Guitar Hero 5 Mobile - Recenzie

Dacă joci jocuri muzicale pe console și, de asemenea, ai prieteni care cântă la instrumentul adevărat, atunci probabil să cunoști cel puțin unul care nu va fi deranjat să joace aceste jocuri pentru că ar prefera să facă lucruri adevărate. Este o perspectivă snooty în care muzicianul este de fapt deranjat de ideea oamenilor care pretind că fac ceea ce face el (sau ea) fără să treacă prin ani de practică. încercați să spuneți cum cântatul din Rock Band și Guitar Hero este un cânt real (în stil karake), dar până atunci probabil că sunt afară și fumează sau țigară în timp ce se gândesc la cât de mai cool sunt decât tine.

Așa cum snobii de muzică nu primesc jocuri muzicale, ca jucător de muzică, eu nu primesc Guitar Hero 5 Mobile. Adevăratul Guitar Hero este o simulare simplificată a actului complex de a face muzică care folosește instrumentele din plastic. Versiunea mobilă este o simulare simplificată a acelei simulări, fără instrumente din plastic. Este de ajutor dacă te gândești la asta în acest fel – această versiune nu recreează în niciun fel actul de a face muzică. Dar este un fel de a juca un joc de consola pe un ecran tactil. Poate că acesta este un motiv suficient pentru a exista?

Conectați-vă amplificatorul și urmați saltul pentru revizuirea noastră completă.

Modul carieră

Modurile de carieră variază de la o continuare la alta în seria Guitar Hero, dar configurația lui GH 5 Mobile este aproape de primele două jocuri. Jucătorii călătoresc dintr-o locație în alta, cântând patru melodii și o melodie bis la fiecare locație. La fel ca noi jocuri Guitar Hero (care au smuls fără rușine Rock Band), puteți alege să cântați nu numai la chitară, ci și la bas și la tobe. Pe fiecare melodie, jocul urmărește scorul jucătorului pentru fiecare instrument. Din fericire, trebuie doar să cântați sau melodie cu un singur instrument pentru a progresa, cu excepția cazului în care mergeți pentru realizări.

Gameplay

Guitar Hero 5 este cântat dintr-o orientare verticală. Jumătatea superioară a ecranului conține scorul jucătorului, contorul de viață (pierde prea multe note și pierzi cântecul), contorul de putere a stelelor și un mic personaj animat care se leagăn în timp ce cântecul este redat. În jumătatea inferioră a ecranului se află diagrama de note - terenul de joc real al jocului. Este singurul lucru la care te poți concentra cu adevărat în timp ce joci, așa că mi-aș dori să fie puțin mai mare. Cu siguranta este destul loc pentru asta.

Pe măsură ce melodia începe să fie redată, 3 culori diferite de note derulează în jos până în partea de jos a ecranului. Sigur, jocurile din consolă folosesc patru sau cinci culori, dar sunt recunoscător pentru simplificare aici. Scopul este să atingeți fiecare notă când ajunge în partea de jos a diagramei. Uneori trebuie să ții și o notă, ceea ce-mi s-a părut cam enervant pe ecranul tactil. Cu cât atingeți mai multe note fără să ratați, cu atât multiplicatorul de scor crește, până la 4x. Pierdeți unul și multiplicatorul scade la 1x.

Ocazional, cad o serie de note albastre. Loviți corect un lot întreg albastru pentru a câștiga Star Power. Activarea care dublează multiplicatorul de scor pentru o durată scurtă de timp. Star Power este, din păcate, puțin greu de lansat în această versiune, deoarece este activat de un buton din stânga terenului de joc. A ajunge acolo este o modalitate excelentă de a pierde note de pe diagrama de joc reală. Sunt surprins că dezvoltatorii nu au permis opțiunea de a agita telefonul pentru Star Power, care ar fi mai mult ca modul în care funcționează pe console. Totuși, aceasta nu ar fi o soluție perfectă, deoarece acest joc este cel mai bine jucat cu telefonul sprijinit pe o suprafață plană și nu în mână.

Trei instrumente dintr-un motiv oarecare

Chiar dacă Guitar Hero 5 Mobile le permite jucătorilor să aleagă dintre trei instrumente diferite, ei cântă îngrozitor de similar pe ecranul tactil. Spre deosebire de chită și bas topurile de tobe nu necesită ca note să fie ținute. De asemenea, se amestecă în linii orizontale pentru atingere, îngrijire largi pedalei. Basul este la fel ca chitară, cu excepția faptului că are, de asemenea, linii larg deschise pentru a atinge, presupus reprezentând strum deschise. Deoarece basul și tobele nu adaugă nimic în joc, le-aș fi om.

