Revizuire aproape de Sun Xbox One: nu zboară suficient de aproape

Sursa: Furtună într-o ceașcă de ceai

Când deschideți Close to the Sun, primul lucru care vă îngrijește în minte este Bioshock. Dincolo de fontul, care este asemănător, intriga este similară. Trebuie să luați o barcă până în mijlocul oceanului pentru a vă îmbarca pe o navă științifică misterioasă care a devenit o casă pentru tot ce este mai bun pe care lumea are de oferit. Ești apoi împins într-un mister în care ești surprinzător de implicat și trebuie să depășești experimentele greșite și orgoliul omului pentru a ieși în viață. Da, cu siguranță familiară.

Aproape de Soare, din fericire, face suficient pentru a trece dincolo de umbra lui Bioshock. Este un joc de explorare de groază care se sprijină puternic în ultimul element în timp ce creează un mister intrigant bazat pe savantul nebun preferat al sfârșitului secolului al XIX-lea Nikola Tesla. Durează șase ore. Reușește câteva sperieturi bune, construind, de asemenea, o versiune a acestei ere a progresului științific care se simte atât înrădăcinată în istorie, cât și proaspătă, în special pentru cei care care au o noțiune trecătoare a numeroase precum Tesla și Edison. Dezvoltatorii Storm in a Teacup au avut o viziune și totul este clar și evident în produsul final.

În timp ce jocul a apărut pe Switch pe PC în luna mai, acum este disponibil pe Xbox One, împreună cu PlayStation 4 și Nintendo. Close to the Sun reușește să se ridice la înălțimea titlului său înalt sau merită săriți? Ați-l pe o consolă îmbunătățește în vreun fel?

Horror și Tesla

Aproape de Soare

30 USD

Concluzie: În timp ce jocul are o premisă intrigante, un stil de artă atractiv și se află la o lungime de aer liber, nu face suficient. Vrea să zboare aproape de soare, dar abia poate să coboare de pe sol.

• Suficient spatiu pentru a explora
  • Mare stil de artă
  • Lungime bună
  • Cine nu iubește Tesla?

• Speicile nu sunt consistente
  • Devine repetitiv
  • Relațiile sunt superficiale
  • Povestea are prea multe capete libere
  • Versiunea Xbox are probleme tehnice
  • 22 USD la Walmart

Aproape de Soare: Ce mi-a plăcut

Sursa: Furtună într-o ceașcă de ceai

Jocul sare rapid în stabilitatea misterului. O interpretezi pe Rose Archer, o jurnalistă care primește o scrisoare misterioasă de la sora ei, săvantă, Ada, care a lucrat cu Tesla la Helios, o navă gigantică care a devenit un oraș improvizat pentru oamenii din vârful câmpurilor lor STEM. Ea are nevoie de ajutorul tău și, pe măsură ce te apropii de Helios, îți dai seama că ai siguranța lucrurilor au mers prost. Nu e nimeni care să te întâmpine, multe lumini sunt stinse, ușile sunt încuiate și, după cum descoperi rapid, sunt cadavre peste tot. Nu pare a fi cel mai bun loc pentru a lucra.

În timp ce ritmul este lent la început, misterul inițial este suficient pentru a-i menține ocupați pe principalii jucători prin unele părți dificile. De exemplu, durează ceva timp să-l întâlnești pe Aubrey, un bărbat prins în întreținere care te contactează prin intermediul dispozitivului tău de comunicare și care devine unul dintre ghidurile vocale proeminente din joc. Miza este ridicată în mod dezvoltat, dar numai după ce petreci 20-30 de minute străduindu-te prin locuințele căutând diverse carduri și indicii.

S-ar putea să vă gândiți la Bioshock, dar, din fericire, Close to the Sun face suficient pentru a trece dincolo de umbra lui Bioshock.

