Recenzie Hitman 3 pentru Xbox: o ucidere aproape perfectă

Timp de 20 de ani, seria Hitman a oferit unele dintre cele mai ambițioase și mai creative jocuri stealth de pe piață, iar această tendință urmează să continue cu Hitman 3, ultima intrare în trilogia World of Assassination care la începutul cu 2016. Repornire Hitman. Jucătorii sunt împinși înapoi în costumul personalizat al Agentului 47, un așasin modificat genetic însărcinat cu uciderea unora dintre cei mai infami oameni din lume.

De când a adoptat un design open-world în Hitman 2016, IO Interactive a reușit să perfecționeze și să construiască pe baza gameplay-ului neliniar al jocurilor Hitman anterioare până la noi culmi uimitoare. Ca rezultat, Hitman 3 oferă unele dintre cele mai bune misiuni din orice joc Hitman de până acum. Cu toate acestea, ritmul neuniform, un paywall masiv și o concluzie lipsită de strălucire limitează noua trilogie cu o scâncet slab în loc de aplauzele tunoase pe care serialul merită.

Recenzie Hitman 3:

• Binele
  • Răul
  • Ar trebui să cumperi?

Doar timid de măreție

Hitman 3

Concluzie: Hitman 3 prezintă unele dintre cele mai complexe și mai creative niveluri din istoria seriei, în timp ce șlefuiește gameplay-ul la perfecțiune. Din păcate, este împiedicat de niște paywall-uri puternice, de un ritm neuniform al misiunii și de o IA greoaie ocazională.

Pro

• Grafică superbă
  • Unele dintre cele mai bune misiuni din istoria seriei
  • Jocul stealth este satisfăcător și șlefuit
  • Multă rejuabilitate
  • Poate importa conținut din jocurile Hitman anterioare

Contra

• Câteva AI greoaie și ciudatenii de joc
  • O concluzie dezamăgitoare a seriei
  • O mare parte din necesită accesul la jocurile Hitman anterioare.
  • 50 USD pe Amazon
  • 60 USD la Best Buy
  • 50 USD la Walmart

Ce mi-a plăcut la Hitman 3

Sursa: Windows Central / Zackery Cuevas

Categoria Hitman 3
Titlu Hitman 3
Dezvoltator IO Interactive A/S
Editor IO Interactive A/S
Gen Actiune, aventura
Platforme Xbox Series X|S, Xbox One, Epic Games Store, Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia
Dimensiunea jocului 61.8 GB
Jucători Un singur jucator
Xbox Game Pass Nu
Preț 50 USD

Când vorbim despre noua trilogie Hitman, ar putea ajuta să nu gândesc la Hitman 3 ca fiind la treilea sezon din revivalizarea seriei. La suprafață, Hitman 3 nu este prea diferit de cele două jocuri Hitman anterioare. Jucătorii trebuie să se strecoare printr-o cutie de nisip deschisă și să încerce să descopere cum să-și ucidă cel mai bine ținta și să scape fără urmă. În Hitman 3, există multe mici să crească care fac din cea mai recentă versiune cel mai arătos până la Hitman în prezent, precum și cel mai distractiv de jucat.

IO Interactive a petrecut ultimii trei ani perfecționând jocul principal Hitman și este aproape perfect în Hitman 3. Jocul se simte bine de jucat, iar nivelurile dens aglomerate dau viata fiecărei întâlniri. Hitman 3 oferă unele dintre cele mai complexe și interesante misiuni din istoria jocului, făcute mai mari decât poate oferi unele secvențe de deschidere foarte cinematografică. Unele dintre preferatele mele includ rezolvarea unui mister de crimă care amintește de Knives Out din 2019 și jocul de pisică și șoarecele cu un grup de așasini într-un rave subteran aglomerat. Nimeni nu creează un loc de a juca plin de crimă la fel ca dezvoltatorii Hitman.

Sursa: Windows Central / Zackery Cuevas

Jucătorii sunt apoi recompensați pentru explorarea nivelurilor și răbdarea lor. Fiecare misiune are câteva scenarii de asasinat predeterminat, dar sunteți liber să abordați fiecare ucidere după bunul plac. Otrăviți-vă ținta, organizați un accident sau aprinderea armelor sunt toate opțiunile viabile pentru a duce treaba la bun sfârșit. Nou în serie aceasta o cameră îi permite Agentului 47 să adune informații și să manipuleze ușile și ferestrele încuiate, precum și comenzi rapide permanente împrăștiate pe niveluri, care permit o navigare mai ușoară în timpul repetării jocurilor.

Jocul încurajează mai multe jocuri și este puțin probabil ca fiecare să fie la fel.

Fiecare misiune include, de asemenea, un set de provocări care câștigă puncte de experiență jucătorului care deblochează mai multe opțiuni pentru reluări ale misiunii. Provocările includ anumite tipuri specifice de ucideri sau schimbarea în ținute specifice găsite pe fiecare misiunii. În ciuda faptului că există doar șase niveluri, jocul încurajează mai multe jocuri și este puțin probabil ca fiecare să fie la fel.