Muzica

Atingerea notelor pe un ecran tactil nu este cel mai asemănător cu cântatul la chitară sau la tobe, iar modul în care sunt gestionate notele ratate aici reduce elementul de simulare și mai mult. Pe console, ar exista un efect de sunet și/sau muzica s-ar întrerupe pentru un moment ori de câte ori jucătorul încurcă. În versiunea mobilă, lipsa unei note nu afectează în niciun fel sunetul jocului. Acest lucru creează o deconectare uriașă între muzică și joc.

Apropo de muzică, este destul de proastă. Cele două mari serii de jocuri muzicale au folosit piese principale mai degrabă decât coperte ieftine de la Rock Band 2. Cu toate acestea, melodiile lui GH 5 Mobile nu sunt altceva decât cover-uri. În general, cântăreții nu reușesc să sune prea mult ca artiștii originale, ceea ce face foarte greu să te bucuri de muzică.

Selectarea melodiei este, de asemenea, problematică. Prima melodie, „What I Got” a lui Sublime este cenzurată în mai multe locuri. Înțeleg că nu vreau ca cei mici să audă despre multe subiecte neplăcute ale cântecului, dar dacă ar fi trebuit să o cenzureze până la cer, de ce să te chinui să o includă? De asemenea, descrierea magazinului jocului se mândrește cu „32 dintre cele mai tare melodii rock n’ roll.„Dar doar aproximativ jumătate dintre aceștia sunt celebri; melodiile bonus mai puțin popular completează restul.

Origini umile

Dacă selecția slabă a cântecelor de la Guitar Hero 5 Mobile și încrederea în melodiile cover nu au fost o dovadă suficientă a originii sale umile ca joc pentru telefoane mobile pentru telefoane non-inteligente, grafică și prezentarea încheierii afacerii. Pot fi selectate doar două personaje nepersonalizabile: Eddie Kck și Pandora, a căror coafură arată mai prost decât Marge Simpson. Sprite-urile lor, împreună cu mulțimea, sunt foarte ieftine și prost animate. Ar fi aproape mai bine dacă jocul ar arăta numai tabelul de notă în timpul jocului.

Meniurile jocului sunt, de asemenea, foarte neintuitive, doresc să solicite jucătorului să facă clic pe o bifă mică din colțul din stânga jos al ecranului pentru a progresa. Selectarea melodiei este incredibil de incomodă din cauza interfeței de selecție a instrumentului care este încorporată în ea. Și dacă trebuie să întrerupeți sau să blocați telefonul în timpul unei melodii, atunci melodia trebuie să repornită de la zero. Opțiunea Reporniți cântecul: Da/Nu implică că cineva ar putea cumva să reia cântecul, dar fără zaruri.

Singura grație salvatoare a GH 5 Mobile este dificultatea de realizare. Cele mai multe dintre ele sunt cu adevărat ușoare, iar un jucător priceput le-ar câștiga pe toate în mai puțin de două ore, deoarece nu există nicio certitudine de a reda melodiile bonus. Singurele trei realizări care mi-au dat probleme implicate să cânt perfect un cântec cu fiecare instrument. Adesea am lovit note suplimentare, stricându-mi seria perfectă. Ai crede că reducerea dificultăților la Ușor ar fi de ajutor, dar graficele de notă nu par să se schimbe prea mult în cele trei dificultăți. Cu toate acestea, cu practică, majoritatea oamenilor ar trebui să le obțină pe toate.

Impresie generală

Guitar Hero 5 Mobile este unul dintre jocuri care este prost conceput de la început. Este cu siguranță posibil să creați un ritm distractiv pentru telefoane inteligente, dar nu cu pantofi într-un joc care este menit să fie jucat cu o interfață dramatic diferită. Valorile de producție groaznice ale acestui joc și 6 USD sunt mult prea mari.Eticheta de preț 99 îl face și mai puțin atrăgător. Trebuie să se aplice doar vânătorii de realizări cu standarde scăzute de joc.

Guitar Hero 5 Mobile costă 6 USD ridicol.99 și există o încercare gratuită. Punctează-l aici (link Zune) pe Marketplace.