Big Buck Hunter Pro Adventure Review: Vânătoarea unui joc mare pe Windows

Jocul original Big Buck Hunter Pro pentru Windows Phone a avut ghinionul de a fi lansat chiar înainte de Windows Phone 8 anul trecut. A funcționat puțin prost pe dispozitivele timpurii cu Windows Phone 7, așa că mulți nu așteaptă cu nerăbdare sau performanță dintre acestea pe Windows Phone 8. Din păcate, jocul sa dovedit incompatibil cu noul sistem de operare mobilă și rămâne aproape un mai târziu.

Pe partea bună, dezvoltatorul Merge Interactive și Microsoft a lansat o versiune pentru Windows 8 și RT intitulată Big Buck Hunter Pro Adventure la începutul acestui an. Pe lângă un număr ciudat de lung, Adventure aduce toată distracția Windows Phone și a jocului arcade original, o recompensă de conținut suplimentar și o nouă contribuție a Realizărilor Xbox. Obține rezumatul complet după pauză.

Aventuri în împușcarea animalelor

Noul mod Adventure este un mod mai lung și puțin mai liniar decât modul arcade tradițional. În mod implicit, constă din două campanii mari: Cerbul Whitetail și Elk. Fiecare dintre acestea oferă mini-campanii ușoare, medii și dificile cu 25 de niveluri (20 de vânătoare și 5 niveluri bonus) pe bucată. Acestea găzduiesc 60 de niveluri de vânătoare în total, în comparație cu cele 30 ale jocului Windows Phone.

Fiecare nivel are un obiectiv secundar opțional, cum ar fi dragostea unei ținte de la o anumită distanță sau uciderea cu o lovitură uciderea a trei ținte. Nivelurile finalizate pot fi rejucate în orice moment pentru scoruri și evaluări mai mari, adăugând foarte mult valoarea de rejucare.

Scopul să fie nivel (ca întotdeauna) este ucizi toate cele trei animale masculi fără apărare cu armele tale superioare. Lovirea capului sau a inimii fiarelor le va ucide instantaneu, dar in caz contrar, trebuie sa le omoare exact trei focusari. Trage o femeie puțin mai lipsită de apărare și nivelul se termină instantaneu. Cu toate acestea, vânătorii pot ucide creaturi mai mici, cum ar fi ratonii și păsările, pentru puncte suplimentare.

Nivelul se termină după ce toate cele trei animale masculi au murit și au dispărut sau jucătorul înaripează o femeie. Jucătorul primește apoi o evaluare generală bazată pe animalele ucise și pe precizie. Pentru a obține toate o evaluare de 5 stele, va trebui să-i ucizi pe toți cei trei bărbați cu o singură dragoste ȘI să iubești creațiile opționale la nivel. Această cerință de creatură cere puțin prea mult, dar într-adevăr afectează doar pe vânătorii de realizări.

Jocuri bonus

Unul dintre cele mai importante momente ale jocului pentru telefon a fost sortimentul său de șase jocuri bonus. Toate aceste jocuri revin, plus 12 noi (inclusiv DLC). Unele dintre cele mai amuzante completări includ: „Mars Needs Cattle”, în care jucătorii salvează vacile de răpitorii OZN-urilor; spațiul cosmic „Meteor Bash” și un „Mugshot” inspirat de Beer Tapper, care prezintă o mulțime de doamne oribile de coșmar care alunecă cani în jurul unui bar. Jocul Dove Hunt, care a funcționat atât de mult pe unele telefoane Windows, rulează frumos pe Surface Pro.

Revine modul Arcade

Aceste minijocuri pot fi jucate individual în afara modului Aventură în modul Clasic. Pentru a debloca Classic, trebuie doar să finalizați orice campanie în modul Aventură.

Classic este de fapt întregul Windows Phone al lui Big Buck Hunter Pro. Jucătorii pot alege să participe la un „Trek” (cinci niveluri de vânătoare) sau un joc complet de trei drumeții. Modul Aventură este mai lung și mai puțin liniar în natură, ceea ce face ca Classic să fie ușor redundant. Dar este încă un bonus grozav.

Conținut descărcabil

Singurul lucru care lipsește din modul Clasic în comparație cu versiunea arcade reală a lui Bick Buck Hunter Pro este patru tipuri de animale: antilopă, oaie Bighorn, elan și caribu. Dar toate cele patru animale sunt disponibile ca și în aplicație. Un animal costă 1 USD.99, în timp ce pachetul cu toate cele patru se vinde cu 5 USD.99.

Ce obțineți cumpărând animale premium? Fiecare adaugă trei călătorii noi în modul Clasic, trei campanii noi în modul Aventură și trei locații noi. Opțional 5 USD.Achiziția cu 99 triplează în esență durata jocului. Din păcate, DLC-ul nu adaugă realizări noi, deși îl va face pe cel pentru uciderea a o mie de dolari mult mai puțin plictisitor.

