Revizuirea The Evil Within 2 Xbox One: O continuare mai mare, mai bună și mai groaznică de supraviețuire horror

În urmă cu trei ani, The Evil Within al lui Shinji Mikami a devenit primul mare titlu de groază pe Xbox One. Acum The Evil Within 2 este aici, continuând povestea fostului detectiv Sebastian Castellanos în timp ce caută fiica dispărută într-o lume de mai multe ori ca niciodată.

• Vezi pe Xbox Store

Încă o dată în gol

The Evil Within 2 începe la trei ani după jocul original. După un scurt prolog jucabil, aflăm că protagonistul seriei Sebastian Castellanos și-a pierdut fiica în urma unui incendiu. Tensiunea acestei pierderi l-a făcut pe Sebastian să-și piardă slujba de detectiv, căsnicia și stăpânirea lui slabă asupra sobrietății.

În timp ce îneacă necazurile într-un bar, Sebastian este contactat de fostul său partener, Juli Kidman. Încă lucrează pentru Mobius, compania nefastă din spatele evenimentelor din primul joc. Mobius și-a continuat proiectul STEM care va lega mințile umanității, permițându-le să conducă lumea. STEM are nevoie de o minte inocentă care să țină totul împreună. După cum se dovedește, fiica nu chiar decedată a lui Sebastian este (aparent) acea minte.

După ce a descoperit că fiica lui este într-un fel prinsă în lumea virtuală STEM, protagonistul nostru nu are de ales decât să intre după ea. Kidman și angajatorii ei i-au însărcinat, de asemenea, să găsească o echipă care a fost trimisă să repare lumea distrusă.

The Evil Within 2 are doi antagoniști principali: Stefano Valentini și Father Theodore. Stefano este un artist devenit criminal în serie, care se bucură să creeze piese dezgustătoare din victimele sale. La fel de nebun Părintele Teodor este un preot greșit, acum intenționat să creeze un iad pe pământ.

Povestea este mult de luat în considerare, mai ales dacă nu ai jucat primul joc. Dar odată ce intri în lumea ceaaltă, lucrurile devin mult mai clare – și mai înspăimântătoare.

O lume a mers prost

După ce a intrat în mașină, Sebastian se trezește în orașul Union. Deși Union a fost concepută ca un oraș idilic pentru a ajuta utilizatorii STEM să se adapteze la împrejurimile lor, lucrurile au luat-o razna. O mare parte din populația civilă s-a transformat în monștri asemănătoare zombi, cu ochi roșii și răni pe tot corpul. Cei care nu s-au întors sunt fie morți, fie sunt pradă. Forțele Mobius supraviețuitoare nu vor fi întotdeauna prietenoase – oamenii sunt adesea cea mai mare amenințare unul pentru celălalt, până la urmă. Și asta ca să nu spunem nimic despre șefii îngrozitori care îl așteaptă pe eroul nostru.

The Evil Within 2 poate fi cu adevărat deranjant uneori. După ce a mers pe un drum pustiu, plin de mașini abandonate, Sebastian vede în cele din urmă o femeie care se grăbește într-o casă în ruină. Urmărind-o înăuntru, descoperim că femeia împinge mâncare putrezită în gura unui adolescent aproape mort. Când el nu vrea să mănânce, ea îi lovește nebunește capul în masă, lăsându-i-o mizerie sângeroasă. Apoi vine la eroul nostru, tentacule asemănătoare viermilor erupând din gura. Este ca o încrucișare între Plaga din Resident Evil 4 și familia de ucigași din Resident Evil 7.

Lupta sau zbor

Întâlnirile inamicilor din The Evil Within 2 sunt afaceri tensionate. Acesta este un joc de groază de supraviețuire, muniția și proviziile de vindecare sunt limitate (deși jocul în dificultate Casual reduce this lipsă). Sebastian are, totuși, multe opțiuni pentru a face față dușmanilor: luptă, furiș sau pune capcane. Să aprinzi armele este întotdeauna o opțiune, dar muniția limitată înseamnă că va trebui să-ți alegi luptele.

