Revizuirea controlerului Hyperkin Duke Xbox One: O fiară clasică

În urmă cu două decenii, Microsoft a dezvăluit „Xbox”, este o incursiune nemaipomenită pe piața consolelor pentru jocuri video. Pivotul de la Office și Windows a fost unul ciudat pentru companie pe atunci și, sincer, chiar și acum, deoarece bunurile și serviciile orientate spre afaceri continuă să fie plătiți de temelie a afacerilor Microsoft. Cu toate acestea, Xbox a rezistat, a evoluat și, în cele din urmă, a devenit o marcă recunoscută la nivel global pentru excelența în jocuri, pentru performanța online, jocurile în sine și hardware-ul lider în industrie.

Controlerul iconic Xbox a evoluat, de asemenea, devenind un standard global pentru console și PC. Convențiile de design stabilite de echipa de hardware pentru controlul Microsoft și-au găsit drumul pe platformele concurente, inclusiv controlul Switch "Pro" de la Nintendo și controlerele terțe precum Razer Raiju pentru PlayStation 4. Controlerul actual Xbox One este o simfonie a excelenței inginerești, dar de unde a început totul?

Salutați recreerea monstruoasă, uriașă și frumoasă de la Hyperkin a controlerului Xbox original „Duke” din 2001, accesoriul retro pentru a pune capăt tuturor accesoriilor retro.

Indispensabil pentru jocurile retro

Controler Xbox Hyperkin Duke

69 USD.99

Concluzie: Dacă sunteți un fan al jocurilor retro OG Xbox, să cumpărați acest controler.

• Recreere fidelă a originalului.
  • Rafinamente importante ale zilelor noastre.
  • Constructie si materiale excelente.
  • Ecran AMOLED.

• IMENS. Atenție la mâinile mici.
  • Fără conexiune wireless (exclusiv controlerelor oficiale Xbox prin politică).
  • Vezi la Microsoft

Ceea ce vei iubi

Hyperkin Duke este un lucru de frumusețe. Frumusețe monstruoasă.

Controlerul original Duke a fost revizuit destul de devreme, deoarece mulți s-au plâns că este prea mare. Hyperkin Duke nu face compromisuri. Este încă uria, dar Hyper a făcut diverse ajustări și ați avea grijă modernă puțin setul de funcții, fără să vă împiedice nevoile nostalgice.

Există un meme despre controlerele de jocuri video de la terți. Suntem obișnuiți ca ei să folosească tehnici de construcție pentru tăierea colțurilor și materiale de calitate scăzută, dar Hyperkin respinge această tendință în mod agresiv cu Duke. Este minunat construit, simțindu-se dens și solid în mână. Acesta este ceva care ar fi putut ieși direct din laboratoarele moderne ale controlelor Microsoft.

Tastatura direcțională (d-pad) este rar folosită pentru a controla jocurile în zilele noastre, acționând mai mult ca patru butoane suplimentare. Pe vremuri, totuși, destul de multe jocuri încă mai vedeau d-pad-ul ca o opțiune de control și erau proiectate ca atare. Hyperkin Duke îmbunătățește d-pad-ul original, făcându-l mult mai precis și mai tactil. O altă zonă de a vă asigura că sunt joystick-uri în sine, care sunt caucate, făcându-le mai puțin alunecoase pe degete mari.

Butoanele alb și negre revin și, împreună cu frații lor ABXY, au o acțiune grozavă de clic. Butoanele de pornire și înapoi au fost actualizate pentru a reflecta controlerele moderne, cu o tastă „meniu” hamburger și gust de vizualizare și un 3.Portul de 5 mm împodobește marginea inferioară pentru căști compatibile.

Declanșatoarele se simt, de asemenea, puțin rafinate, prezentând călătorii și rezistență similară cu controlerele oficiale. Li se alătură doi noi butoane pe umăr, care au aceleași funcții ca și butoanele albe și negre. Butoanele de umăr au o adâncitură pentru a vă ajuta să vă puneți degetul pe ei și sunt destul de mici și subtile, în formă de scuze, la același nivel cu umerii controlerului. Este bine că sunt incluse, având în vedere că jocurile moderne sunt concepute pentru ei, dar este, de asemenea, frumos cum Hyperkin le-a dat un profil scăzut pentru a nu împiedica senzația retro a controlului. Vorbește despre o atenție impresionantă la detaliile pe care producătorii de accesorii terți le trec adesea cu vedere.

Chestia asta e sexy. @Hyperkin @SeamusBlackley @cgallizzi pic.stare de nervozitate.com/1y2kNR9kHr

— Jez (@JezCorden) 21 mai 2018

Cel mai tare lucru la acest controler, totuși, este afișajul circular uriaș AMOLED chiar în mijloc. Controlerul din vremuri trecute avea o siglă Xbox uriașă din plastic în centru, dar Hyperkin Duke duce celebrarea lor puțin mai departe. Ecranul gigant este, de asemenea, un buton, acționând ca butonul Xbox pe controlerele oficiale. În plus, afișează și animația superbă de pornire de la Xbox clasic, în toată gloria verde neon de fiecare dată când deschideți ghidul Xbox. Este pur și simplu sublim.

Ceea ce vei iubi un pic mai putin

Multe dintre imperfecțiunile de la Ducele anterior au fost recreate cu fidelitate, sigur. Controlerul este imens, iar persoanele cu mâinile mai mici le poate fi extrem de dificil de utilizat. Chiar și jucătorii cu mâinile mai mari s-ar putea trezi puțin în urma sesiunilor lungi, uneori trebuie să sufere de nostalgie, totuși.

Hyperkin Duke acceptă conectivitate USB pe Xbox One și PC, dar unii ar putea considera că omisiunea conectivității wireless este greu de înghițit. Am auzit de la diverși producători de gamepad-uri în trecut că acest lucru se datorează faptului că, din păcate, Microsoft nu acordă licență semnalul wireless pentru ca terți să folosească. Deci asta e pe Microsoft.

De asemenea, am avut o problemă minoră cu unul dintre declanșatoare care scârțâia prea mult atunci când era apăsat, dar nu este nimic pe care nu-l-am putut rezolva cu o explozie scurtă de WD40. Toate lucrurile luate în considerare, aici sunt foarte puține de plâns.

Cumpărați acest controler

Dacă ați jucat vreun joc OG Xbox cu compatibilitate anterioară, trebuie să cumpărați acest lucru. Aceste jocuri au fost concepute special pentru acele butoane albe și negre strălucitoare și se simt atât de bine să ai Duke în mână când acel ecran de pornire Xbox compatibil cu înapoi se încarcă pe televizorul tău modern strălucitor.

Hyperkin a făcut un lucru cu adevărat special aici, reînviind o parte din istoria jocurilor Xbox. Pentru 70 USD, poate fi și al tău (dacă îl găsești pe stoc, adică. Se pare că este destul de popular!)

• Vezi la Microsoft Store