Recenzie Hades PC: un amestec aproape perfect de elemente roguelike face ca acesta să fie unul dintre cele mai tare jocuri pentru PC din 2020

Sursa: Jocuri Supergiant

Dezvoltatorul indie Supergiant Games și-a făcut un nume în ultimul deceniu cu jocuri îndrăgite precum Bastion, Transistor și Pyre. În timp ce cele trei jocuri sunt încă jucate până în prezent de mulți oameni, se pare că cel mai recent efort al lui Supergiant este un punct culminant la tot ceea ce a învățat de-a lungul anilor. Hades, care a primit 1.Lansarea 0 din 17 septembrie, a avut o muncă puternică de acces anticipat, care a văzut constant adăugate noi conținuturi și mecanisme.

Am jucat o cantitate semnificativă de Hades în timp ce era încă o lucrare în curs de desfășurare, făcând o pauză chiar în momentul în care Supergiant se pregătește pentru lansarea oficială. Sunt șanse ca dacă ești un jucător de pe computer, ai auzit deja de Hades; are o evaluare covârșitoare de pozitivă pe Steam cu mai mult de 100.000 de recenzii ale jucătorilor și, în general, are peste 20.000 de jucători concurenți conform diagramelor Steam. Este, de asemenea, una dintre alegerile noastre pentru cel mai bun joc indie.

Deci, de ce toată lumea se adună în Hades?? Să aruncăm o privire la unde excelează și de ce ar trebui să încerci dacă nu te-ai bucurat deja de acest roguelike infernal.

Morind să viziteze lumea interlopă

Hades

Concluzie: O coloană sonoră epică, actorie vocală de top, lucrări de artă și locații superbe, acțiune frenetică, dar echilibrată și un sistem de progresie roguelike captivant și un sistem de construcție surprinzător de profunde se unesc pentru a face din Hades jocul indie pe care ar trebui să aibă să-l joci dacă ai un computer.

Pro

• Frumoase lucrări de artă și muzică
  • Povestea puternică și actorie vocală
  • Buclă de joc captivant
  • O mulțime de conținut final de joc
  • Preț de 25 USD

Contra

• Nu este disponibil pentru Xbox sau PlayStation
  • 25 USD la Steam
  • 25 USD la Epic Games

Hades este un amestec gustos de roguelike și aRPG

Sunt un pasionat de jocuri roguelike, indiferent de platformă, petrecând o cantitate semnificativă de timp cu titluri precum Enter the Gungeon, Dead Cells, Binding of Isaac și Slay the Spire. Ce este exact un joc roguelike? Este unul care este conceput pentru a te face să mori din nou și din nou, repornind de la început de fiecare dată până când în sfârșit îl învingi pe șeful final. Un rogue grozav vă va permite să ajungeți mai puțin de la fiecare joc, de obicei, cum ar putea să abilități și să deblocări permanente printr-o formă de monedă în joc.

Majoritatea roguelike-urilor au generat de nivel procedural, au un sistem de deblocare profund care rămâne chiar și după moarte și majoritatea au un gameplay profund variat (cu pickup-uri, echipamente și abilități) care va face fiecare rulare diferită de ultima dată. Unele oferă, de asemenea, o poveste care este suficient de convingătoare pentru a te încorda prin sute de reporniri, dar, de obicei, jocul brut este cel care îi face pe jucători să revină.

De asemenea, am dedicat o bună parte din ultimii 20 de ani ai vieții mele jocului Diablo II, unul dintre cele mai bune aRPG dungeon-crawler făcute vreodată. Hades se simte un pic ca un aRPG cu acțiune sa izometrică frenetică, cel puțin suficient pentru a mă ține mult în timp ce așteptăm bunătatea de târât în ​​​​temniță a lui Diablo IV. Dar acolo unde un aRPG merge incredibil de adânc cu prada și crafting, Hades umple gaura cu aspecte roguelike.

Hades preia părți dintr-o grămadă de genuri diferite și le transformă în ceva special.

Există mai multe arme de deblocat - o selectezi înainte de a încerca o alergare - inclusiv un arc și săgeată, scut, suliță, pumni și pistol cu ​​​​șină. Suvenirele sunt deblocate prin prezentarea de cadouri zeităților și personajului pe care îl întâlniți în timpul călătoriilor. Aceste amintiri fie vă vor oferi un impuls imediat unui anumit aspect al personajului dvs., fie vă vor asigura că vedeți o binecuvântare specifică pentru a începe alergarea. Acest lucru face mult mai ușor să obțineți un început solid pentru o anumită construcție în timpul unei alergări. Da, este posibil să vă proiectați personalitatea de fiecare dată când treceți prin ele, deși, de sigur, natura roguelike înseamnă că există o șansă la ceea ce veți obține.

Abilități tale Speciale, Cast și Call pot fi toate revizuite și cu anumite avantaje, ceea ce înseamnă că într-o cursă să poată fi un animal de petrecere care provoacă mahmureala, iar în următorul poate fi un fanatic al lui Zeus care mânuiește fulgerul. De multe ori am descoperit din greșeală o combinație puternică de avantaje, transformând sau alergare de aruncat într-o adevărată forță de a părăsi lumea interlopă. Este un sistem care este mult mai profund decât ceea ce este evident la prima vedere și îi face pe jucători să mai facă o singură cursă.