Poți importa în continuare misiuni și moduri din Hitman și Hitman 2, precum și progresul tău din Hitman 2 direct în Hitman 3, atâta timp cât deții jocurile anterioare. Acest lucru vă permite să experimentați niveluri mai vechi în cel mai recent motor de joc și să jucați toată povestea dintr-o singură mișcare. Jucătorii pot crea, de asemenea, contract personalizate pentru a le împărtăși cu alți jucători online, în același mod în care au făcut-o în jocurile anterioare, deși veți avea nevoie de jocurile Hitman mai vechi pentru a accesa contractul jocului mai vechi. Sniper Assassin, modul multiplayer introduces in Hitman 2, nu mai poate fi jucat online, dar poate fi jucat în continuare solo. Modul fantomă al lui Hitman 2, pe de altă parte, a fost tăiat în întregime.

Ce nu mi-a plăcut la Hitman 3

Sursa: Windows Central / Zackery Cuevas

În timp ce Hitman 3 prezinta unele dintre cele mai ambițioase și mai multe niveluri din istoria seriei, seria Hitman are obiceiul de a face un pas înainte și doi pași înapoi. Ritmul jocului se înrăutățește în partea din spate a jocului, în special în finalul jocului. Nu voi strica nimic aici, dar s-ar termina cu o notă plată. Asta nu înseamnă că misiunile ulterioare sunt proaste, dar pur și simplu nu ating vârfurile primelor niveluri.

Seria Hitman are obiceiul de a face un pas înainte și un pas înapoi.

Am avut și o problemă cu conținutul disponibil în joc. Dacă 3 șonați Hitman, veți avea acces la misiuni și modul contract... si asta e. Dacă puteți accesa la misiunile jocului anterior sau la modul Sniper Assassin, va trebui să cumpărați jocurile mai vechi. În funcție de preferințele dvs. de digital sau fizic, obținerea întregului conținut al jocului ar putea costa între 50 și 150 USD pe lângă Hitman 3.

Deși nu este deloc necesar să deții jocurile anterioare, în afară de noi misiuni de poveste, nu sunt multe altele care să fie noi. Hitman 3 pare un pachet de expansiune care este incomplet fără jocurile anterioare. Îmi doresc, de asemenea, ca IO Interactive să poată implementa un sistem de conturi care să permită utilizatorilor care să joace pe diferite platforme să poată accesa în continuare conținutul lor în loc să îl blocheze pe o singură platformă.

Sursa: Windows Central / Zackery Cuevas

Un alt domeniu care să aibă aceste jocuri s-au zdruncina întotdeauna este cu inteligența lor capricioasă, iar acesta rămâne cazul în Hitman 3. Chiar și în dificultăți mai mari, inamicii pot fi uneori prinși de uși sau pur și simplu pot alerga într-un singur fișier în linia ta de foc. Jocurile de arme sunt, de asemenea, la fel de rigide ca în jocurile anterioare, deși armele corp la corp sunt încă grozave de folosit. A arunca o banană într-o sală de conferințe și a doborî pe cineva nu va înceta niciodată să te distreze. Fanii infamei valize de acasă vor fi, de asemenea, încântați.

Hitman 3 Xbox Review Ar trebui să cumpărați?

Sursa: Windows Central / Zackery Cuevas

Dacă de cumpărare jocuri anterioare, atunci Hitman 3 este obligatoriu. Jocul este un punct culminant al anilor petrecuți rafinând formula Hitman. Gameplay-ul stealth este plin de satisfacții, iar misiunile open-world invită la explorarea, creativitatea și multă rejuabilitate. Nivelul de detaliu este uluitor și este doar distractiv să alergi și să descoperiți o comandă rapidă sau nouă armă cu care să iubiți pe cineva. Chiar și fără jocurile anterioare, Hitman 3 încă merită timpul tău, dar este posibil să nu poți să nu dureze fantomă a campaniilor mai vechi.

În esență, Hitman 3 este distractiv de jucat, iar primele niveluri ale acestor tranșe sunt unele dintre cele mai bune din istoria lui Hitman. Din păcate, jocul începe să-și piardă din abur pe măsură ce se apropie de linia de sosire. Dacă de cumpărat jocurile anterioare sau dacă sunteți dispus să cheltuiți banii suplimentari necesari, Hitman 3 are multe oferite și, chiar dacă nu există, este încă foarte distractiv să explorați niveluri incredibil de detaliate și să găsiți modalități unice de a realiza uciderea perfectă.

Cu viitorul proiect James Bond al IO Interactive la orizont, îmi pot imagina doar ce va putea face echipa Hitman, mai ales având în vedere cât de sofisticat a devenit motorul Glacier. Până atunci, chel cu codul de bare pe cap este mai mult decât suficient.

Doar timid de măreție

Hitman 3

O ucidere imperfectă