranul Surface Pro și nu poate fi redimensionat. Ce zici să-l micșorezi puțin, Kinoni?

KinoConsole compatibilă

Kinoni nu prezintă linii directoare de compatibilitate foarte clar, așa că iată. KinoConsole funcționează numai cu jocuri compatibile cu controlare care acceptă XINPUT (controlere Xbox 360). Multe jocuri moderne acceptă controlare, așa că nu este o ceritate nerezonabilă.

În al doilea rând, un joc trebuie să fie rulat în modul fereastră pentru ca videoclipul său să apară pe telefon. Dacă jocul nu a fost setat încă la fereastră, KinoConsole va afișa doar un ecran negru (cu sau fără comenzi virtuale) pe telefonul dvs. Din păcate, câteva jocuri pentru computer, cum ar fi Sonic Generations, nu acceptă modul Windowed. Dar în mare parte nu este o problemă.

Folosind aplicația KinoConsole

Cu lista de Lansare rapidă configurată corect, este timpul să lansați aplicația pentru telefon. KinoConsole se poate conecta prin aceeași rețea locală ca și PC-ul sau se poate conecta de la distanță. Prima dată când lansați, va trebui să introduceți parola pe care ați configurat-o pe computer.

Din ecranul „Biblioteca de jocuri” KinoConsole, acum ar trebui să poată derula toate jocurile pe care le-ați configurat în meniul Lansare rapidă a computerului. Procesul de selecție a jocului ar putea fi mult mai bun. În primul rând, meniul se afișează doar în modul portret. Fiecare joc pe care îl lansați va fi în modul peisaj, iar controlerele MOGA țin telefonul și în peisaj. Kinoni trebuie să adauge suport peisaj în meniu.

Vorbind despre MOGA, controlul nu poate controla meniul, forțând jucătorii să atingă ecranul și să-l murdărească. O problemă comună și cu emulatoarele compatibile cu MOGA, dar ar fi bine ca dezvoltatorii să-și proiecteze interfețele de utilizare în jurul controlului. Mai ales cu o aplicație precum KinoConsole, care este aproape inutilă fără control (vom ajunge la asta în curând).

Mulți oameni dețin sute de jocuri Steam. Chiar și eliminarea jocurilor necompatibile din lista de lansare rapidă, ați putea ajunge cu o mulțime de jocuri de parcuri. Selectarea jocului este pur și simplu prea greoaie în prezent, necesită utilizatorului să treacă prin listă câte un titlu. Opțiunea de a afișa mai multe titluri simultan sau o listă numai text ar ușura multe lucruri.

Lansarea unui joc

După selectarea unui joc, telefonul afișează acum o vizualizare a distanței a desktopului PC-ului. În acel moment, selectați manual un joc din Steam și apoi apăsați butonul Play din interfața de utilizare Steam pentru a-l lansa.

Această parte a procesului are probleme mari și mici. Mic: selectarea jocurilor din lista Steam este dificilă pe un telefon (chiar și Lumia 1520) deoarece textul este atât de mic. Ca o soluție, puteți opta pentru lansarea manuală a jocului de pe computer. Dar avem nevoie de opțiune de a mări ecranul desktop al telefonului.

Problemă mare: dacă fereastra Steam nu este activă în prezent sau nu este în partea de sus a desktopului dvs., nu veți putea să o vedeți sau să interacționați cu ea. Cumva, am trecut la browserul meu web în timp ce jucam într-o altă cameră și pur și simplu nu am putut să mă întorc la Steam.

KinoConsole are nevoie de dispersare a modului de afișare a micșorării, astfel încât să putem accesa sistemul din partea jos a desktopului Windows. Până se adaugă (sau se dezvăluie, presupunând că există o modalitate prin care pur și simplu nu face publicitate), uită-te de a te autentifica efectiv dintr-o locație la distanță și de a porni un joc.

Street Fighter IV (oarecare latență)

Controlul virtual

Controalele virtuale ajung să fie cea mai dezamăgitoare caracteristică a KinoConsole. Vezi, aplicația emulează un controler Xbox 360 - cool. Dar comenzilor virtuale lipsesc jumătate din intrările găsite pe un controler Xbox! Fără d-pad, fără stick analogic drept, fără butoane pentru bara de protecție și fără Back and Start. Tot ce primim sunt stick-ul analogic din stânga, cele patru butoane principale și două declanșatoare.

Vorbiți despre o greșeală de design! Cu greu puteți juca nimic cu comenzile virtuale ale KinoConsole, deoarece majoritatea jocurilor au nevoie de aceleași lipsă și de al doilea stick. Chiar și un joc care folosește doar butoanele de față folosește probabil Start pentru a întrerupe, a salva și/sau a ieși. Este aproape ca și cum designerul de control virtual nu joacă jocuri.

