Revizuirea tastaturii mecanice Corsair STRAFE

Săptămâna trecută am analizat tastatura pliabilă universală Microsoft. O tastătură Bluetooth portabilă excelentă pentru telefoane și tablete, dar nu ceva pe care l-ați folosi vreodată pentru a juca jocuri reale pe un desktop. Jucătorii serioși de PC ar trebui să aibă trei lucruri: o tastatură de gaming, un mouse de gaming și un controler. Luați acele componente și sunteți gata să vă bucurați de jocurile Windows cu stil.

Corsair, cel mai cunoscut pentru componentele sale de computer, cum ar fi RAM și sursele de alimentare, produce o linie de succes de tastaturi mecanice sub amprenta sa Corsair Gaming. Tastatura mecanică Corsair STRAFE este cel mai recent astfel de produs. Conceput pentru a oferi toate performanța tastaturilor de top la un preț rezonabil de 110 USD, STRAFE oferă o mulțime de avantaje pentru banii dvs. de jocuri. Aflați mai multe în recenzia noastră completă cu videoclip!

De ce mecanic?

Tastaturile de gaming au mai multe forme și dimensiuni, dar tip este recunoscut pe scară largă drept cremă de bază: tastaturile mecanice. Tastaturile tipice constau din taste care apasă în jos pe comutatoarele cu dom din cauciuc conectate la o membrană mare și plată. Ieftin de făcut, dar nu chiar cel mai receptiv sau durabil stil de dispozitiv de intrare.

Tastaturile mecanice, pe de altă parte, conțin comutatoare mecanice individuale pentru fiecare tastă. Acestea oferă cea mai mare precizie posibilă și sunt certificate pentru a rezista mai mult decât alte gustări. Și chiar și atunci când un întrerupător mecanic individual se rupe, poate oricând fără a pierde dispozitivul. În plus, tastaturile mecanice emit un sunet de clic care vă permiteți să știți exact când a fost înregistrată sau apăsare de tastă.

Design și caracteristici

STRAFE este o tastatură de dimensiune completă, cu un corp din plastic negru mat și părți laterale negre lucioase. Ambele părți au o bandă roșie de iluminat unde partea laterală se întâlnește cu suprafața superioară a periferiei. Corpul tastaturii nu are suport pentru palme.

În partea din spate a dispozitivului se află o mufă de trecere USB, care permite utilizatorilor să conecteze un accesoriu cum ar fi un controler, un mouse sau un stick de memorie la computer (sau chiar Xbox One) prin intermediul tastaturii. Cablul USB foarte gros al tastaturii, acoperit cu cauciuc, are două capete tată: unul pentru tastatură și unul opțional pentru caracteristica de trecere. Fiecare dintre cele două mufe are un conector galben strălucitor, ușor de prins.

STRAFE de la Corsair include două seturi alternative de gust texturate de culoare gri și un instrument de îndepărtare a cheilor. Pentru a utiliza instrumentul, poziționați pur și simplu cele două dinte în jurul unei taste, strângeți și trageți în sus. Cheia se va desprinde sau va reveni cu ușurință.

Primul set de taste texturate înlocuiește gustul W, A, S și D folosesc obiceiul pentru mișcare în jocurile FPS. Deoarece tastele se curbează interior și au o textură distinctă, ele permit jucătorilor să găsească cu ușurință WASD într-o clipă.

Celălalt set vizează jucătorii MOBA, oferind taste alternative Q, W, E, R, D și F cu curbură și creste unice. Mi se pare că setul WASD se simte grozav și nu împiedică deloc tastarea, așa că voi păstra tastele negre originale împachetate cu lotul QWERDF.

Sub fiecare cheie, veți găsi un microîntrerupător Cherry și un LED ROȘU individual. STRAFE este echipat cu microîntrerupătoare Cherry MX Red sau Cherry MX Brown. Modelul MX Brown ar trebui să ajungă pe piață la începutul lunii august.

Comutatoarele MX Red (pe care le-am primit) au fost concepute pentru jocuri și au o forță de acționare scăzută, permițând acționarea rapidă. Comutatoarele Cherry MX Brown oferă feedback tactil la acționare. Sunt potrivite pentru jocuri și tastare. Pentru a afla mai multe despre diferențele dintre comutatoarele Cherry MX, vizitați The Keyboard Company.

Mai multe chei

Pe lângă tastele de joc texturate opționale, bara de spațiu a STRAFE are și o textura crestată (și un LED în centrul său de sus). Mă îndoiesc că mulți oameni pierd evidența barei de spațiu în timp ce tastează, dar textura încă se simte bine la atingere și subliniază importanța gustului.

STRAFE nu are taste media dedicate, ceea ce pare a fi o neglijare evidentă într-o tastatură de peste 100 USD. Cu toate acestea, oferă funcții media ca comenzi secundare. Aceste comenzi funcționează implicit cu Windows Media Player. Ele pot fi activate sau dezactivate cu mai mulți alți jucători obișnuiți, precum și prin aplicarea CUE.