În plus, estetica se adaugă la plăcere și la cât de mult este jucătorul să cedeze jocului. Amplasarea într-un univers alternativ în care compania lui Tesla, Wardenclyffe, nu numai că a declanșat, dar a reușit să aibă suficient succes pentru atragerea oamenilor de știință de top ai lumii le permite designerilor să se distreze cu roțile, aburul și alama. punct fiecare nivel. Bobinele Tesla sunt peste tot, ceea ce este un element de stil grozav, dar creează și obstacole pe care jucătorul trebuie să le ocolească.

În general, nu există prea multe de ce să vă faceți griji atunci când traversați niveluri dincolo de bobinele Tesla ocazionale care au mers prost și ceva ceață albastră. În mare parte, jocul vă permite să explorați fiecare nivel și să finalizați misiuni, astfel încât să poată continua. Vrea să-ți ia timp și să găsești obiecte de colecție sub formă de tăieturi din ziare, note de companie și alte documente. Unii elaborează o subintrigă despre modul în care Edison ar fi putut trimite spioni corporativi în Helios (mai multe despre asta mai târziu) sau pur și simplu arată alți oameni de știință celebri care au vizitat. Îți faci o idee bună despre cum ar fi putut fi viața înainte ca totul să mărgă în iad, ceea ce te ajută să explici de ce s-ar fi putut muta Ada acolo.

În timp ce jocul ia timp, știe când să crească ante. Există două amenințări principale: un criminal criminal cu un cuțit și ceva mai paranormal, iar jocul se echilibrează atunci când fiecare ridică capul. Cu fiecare, nu ai nici un mijloc de apărare; doar sprintul tău. Există câteva secvențe în care trebuie să alergi pe coridoare necunoscute pentru a scăpa de anumite terori. Acestea sunt cele mai dificile părți ale jocului - și am murit de câteva ori, dar, din fericire, jocul se salvează automat des - și testează-ți timpul de reacție. O mică greșeală și ești mort.

O mică notă: Aproape de Soare creează sperieturi curate, unde ceva s-ar putea să iasă la tine numai când te uiți la el. Este un truc de design de joc care este doar fascinant dacă vă interesează detaliile tehnice, dar este eficient.

Aproape de Soare: Ce nu mi-a plăcut

Sursa: Furtună într-o ceașcă de ceai

În timp ce Close to the Sun are o mulțime de piese care funcționează separat, puse împreună, acestea nu se adună prea mult. Cea mai mare dezamăgire aici este că ar fi putut fi mult mai mult. De aceea, după ce am terminat jocul și m-am așezat să scriu această recenzie, am constatat că nu au rămas multe elemente prin preajmă.

De exemplu, există monștri care, în anumite momente ale jocului, te urmăresc și te pot sfâșia. Având în vedere de unde vin, ai crede că ar fi peste tot pe navă. Cu toate acestea, există doar o mână - poate două sau trei - cu care te întâlnești. S-ar putea să fie mai multe alergări în jurul Helios pe care nu le întâlniți, dar nu sunt suficiente pentru a fi amenințătoare. Se simte inconsecvent, ca și cum dezvoltatorii scot trucuri din pălărie doar atunci când este convenabil sau are sens pentru poveste.

Deși narațiunea are mult potențial, nu se ridică niciodată la nivelul a ceea ce ar fi putut fi.

Același lucru este valabil și pentru mecanicul flashback care devine mai proeminent pe măsură ce povestea continuă. Rose va vedea contururile strălucitoare ale oamenilor și ce făceau pe navă. Ajută în anumite zone în care este posibil să nu știi unde să mergi, dar apare doar când jocul se scrie într-un colț. Nu există nicio modalitate ca Rose să cunoască câteva informații? Introduceți câteva elemente paranormale pentru a o ajuta.

De asemenea, groaza să intre în joc doar atunci când jocul are nevoie, fie că este pentru a împiedica progresul lui Rose sau pentru a face o zonă altfel plictisitoare mai incitantă. La început, acest lucru funcționează pentru a menține ritmul cardiac al jucătorului ridicat, dar acestea nu se întâmplă suficient pentru a fi consecvente. De asemenea, în timp, devin repetitive, făcând fiecare întâlnire să pară o corvoadă.