Odată ce eroul nostru găsește arbaleta, lucrurile se deschid cu adevărat. Arbaleta poate trage mai multe tipuri de șuruburi, inclusiv șuruburi de șoc care distrug țintele cu electricitate și șuruburi de suliță care împing în tăcere atacatorii. Șuruburile de șoc fac minuni atunci când sunt trase în apă și pot fi, de asemenea, folosite pentru a declanșa cuții de siguranțe sparte pentru a deschide ușile electrice.

Stealth-ul este adesea cel mai eficient mod de a vă deplasa prin oraș. Când se furișează, inamicii nu vă vor auzi pașii. Totuși, vă puteți vedea în continuare, așa cum indică pictogramele utile deasupra capetelelor lor. Rămâneți la umbre și, în general, veți putea trece pe lângă ele fără prea mult rău. Dar pot, de asemenea, să faci ucideri furtive asupra inamicilor care nu te-au detectat, dăunându-i grav sau ucigându-i dintr-o singură lovitură.

Upgrade-uri și crafting

Dușmanii doborâți aruncă gel verde care funcționează ca XP. Stați într-un scaun cu rotile și veți fi transportat într-o cameră în care o asistentă îi oferă servicii. Evil Within 2 are cinci ramuri de upgrade de deblocat, inclusiv luptă, sănătate, stealth și multe altele. Alegerea upgrade-urilor care se potrivesc stilului tău de joc va face întâlnire inamice mult mai ușoare pe termen lung.

În tot orașul, jucătorii vor întâlni case sigure unde pot salva jocul și pot îndeplini alte sarcini. Bancurile de lucru de acolo oferă acces la crafting și upgrade-uri de arme. Sistemul simplu de fabricare vă permite să fabricați muniție, obiecte de vindecare și multe altele. crea oriunde în oraș, dar folosi bancurilor de lucru reduce semnificativ costurile materialelor. De asemenea, Sebastian cheltui resursa numită piese de arme pentru crearea armelor, poate crea daunelor, a capacităților de transport și multe altele.

Căutări și rezonanță

Orașul Union al lui Evil Within 2 este prezentat în mare parte ca o lume deschisă care poate fi explorată în propriul ritm, ceea ce înseamnă schimbarea majoră față de coridoarele înghesuite ale primului joc și designul mai liniar. Totuși, vă veți găsi în spații restrânse, cum ar fi case, magazine și facilități Mobius, adesea incomod de aproape de creaturi îngrozitoare.

Harta listează util locații importante și vă permite să setați puncte de referință pentru a vă ghida. Jocul are o mulțime de misiuni și activități secundare de finalizat timp ce o cauți pe fiica lui Sebastian și motivul dezvelirii lumii virtuale.

Devreme, Sebastian învață să-și folosească comunicatorul pentru a căuta rezonanță - sunete emise de alte persoane din oraș. Practic, vei scoate comunicatorul și îl vei folosi ca un contor Ghostbusters PKE, uitându-te în jur până când vei prinde un semnal. După ce vă blocați un semnal, veți vedea sursa acestuia pe hartă.

Apropiați-vă suficient de sursă și veți fi martorul unui balon temporal care arată evenimentele care s-au întâmplat înainte de a ajunge acolo. Acest mecanic de investigație joacă bine în istoria lui Sebastian ca detectiv, plus că te conduce la niște căutări intrigante (și uneori tulburătoare) prin oraș.

Impresie generală despre Evil Within 2

The Evil Within 2 este un joc înspăimântător, poate nu fel de înfricoșător de înfricoșător ca primele părți din Resident Evil 7. Jocul în sine este frumos față de original, cu o structură minunată de lume deschisă și o mulțime de misiuni interesante de îndeplinit. Povestea reală este extrem de convingătoare, în timp ce urmărim călătoria lui Sebastian către mântuire în mijlocul unei lumi pline atât de monștri umani, cât și inumani. Dacă sunteți în căutarea unei aventuri lungi și înfricoșătoare în acest sezon de Halloween, nu căutați mai departe decât The Evil Within 2.

• Personajele, mediile și gore-ul arată fantastic.
  • Structura open-world și un sistem puternic de căutări oferă simultan libertate și îndrumare.

• Mașinile SF și lumea virtuală nu se îmbină întotdeauna pe deplin cu monștrii și fricile din interior.