Apăsând tasta Funcție în combinație cu F5-F12, utilizatorii pot opri sau regla volumul sistemului și pot opri, reda și omite în timpul redării media. Atingerea tastelor Funcție F cu o singură nevoie și puțină întindere. Ar putea fi mai ușor să folosești doar două mâini.

Pe lângă toate cheile standard, STRAFE are două în plus în colțul din dreapta sus.

Cel din stânga comută luminozitatea LED-ului de la oprit la scăzut la mediu la ridicat. Tasta corectă activează sau dezactivează gustul Windows în sine. Găsită în colțul din stânga jos al tastaturii între CTRL și Alt, tasta Windows servește multe funcții utile în aplicații. Dar nu poți să îl lovească accidental în timpul jocului, deoarece va minimiza jocul.

Nu vă faceți griji dacă nu aveți nevoie de nici una dintre funcțiile implicite ale gustului suplimentar. Programul Corsair Utility Engine inclus cu STRAFE permite reprogramarea tuturor gusturilor. Programele utilitare specifice perifericelor pot fi greu de utilizat uneori, dar nu CUE. Permite utilizatorilor să schimbe cu ușurință funcțiile tastelor, să configureze macrocomenzi pentru gust și mouse, să personalizeze funcțiile de iluminare ale tastaturii și multe altele.

Aprinde-l

În timp ce tastaturile mecanice la prețuri mai mari ale Corsair oferă iluminare RGB și culori selectabile de utilizator, STRAFE vine doar cu LED-uri roșii. lucru poate fi văzut ca un acest negativ, deoarece unele oameni ar putea să nu le placă schema de culoare roșie și iluminatul.

Totuși, luminile roșii de aici arată foarte bine. Utilizatorii nu numai că pot comuta între trei niveluri de iluminare diferite în mod implicit, dar pot, de asemenea, să personalizeze nivelul de iluminare în detalii și mai mari utilizând Corsair Utility Engine. poate chiar să reglați comportamentul luminii pentru gusturile individuale, astfel încât doar tastele pe care le utilizați pentru un joc să se aprindă și multe altele.

După cum s-a demonstrat în recenzia noastră video, CUE oferă de asemenea, câteva profiluri impresionante de iluminare la nivelul tastaturii pentru utilizatorii care doresc un plus de flare:

• Vizor: O linie roșie se mută de la stânga la dreapta și înapoi.
  • Ploaie: Luminile "cad" ca ploaia din partea de sus a tastaturii pana in jos.
  • Puls: Întreaga tastătură pulsa de la intensitate scăzută la mare și înapoi.
  • Val: Undele curg de la stânga la dreapta pe tastatură.
  • Tip iluminare (cheie): Doar tastele pe care le atingeți se aprind, apoi se sting din nou încet.
  • Tip Iluminare (Ripple): Ondulări de lumină emană de la gust pe care le apăsați. Acesta este efectul meu preferat.

Tastatură ucigașă

Corsair STRAFE dispune de comutatoare Cherry MX de ultimă generație, taste de joc texturate opționale, iluminare roșie foarte personalizată pentru fiecare tastă, un port USB convenabil de trecere și un software excelent. Din punct de vedere al caracteristicilor, are aproape tot ce ți-ai putea cere, în afară de tastele media reale și iluminarea RGB.

Totuși, cum se simte STRAFE când îl folosești? Se simte perfect. Tastele oferă exact cantitatea potrivită de rezistență atunci când sunt apăsate. Fiecare face un clic audibil, nu spre deosebire de sunetul pe care îl puteți obține la apăsarea unui buton de pe un stick de arcade. Da, sună puțin mai tare decât tastaturile mai ieftine, dar confortul și performanța merită totală.

Deși prefer controlerele pentru multe tipuri de jocuri, cum ar fi platformele și cursele, tastaturile excelează în mod evident pentru genuri precum împușcături, MOBA, RPG-uri și jocuri de strategie. STRAFE îmbunătățește cu adevărata experiență cu aceste jocuri. Tastele și modurile de iluminare opționale curbate și texturate vor ajuta pe oricine să mențină degetele în poziție optimă și să găsească gusturile importante într-o clipită. Tehnologia anti-ghosting de la Corsair asigură că combinațiile complexe de gust vor funcționa corect, mai degrabă decât să pornească „fantasmă”.

Dacă sunteți în căutarea unei tastaturi de gaming care să nu spargă banii, Corsair STRAFE este o alegere excelentă. După ce am jucat câteva jocuri și am scris această recenzie cu ea, o să întâmpin greu să mă întorc la tastatura mult mai puțin impresionantă a notebook-ului meu.

• Cumpărați tastatura mecanică Corsair STRAFE Cherry MX Red de la Amazon (109 USD.99)
  • Cumpărați tastatura mecanică Corsair STRAFE Cherry MX Red de la Amazon UK (99 GBP).95)