Hades are de descoperit o poveste reală

Sursa: Jocuri Supergiant

Unele dintre jocurile mele roguelike preferate nu au o poveste de urmat si se bazeaza foarte mult pe un gameplay captivant. Dead Cells, de exemplu, te face să joci ca un prizonier fără cap care trebuie să-l omoare pe Înaltul Rege. Există indicii de poveste peste tot, dar cam atât de departe. Hades, pe de altă parte, are o poveste reală care este descoperită pe măsură ce joci.

Ești Zagreus, fiul lui Hades și încerci să evadezi din lumea interlopă cu ajutorul unor rude. De ce? Tatăl tău este un măgar și te-ai săturat să pierzi toată distracția pe care o au verii, mătușile și unchii tăi pe Muntele Olimp. Oh, încerci și tu să-ți dai seama de unde ai venit. Asta înseamnă doar răzuirea suprafeței; cu cât încerci mai multe curse, cu atât vei descoperi mai multe povești. Poate că cea mai convingătoare este povestea finală a jocului, care continuă să se ramifică chiar și după ce ați ajuns la "sfârșit.„Pentru un roguelike, asta e mare lucru.

Personajele din joc vă țin minte când vă îndreptați spre suprafață și iar, comentând abilitățile și exploatările dvs. Starea ta nemuritoare nu este mare lucru pentru ei, datorită magiei mitologiei grecești. Cu câti joci mai mult, cu atât începi să înțelegi mai mult ce se întâmplă. Actiunea vocală este superbă aici, la fel ca și opera de artă. Fiecare personaj are o personalitate definită, care chiar pune cireașa pe tort.

Hades păstrează lucrurile proaspete

Sursa: Jocuri Supergiant

A menține un joc roguelike proaspăt nu este neapărat ușor. La urma urmei, joci la aceleași niveluri din nou și din nou. Dar Hades folosește niște capse roguelike pentru a menține lucrurile să arate (în mare parte) noi atunci când faci o altă alergare. În primul rând, nivelurile sunt generate procedural. Fiecare secțiune are o temă și cu siguranță există blocuri la care veți începe să vă așteptați, dar nu veți trece exact prin aceleași niveluri de fiecare dată. Cu antreprenorul înapoi la casa lui Hades, puteți adăuga noi zonă și aceste secțiuni.

Odată ce o întâlnire (în principiu, o cameră sau un nivel în limba Hades) este finalizată, veți avea una sau două căi din care să alegeți în funcție de recompensă și dificultate. De asemenea, s-ar putea să experimenteze sau să încerce. Porțile haosului amestecă, de asemenea, lucruri cu debuff-uri cronometrate care în cele din urmă dispar și vă oferă un mare bonus. Toate acestea, combinate cu diferiți inamici, abilități și arme înseamnă că veți avea o experiență diferită de fiecare dată.

Hades este ușor de jucat, greu de stăpânit

Hades arată frumos și se descurcă la fel de bine. Am fost puțin copleșit când am văzut prima dată jocul, dar nu trebuie să vă faceți griji pentru ritmul nebun la acțiuni. Nu știu cum a reușit Supergiant, dar de fapt este relativ ușor să urmărești acțiunea, în ciuda ritmului ei frenetic. Aproape întotdeauna există o mulțime de efecte pe ecran, dar puteți intra rapid într-un ritm de atac și atac. Și când atingi acel ritm, devii o mașină a morții care este extrem de satisfăcătoare.

Hades este ușor de luat pentru un joc rapid, dar în curând vei descoperi că a trecut o oră.

Mi-am petrecut primele 15 rulări apăsând nebunește butonul liniuță și trimițând atacuri de spam, dar de atunci am încetat lucrurile cu mare efect. Sigur, te poți distra foarte mult pierzând fiecare buton, dar dacă vrei cu adevărat să reușești, va trebui să exersezi sincronizarea. De asemenea, va trebui să experimentați cu diferite avantaje și abilități pentru a vedea ce funcționează bine împreună și ce se potrivește stilului dvs. de joc.

Hades este ușor de înțeles și începe să te simți imediat ca și cum faci sau diferență și nu va deveni obosit după câteva ore. Și chiar dacă nu ești deosebit de priceput la joc (mă uit la mine), nenumăratele de upgrade-uri disponibile pentru personajele care vor face în cele din urmă mult mai rezistente și mai puternice, permițându-ți să mergi puțin mai departe de fiecare dată.

E timpul să-i dea o șansă lui Hades

Hades este cel mai bun joc pentru PC pe care l-am jucat anul acesta și este disponibil și pe Nintendo Switch. Având în vedere că are un preț de 25 USD, acesta ar trebui să fie un element de bază al bibliotecii oricărui jucător. Păcat că nu este disponibil pe Xbox sau PlayStation.

Știu că Cyberpunk 2077 este aproape, dar Hades va rămâne aproape de partea de sus a listei mele jucate recent în viitorul apropiat. Dacă sunteți un fan al jocurilor roguelike, al jocurilor de luptă de acțiune, al mitologiei grecești sau al talentului lui Supergiant pentru design de jocuri, trebuie să încercați acest lucru.

Morind să viziteze lumea interlopă

Hades

O coloană sonoră epică, actorie vocală de top, lucrări de artă și locații superbe, acțiune frenetică, dar echilibrată și un sistem de progresie roguelike captivant și un sistem de construcție surprinzător de profunde se unesc pentru a face din Hades jocul indie pe care ar trebui să aibă să-l joci dacă ai un computer.

• 25 USD la Steam
  • 25 USD la Epic Games