Just Cause 4 Review: O experiență haotică și captivantă a lumii deschise

Într-o zi și o epocă în care se simte că jocurile pentru un singur jucător trebuie să promoveze ideile noi grandioase și să aibă o povestire revoluționară pentru a avea succes, uneori este plăcut să vezi titluri care să se concentreze doar pe distracție. Am apreciat întotdeauna Just Cause, serialul satiric de acțiune open-world a Avalanche Studios, tocmai din acest motiv.

Aruncarea în aer și abuzarea unui motor fizic prostesc în moduri creative are un farmec incontestabil, dar ultimul joc din serie, Just Cause 3, a suferit din cauza sentimentului puțin prea repetitiv, deoarece totul despre lumea deschisă a lui Medici se simțea prea structurat și tăietor. de prăjituri.

Din fericire, setarea lui Just Cause 4, Solìs, este mult mai diversă și mai dinamică decât predecesorul său. Acest lucru, combinat cu un motor nou-nouț și toate noile arme, vehicule, gadgeturi și sisteme de joc cu care puteți interacționa, a duce la ceea ce este, fără să îndoială, cel mai bun joc Just Cause de până acum.

Michael Bay: Jocul Video

Doar Cauza 4

Lumea este stridia ta

Cu o lume profundă și diversă, un joc de acțiune captivant și un motor nou fantastic, Just Cause 4 este cu ușurință cel mai bun joc din serie, fără îndoială.

• 60 USD la Microsoft
  • 60 USD la GMG (Steam)

Despre această recenzie

Această revizuire a fost efectuată pe un PC cu Windows 10 echipat cu un procesor Intel i5-8400, o placă grafică NVIDIA GeForce 1050Ti și 16 GB RAM, utilizat sau copie de revizuire a jocului furnizat Windows Central.

Povestea și scrierea

Just Cause 4 are loc în țara sud-americană Solìs, iar protagonistul francizei Rico Rodriguez are sarcina să-și elibereze oamenii de un dictator vicios. Cauzând și distrugând bunurile militare guvernamentale, Rico îi inspiră pe cetățenii din Solìs să se alăture Armatei Haosului și să lupte împotriva asupritorilor. Aceasta este narațiunea tipică pentru care Just Cause este cunoscută - și este exact la fel de obositoare pe câte pare - dar asta este un lucru bun. Satira bună este rară în zilele noastre, iar un joc video care surprinde cu umor ceea ce uram să iubim și să nu uram despre filmele banale de acțiune de la Hollywood va scoate mereu un rânjet din mine.

Povestea lui Just Cause 4 este doar o scuză pentru a arunca lucrurile în aer - care este exact ceea ce ar trebui să fie.

Desigur, o poveste Just Cause are nevoie și de o comedie bună, iar Just Cause 4 o are în cantități mari. Rico este plin de înțelepciuni sarcastice și comentarii amuzante (cum ar fi „Este timpul să arunci în aer niște rahat!") care nu a eșuat niciodată să mă facă să zâmbesc, iar o mulțime de dialog dintre Rico și alți oameni din Solìs, cum ar fi colegii membri ai Armatei Haosului, este vesel și plăcut.

Lumea deschisă

Lumea Just Cause 4 este extinsă, diversă și profundă. Una dintre cele mai mari dezamăgiri legat de Just Cause 3 a fost că a existat un singur tip de mediu: câmpiile cu iarbă. În plus, fiecare zonă pe care trebuia să o curățați era umplută cu aceleași obiective exacte, ceea ce duce la un sentiment de oboseală și repetitivitate pe măsură ce i-ați eliberat pe Medici. Din fericire, Avalanche Studios a luat o pagină din cartea Just Cause 2 pentru Just Cause 4 și a reintrodus în franciză biomi, inclusiv pădurile tropicale, deșertul, alpin și zăpada, precum și revenirea câmpilor înierbate. În plus, bazele militare și orașele sunt, de asemenea, mai unice, fiecare diferite tipuri de obiective de finalizare pentru a permite armatei tale să se deplaseze și să preia controlul.

Vorbind despre Armata Haosului, una dintre adăugările mele preferate în Just Cause 4 este mecanicul din prima linie. La fel ca în jocurile anterioare, tu și armata ta preluați prin capturarea unor regiuni specifice. Spre deosebire de alte titluri Just Cause, totuși, de date astfel puteți vedea și participa la bătălii care se îngrijesc de la granițele regiunii. Lupta în ele nu servește unui scop, deoarece trebuie să distrugă bazele militare pentru a sparge efectiv liniile inamice, dar asta nu înseamnă că nu sunt o suflare absolută de experimentat. Atât guvernul, cât și Armata Haosului folosesc arme grele, vehicule și muniție unul împotriva celuilalt pe front și datorită acestui fapt, aceste zone sunt zonă de război uriașe în care poate lupta împreună de camarazii tăi ore întregi împotriva valorilor de inamicii.