Comenzi Windows 8

Jocurile arcade Big Buck Hunter folosesc un pistol ușor, din care Windows 8, evident, îi lipsește. Dar comenzile ecranului tactil funcționează foarte bine. Un deget poate atinge oriunde pe ecran pentru a fotografia, în timp ce atinge partea de jos a ecranului cu un alt deget se reîncarcă.

Dacă joci pe un computer sau pe un ecran tactil nu este treaba ta, pot opta, de asemenea, fie numai pentru mouse, fie pentru comenzile mouse-ului și tastaturii. Butonul stâng al mouse-ului se declanșează și butonul din dreapta se reîncarcă. De asemenea, bara de spațiu se reîncarcă, ceea ce mi se pare cel mai ușor pentru declanșarea și reîncărcarea rapidă.

Indiferent de metoda de control pe care o alegeți, țintirea este ușor inexactă prin proiectare. Vezi, în jocurile Big Buck Hunter, lovitura ta nu aterizează automat în centrul reticului de țintire. Poate lovi oriunde în cercul reticului. Presupun că inexactitatea a apărut ca o decizie de proiectare în jocul arcade pentru a face actul relativ simplu de a ucide animale inofensive mai provocator. Este puțin înervant în jocul de acasă, dar te obișnuiești cu asta.

Cenzură, erori și performanță

Jocul Windows Phone a eliminat în mod inutil modelele feminine live-action găsite în orice altă versiune a jocului și același lucru este valabil și pentru jocul Windows 8. Să fie rușine orice persoană de la Microsoft a cerut eliminarea acestora.

Joc pentru telefon a inclus și câteva funcții online: „Arcade Finder” (găsiți o mașină arcade din apropiere) și „Coin-Op Login” (împărțiți scorurile cu jocul arcade). Cu toate acestea, niciuna dintre funcții nu a funcționat corect, făcându-le extrem de inutile. Au fost omise din Adventure.

Mai supărător, am experimentat o serie de erori grafice când jucam pe laptopul meu de gaming. Texturile pâlpâie adesea înăuntru și în afara, în special la nivelurile de zăpadă (așa cum se arată mai sus). Acestea erori nu apar atunci când rulați pe Surface Pro (semnificativ mai puțin puternic), deci nu sunt o problemă universală.

Lăsând deoparte posibilele erori de textură, Adventure arată mult mai bine decât jocul Windows Phone sau chiar un văr al doilea atractiv. Ei bine, nu vă puteți căsători legal cu acest joc în majoritatea statelor, dar are un glisor grafic ascuns în meniul Ajutor și Opțiuni. Acest lucru permite un joc fără probleme, indiferent dacă este jucat pe Windows RT sau complet pe Windows 8.

Singura realizare Windows Phone cu dificultate reală a implicat să joci sau rula perfectă a jocului bonus „Dove Hunt”. Din cauza problemelor de performanță, s-a dovedit imposibil pentru mulți jucători. Aventura are o singură realizare pentru perfecționarea tuturor jocurilor, dar asta trebuia să se dovedească ușor ar putea să fie implicită să superioare a acestei versiuni.

Două realizări pe termen lung implică uciderea a 1.000 de dolari și 100 de dolari. Căprița se simte puțin abruptă, deoarece jucătorii NU ar trebui să tragă nu. Dar presupun că un număr destul de mare de femei vor fi lovite accidental, pe măsură ce jucătorii se apropie de cei mii de masculi și alte realizări.

„Ștergeți-le” este de departe cea mai grea realizare. Le cere jucători să acorde 5 stele la fiecare nivel în toate cele trei campanii de aventură ale unui animal, ucigând fiecare dolar dintr-o singură lovitură ȘI fiecare creatură. Sunt 60 de niveluri pentru a perfecționa! Este o cerinta enervanta, dar cel putin putem reda nivelurile individuale. Dacă nu vă place cu adevărat jocul, probabil că nu veți dori să vă deranjați să urmăriți.

Impresie generală

Oricât de tristă este lipsa lui Big Buck Hunter Pro pe Windows Phone 8, cel puțin fratele său mai mare Big Buck Hunter Pro Adventure a ieșit foarte bine pe Windows 8. Vine cu două ori mai multe niveluri decât jocul de pe telefon în mod implicit și rulează mult mai bine. De asemenea, acceptă salvarea în cloud! Fanii jocurilor cu arme sau vânătoare nu pot da greș cu acesta.

Ar trebui să luați cele patru animale DLC? Ei bine, șase dolari primesc încă 240 de niveluri de vânătoare și 12 noi jocuri bonus de jucat. La fel ca și jocul principal, DLC-ul împuternicirii cu valoare justă. Marii fani ai jocului vor adora conținutul suplimentar, în timp ce jucătorii care sunt în el doar pentru realizări îl pot sări peste el.

Big Buck Hunter Pro Adventure – Windows 8 sau RT – 246 MB - 4 USD.99 – Link magazin