KinoConsole permite o personalizare ușoară a controlului dintr-un meniu accesat prin apăsarea butonului Înapoi al telefonului. muta oricare dintre elementele disponibile pe ecran în poziții noi, fie pentru a le face mai confortabil de apăsat, fie pentru a le îndepărta din cale. Editorul de control are o eroare în care schimbă locații a trei dintre butoanele feței când îl deschideți, care trebuie remediat.

Broken Age

O opțiune importantă care lipsește: transparența reglabilă. Controalele virtuale nu au transparență și sunt mari, așa că acoperă sau mulțime de spațiu imobiliar al ecranului. Jucătorii ar trebui să poată ajusta transparența pentru a putea vedea jocul din spatele lor.

În cele din urmă, meniul butonului Înapoi al telefonului poate lansa și tastatura telefonului. Nu ați face acest lucru ca o formă de control al jocului, deoarece nu sunt tastele telefonului săgeți și altele. Dar ar putea fi util pentru introducerea textului în jocurile care o permit.

Recumpărați că nicio comandă virtuală, nici măcar MOGA nu sunt capabile să apăsați Shift + Tab pentru a închide anumite dialoguri Steam persistente. Acest lucru ar putea fi deranjant atunci când jucați departe de computer.

fabula 3

comenzi MOGA

Ah, adevăratul motiv pentru a folosi KinoConsole chiar acum: controalele MOGA! Porniți un joc după ce conectați controlul și lansați aplicația, iar controlerul ar trebui să funcționeze, la fel ca și cum ați ține un controler Xbox atașat la computer. Oamenii KinoConsole au primit suportul MOGA în joc exact. jucaup împușcături, jocuri de conducere, lătători, jocuri de rol, orice și vă puteți bucura de controale perfecte ale controlului MOGA.

Câteva jocuri pe care le-am testat cu succes:

• Respirația morții
  • Broken Age
  • Cthulhu salvează lumea
  • Fabul III
  • Magicka
  • Retro City Rampage
  • Street Fighter IV

Schimbarea jocurilor

Când sunteți gata să renunțați la un joc, apăsați Înapoi și alegeți să deconectați. Aceasta revine la meniul Biblioteca de jocuri KinoConsole, astfel încât să poată alege un joc nou. NU închide jocul pe care îl joacă pe computer. va relua jocul dacă încă rulează, ceea ce va fi util dacă KinoConsole se va deconecta vreodată și trebuie să vă reconectați.

Pentru a părăsi efectiv un joc, va trebui să ieși să utilizeze meniurile native ale jocului (majoritatea jocurilor permit acest lucru) sau să îl închizi manual pe computer.

Retro City Rampage

Gratuit versus Pro

Versiunea gratuită a KinoConsole afișează reclame banner în meniul principal. De asemenea, afișează reclame pe ecran complet în timpul jocului din când în când, ceea ce înervează rapid.

Platesc 4 USD.99 pentru a debloca versiunea Pro va dezactiva reclamele, va spori securitatea și va îmbunătăți performanța. Aș dori să știu despre rețea performanței. Kinoni reduce viteza de streaming pentru utilizatorii gratuiti?

Fable 3 (probleme de latență)

Probleme de streaming

Performanța reală de streaming a KinoConsole poate fi greșită sau ratată. Uneori, videoclipul și sunetul se redă frumos și este ca și cum ar fi strâns un adevărat joc pentru computer pe telefon. Alteori, jocurile pe care le-am jucat sufereau de artefacte oribile, făcându-le aproape de nejucat (vezi imaginea Fable 3 de mai sus). De obicei, sunetul a continuat să se difuzeze perfect (apropo, sună grozav).

Am experimentat ambele condiții în timp ce jucam din aceeași locație în rețeaua mea de acasă. Problema ar putea fi routerul meu (este nasol) sau aplicația în sine. Chiar și în cele mai bune condiții, cu câte componente sunt mai departe de router, cu atât artefactarea va fi mai gravă. Nu aș juca dintr-o rețea exterioară decât dacă ambele rețele sunt mingi.

Aproape acolo

KinoConsole are multe probleme similare cu TouchFox. Se pare că nimeni nu s-a deranjat să joace un joc (cu siguranță nu mai multe jocuri) cu comenzile virtuale. Probabil că tocmai i-au pus să lucreze și apoi au trecut mai departe. Meniul necesită o revizuire majoră, iar lansarea jocurilor și navigarea pe desktop din aplicație să fie mai ușoare. Să nu uităm să adăugăm o modalitate de apăsa Shift + Tab într-un fel.

Cu toate acestea, aplicația în sine este destul de uimitoare. Kinoni avea deja o aplicație de streaming funcțională pentru desktop; implementarea emulării controlerului Xbox adaugă atât de mult la acest concept de bază. Suportul MOGA este, de asemenea, genial, justificând practic existența aplicației. Sperăm că Kinoni va rezolva problemele pe care le-am descoperit și va face KinoConsole o aplicație utilă chiar și atunci când este folosită fără un controler fizic.

• KinoConsole – Windows Phone 8 – 1 MB – Gratuit – Link magazin

Mulțumim lui „Doubting” Thomas pentru pont!