Un alt sistem din lume care merită remarcat acest nou sistem meteorologic, care provoacă tornade, viscol, furtuni de nisip și multe altele să apară în Solìs, în funcție de biomul în care vă aflați în prezent. Dacă alegeți să investigați și să experimentați cu ele, veți fi recompensat. De exemplu, obiectele aduse în apropierea tornadelor vor fi prinse de vânt și aruncate în jur, în timp ce aruncarea unui inamic în aer într-o furtună poate face să fie lovit de fulger. Nu am mai văzut niciodată ceva asemănător acestor evenimente meteorologice într-un joc și sunt complet impresionate.

Sisteme de joc

În ceea ce privește experiența de joc, Just Cause 4 este de departe cel mai dinamic joc din serie. Celebrul cârlig de luptă al lui Rico poate avea acum până la 10 legi, ceea ce este dublu față de maximul de la Just Cause 3 și, așa cum v-ați aștepta, acest lucru deschide sau mă uriașă de posibilități pentru a vă încurca cu Just. Cauză. marca înregistrată fizică prostească. În plus față de capacitatea standard de a trage lucruri împreună cu tethers, atât booster-urile din jocul anterior, cât și bal au fost disponibile ca mod-uri grapple tether cu propriile lor arbori de upgrade și le puteți combina și potrivi pe toate în trei. diferite. luați presetări pentru a vă maximiza distrugerea creativă.

Nimic, nici măcar cerul, nu este limitat când vine vorba de profunzimea jocului Just Cause 4.

Desigur, cârligul lui Rico este folosit și pentru a traversa lumea deschisă, alături de parașuta și costumul de aripi. Aceste trei instrumente funcționează frumos împreună într-un trifect de mobilitate, iar o mare parte din motivul pentru care îmi este greu să renunțe Just Cause 4 este din cauza câtorva distractiv este să le combin pe toate pentru a-mi face drumul locului. lor. să plaseze în Solìs. Jocul are un sistem de călătorie rapid, dar nu am simțit niciodată dorința de a-l folosi o dată după peste 20 de ore de joc, din cauza cât de plăcute sunt mecanismele de mișcare.

Când vine vorba de arme și vehicule, Just Cause 4 are un arsenal masiv de ele care poate fi găsit în Solìs. Puști de asalt, SMG-uri, RPG-uri, tancuri, elicoptere, motociclete - Just Cause 4 are de toate și mai multe, inclusiv o nouă funcționalitate secundară pentru arme portabile, cum ar fi lansate de grenade montate pe pușcă sau rachete de concuție. Pe măsură ce progresați prin povestea și lume, acestea vor deveni disponibile oricând după aceea, sub formă de reduceri de aprovizionare. Aceasta înseamnă că instrumentele tale preferate de distrugere sunt doar câteva apăsări de gust de a fi îndemâna ta.

Prezentare și performanță

Just Cause 4 este construit pe un motor nou-nouț, numit Apex de către Avalanche Studios. După lansarea catastrofală pe care a avut-o Just Cause 3, am fost îngrijorat că Just Cause 4 va fi, de asemenea, defectat și aruncat în iad. Din fericire, totuși, noul motor Apex este incredibil de puternic și, în ciuda faptului că placa mea grafică este puține sub specificații recomandate, pot rula Just Cause 4 la cele mai multe setări cu relativă ușurință. Există, desigur, unele momente în care distanța de extragere se simte slabă sau framerate-ul scade puțin, dar în general, jocul funcționează excelent. Sunt cât de mult s-au făcut acest lucru Avalanche în sens, cel mai puțin joc pe PC unde am testat.

Faptul că jocul rulează superb permite graficii sale incredibile să strălucească, de asemenea. Lumea diversă a lui Just Cause 4 este cu adevărat o priveliște de privit, iar fiecare biom este superb în felul său special. Efectele vizuale pentru lucruri precum fum, gloanțe și explozii sunt, de asemenea, uimitoare și ajutor cu adevărat la vânzarea violenței gratuite pe ecran. Ceva de care am fost complet surprins, totuși, a fost calitatea designului sunetului. Totul, de la sunetul pistolului pe care îl trageți, până la ciripit și fluierături ale faunei sălbatice din pădure, se simt autentic și asta chiar ajuta la crearea unui sentiment de imersiune. Când pășești ace ale unei ramuri de pin în timp ce zbori cu costumul de aripi și auzi efectiv corpul lui Rico foșnind prin ele, lumea face să pară reală. Micile detalii ca acesta sunt cele care se îngrijesc de proiectul jocului la nivelul următor.

Ar trebui să cumpărați Just Cause 4?

După luptele din Just Cause 3, aștept ca Avalanche Studios să iasă swinging cu Just Cause 4. Chiar și așa, sunt încă absolut uimit de cât de incredibilă experiență au reușit să creeze.

• Povestea comică, satirică.
  • Lumea deschisă uimitoare.
  • Joc dinamic, captivant.
  • Motor nou incredibil.

• Câteva sughițuri minore de performanță.

Totul este absolut fantastic și, deși performanța în joc nu este perfectă, este cu greu un dezavantaj suficient pentru a-mi afecta viziunea generală asupra jocului. Avalanșa a adus cu adevărat tunetul.

Michael Bay: Jocul Video

Doar Cauza 4

Lumea este stridia ta