Destiny 2: Curse of Osiris Xbox One Recenzie: conținut decent a fost deraiat de grind nedrept

Nu numai că adaugă o campanie scurtă de nouăzeci de minute, ci și o varietate de articole pe care le puteți colecta. Îmbunătățirea echipamentului este acum mai ușoară ca niciodată, dar există încă o mulțime de șlefuiri. Acum se pare că colectarea resurselor vă ia mult timp și picăturile nu sunt niciodată garantate. Oricât de captivant este Destiny 2, este păcat că jocul este încă completat de rate stricte de drop care pierd timpul jucătorului.

• Vezi la Microsoft

Povestea și personajele

Destiny 2: Curse of Osiris urmărește robotul Vex care are un plan de master misterios. Potrivit dezvoltatorilor, povestea este plasată la câteva luni după campania principală. Retrezirea Călătorul are repercusiuni pe măsură ce un val de Lumină se răspândește în sistemul solar. Acest lucru pornește o poartă Vex unde adună o forță substanțială.

Expansiunea Blestemul lui Osiris îi urmărește pe robotii Vex care au un master plan misterios.

Spre deosebire de Ghaul, ticălosul din jocul de bază, Vex-ul prin blând în comparație. Chiar și șeful final este o monstruozitate robotică al cărei plan de a distruge sistemul solar este în cel mai bun caz criptic. Chiar dacă campania principală a lui Destiny 2 ar fi explicat povestea puțin prea clar, a fost de preferat confuziei cauzate de expansiune. Ni se arată scene extraordinare de distrugere – un univers fără Lumină – dar modul în care planul Vex de a realiza acest lucru rămâne un mister. Povestea este pur și simplu acceptabilă, deoarece narațiunea din jocul de bază a fost mult mai puternică.

Expansiunea Curse of Osiris introduce și unele dintre cele mai memorabile personaje din franciză. În timp ce Osiris, legendarul vrăjitor, poate fi o dezamăgire, fantoma lui Sagira și un fanatic religios pe nume fratele Vance se bucură. Ca prima fantomă feminină, Sagira este o gură de aer proaspăt și absolut hilară. Fratele Vance, în ciuda convingerilor sale întortocheate, rostește unele dintre cele mai plăcute dialoguri. Deși amândoi nu sunt la nivelul Failsafe sau Asher Mir, totuși adaugă mult farmec jocului.

Activități și locații

Mercur este nouă locație accesibilă celor care se extind. Spre deosebire de Pământ sau de orice altă planetă, zona lumii deschise a acestei lumi mocnite este minusculă. Din fericire, Pădurea Infinită oferă o oarecare amânare în ciuda structurii sale liniare. Cei care speră să exploreze o regiune la fel de vastă precum celelalte zone din jocul de bază vor fi dezamăgiți. Nu există de multe evenimente publice sau cufere de regiune, așa că măcinarea resurselor pare sau sarcină imposibilă.

Pădurea Infinită se află sub suprafața lui Mercur și le permite jucătorilor să se întoarcă în timp sau în viitor. Este o simulare masivă Vex care vă permite să experimentați diferite versiuni ale planetei. Explorarea simulărilor joacă un rol important în campanie, precum și în anumite evenimente finale.

Pe lângă introducerea aventurilor eroice care vă permiteți să repetați misiunile pentru recompense mai bune, Curse of Osiris adaugă Raid Lairs.

Potrivit lui Bungie, Evenimentul Public de pe Mercur este „cel mai mare și mai plin de satisfacții” pe care l-au creat vreodată. Deși cu siguranță se simte cel mai mare, deoarece trebuie să sari la insula la insula realizând diverse obiective, recompensele sunt mizere în comparație. Armele și armurile exotice ar trebui să fie recompensele pentru finalizarea evenimentului public, deoarece este atât de rar și necesită timp. Dacă acest lucru nu se poate face, atunci ar trebui acordate mai multe resurse pe care le puteți crea.

Pe lângă introducerea aventurilor eroice care vă permiteți să repetați misiunile pentru recompense mai bune, Curse of Osiris adaugă Raid Lairs. Raid Lairs sunt raiduri mai mici, care nu durează atât de mult, dar sunt încă incredibil de provocatoare. Nu toată lumea poate sta cu o echipă de pompieri ore întregi pentru a trece prin raidul obișnuit. Este grozav să vezi că Bungie oferă jucătorilor o alternativă cu aceleași recompense în fiecare marți, când provocările se resetează.

Meșteșuguri și adunări

Când în sfârșitul obțineți suficiente resurse, cum ar fi anumite grupuri obscure, puteți folosi pentru a debloca „Profe”, care vă permiteți în cele din urmă să forjați arme. Întregul sistem este încurcat inutil, dar armele sunt destul de puternice. Merită să le creați, chiar dacă grind-ul este insuportabil. De ce jucătorii nu ar fi putut pur și simplu să mărgă la forjă, să vadă specificații pentru arme și să fi lucrat spre cele pe care le-ar avea doreau?? Multe dintre completările la Destiny 2 din Curse of Osiris adaugă multă incertitudine.

Forjarea de noi arme de foc este complicată inutil, dar armele sunt destul de puternice.

Până acum se pare că singura modalitate de a colecta aceste resurse este să deschideți cufere, să participați la evenimente publice, să jucați meciuri în Crucible sau să vă implicați în alte activități repetitive. Este nevoie de foarte mult timp pentru a măcina aceste elemente, așa că mulți jucători ar putea să renunțe. Bungie trebuie să facă mai indulgentă sau să garanteze căderile, deoarece multe dintre arme, în ciuda nivelului de putere crescut, nu sunt atât de bune. De exemplu, noua pușcă de cercetăș forjată este, probabil, una dintre cele mai proaste arme de foc din finalul jocului. Este foarte bun doar pentru a fuziona cu Multi-Tool MIDA pentru a-i spori daunele.

Faceți upgrade la Xbox One X

Pe lângă expansiunea Curse of Osiris, Destiny 2 a primit un upgrade Xbox One X de la Bungie, care mărește rezoluția la 4K nativ. Este minunat să vezi că dezvoltatorul a folosit 1.Avantaj de 8 teraflops pe care Xbox One X îl are față de PlayStation 4 Pro pentru a împinge o rezoluție mai mare fără a fi nevoie de tablă de șah sau de scalare dinamică. Destiny 2 arată mai bine ca oricând, iar imaginile sunt doar. Din fericire, rata de cadre este încă stabilă de 30 FPS, așa că acțiunea este lină.

Concluzia recenziei Destiny 2: Blestemul lui Osiris

În general, Curse of Osiris este o expansiune bună care are multe probleme când vine vorba de progres. Există o mulțime de conținut convingător aici, cum ar fi Heroic Strikes, Raid Lairs și forja, care îmbunătățesc rejucabilitatea. Din păcate, strângerea de resurse și câștigarea unei varietăți de arme este dureros de lentă. Bungie trebuie să ajusteze ratele de picături pentru materiale, astfel încât să fie mai ușor de găsit.

Prada este singurul motiv pentru care jucătorii ar trebui să ia în considerare extinderea, deoarece povestea nu-i face niciun favor. Sperăm că Bungie este conștient de probleme cu ratele de cădere și le va rezolva într-o actualizare viitoare. Jocurile de măcinare pot fi distractive numai dacă ești recompensat bine. În starea sa actuală, Destiny 2 nu reușește să facă asta.

Asigurați-vă că citiți recenzia noastră despre jocul de bază pentru a afla mai multe despre experiență.

• Vezi la Microsoft

• O mulțime de activități noi.