Deși narațiunea are mult potențial, nu se ridică niciodată la nivelul a ceea ce ar fi putut fi. Miezul este în mod clar relația dintre Rose și Ada, dar nu obțineți niciodată suficiente detalii pentru a justifica unul și-ar risca viața pentru celălalt. Există imagini – cum fi modul în care mama lor a murit când tinerii – dar interacțiunile lor rămân ar la suprafață. Nu știu nimic despre niciun personaj în afară de faptul că Rose este curajoasă și sarcastică, iar Ada este hotărâtă să vină. Singurul motiv dat pentru care Rose s-ar pune în pericol pentru Ada este că sunt surori, ceea ce nu este suficient.

Multe dintre diversele fire, în special cel despre dacă Edison plănuia să saboteze, nu primesc răspuns sau sunt abandonate și uitate. Intriga principală despre cercetările Adei și despre cum ea a mers prea departe are un sfârșit, dar se simte grăbit. Jocul se termină într-o notă definitivă, dar încă mai erau multe care ar fi putut fi incluse. Se spune ca Storm in a Teacup a vrut să lanseze DLC sau a avut idei, dar nu a avut timp să le includă.

Aproape de Soare este o experiență care, din neatenție, depinde de promisiunile neîmplinite. Înfricoșările nu merg niciodată suficient de departe și nici nu sunt suficiente de consistente pentru a menține tensiunea la un nivel satisfăcător. Relațiile cu personajele sunt plictisitoare, iar jocul în sine este plin de facilități care țin de uimirea și surpriza jocului. Nu aș fi șocat dacă, pentru mulți, jocul ar fi uitat rapid.

Probleme Xbox

Versiunea Xbox a jocului are câteva mici probleme. La un moment dat, am lăsat jocul în pauză pentru un pic și a decis să repornească. Mi-a salvat progresul, dar tot a trebuit să trec din nou prin nivel. Deoarece jocul salvează des, aceasta a fost mai mult o supărare.

Alteori, însă, economisirea constantă a devenit o problemă, mai ales în unele dintre secvențele de sprint mai grele în care am murit constant. Nu m-ar raporta la începutul nivelului, ci în diferite puncte de-a lungul întregii, ceea ce însemna că am fost reaparit în fața amenințării de câteva ori și în fața unde trebuia să merg la alții.

Concluzie

Sursa: Furtună într-o ceașcă de ceai

Este ușor de văzut cum ar fi putut juca să fie uimitor. Are un stil distinct; deși amintește de Bioshock, reușește să se deosebească din cauza cauzei de bine se potrivește cu povestea și personajele din centrul ei. De asemenea, include cum să-l lași pe jucător să rătăcească și să exploreze, lăsându-l să se cufunde în mai multă lume.

3 din 5

Cu toate acestea, în ciuda ambiției sale, nu există nimic altceva care să ajute jocul să se deosebească de colegii săi. Este o distracție ușoară, uneori distractivă, printr-o lume steampunk, dar nu merge niciodată suficient de departe. Sperierile nu sunt atât de înfricoșătoare, explorarea nu este atât de deschisă, iar povestea nu se termină într-un loc suficient de puternic pentru a justifica tot misterul și acumularea. Este un joc care a vrut să fie Icar și să zboare, ahem, prea aproape de soare, dar nici măcar nu a reușit să ajungă prea departe de pământ.

groază steampunk

Aproape de Soare

Cine nu iubește niște Tesla?

Close to the Sun are o premisă intrigantă și un stil artistic grozav, așa că ar putea merita pentru o durată de rulare rapidă și prețul relativ scăzut pe Xbox. În plus, cine nu iubește niște bobine Tesla?

• 30 USD pe Amazon
  • 22 USD la Walmart

Xbox