Recenzie Beholder pentru Xbox One: un concept interesant care nu ajunge la măreție

Titlurile de strategie sunt întotdeauna o vedere binevenită pe Xbox One, așa că inițial am avut mari speranțe în Beholder. Și, în multe privințe, s-a ridicat la înălțimea așteptărilor mele. Între decorul distopic frumos conceput, partitura muzicală atmosferică și scrierea solidă inițială, am fost cu siguranță captivată de experiență.

Cu toate acestea, carnea lui Beholder - gameplay-ul - este locul în care sunt dezvăluite defecte serioase. Deși jocul vă testează toate abilitățile de multitasking, cât și raționamentul moral, natură repetitivă a jocului și lipsa unei adevărate valori de rejucare a împiedică pe Beholder să fie ceva cu adevărat special.

Vezi pe Microsoft Store

Povestea și decorul: O marionetă pentru stăpânii tăi

Beholder are loc într-o formă de viitor apropiat distopic în care societatea este controlată de un guvern cunoscut sub numele de Minister. Ministerul angajează angajați speciali care să acționeze ca manageri pentru ansamblurile de apartamente. Sună destul de bine, până când aflați că sarcina lor principală este să spioneze fiecare aspect al vieții chiriașilor, raportând autoritățile abaterile.

Preiei controlul asupra lui Carl, care recent a ales să ocupe această funcție și trăiește ca manager într-un complex cu familia sa. După ce l-ai văzut pe fostul manager care nu și-a îndeplinit atribuțiile fiind bătut de poliție și arestat, îți devine imediat clar că, dacă ești de acord cu politica Ministerului privind confidențialitatea sau nu, refuzul de a face ceea ce spune organizația nu. este ideal.

Pe măsură ce Ministerul începe să dezvăluie legi noi, din ce în ce mai ridicole (cum ar fi interzicerea dreptului de proprietate asupra merelor), vă confruntați cu alegerea dificilă fie de a respecta legea pentru a vă menține pe dumneavoastră și familia dumneavoastră în stare bună. , fie să ignorați politici invazive, lăsându-ți chiriașii să trăiască vieți private, dar riscându-te pe tine în acest proces.

Veți alege să susțineți acest sistem sau să vă luptați cu el? Aceasta este în cele din urmă întrebarea principală care conduce narațiunea jocului. Este unul convingător, desigur, dar se prăbușește după câteva ore din cauza lipsei oricărui persoane atât în ​​​​protagonistul lui Carl, cât și în numeroase NPC-uri. Povestea este dinamică, cu mai multe finaluri, dar nu există niciun motiv să te atașezi de nimeni și, prin urmare, rejucău jocului pentru a experimenta diferite scenarii este o corvoadă.

Mod de joc: urmăriți pe toată lumea

În calitate de administrator al clădirii dvs., depinde de dvs. să vă asigurați în mod constant că știți ce face toată lumea. Folosind banii pe care îi veți câștiga pentru cumpărarea camerelor și alte echipamente, puteți crea sisteme de securitate eficientă care vă permiteți să vedeți tot ce se întâmplă, peste tot. Totuși camerele nu funcționează întotdeauna și, uneori, ești forțat să spioni manual oamenii prin alte metode, cum ar fi niște vizor.

Pe măsură ce toți mai mulți oameni se mută, asigurați-vă că există un plan eficient pentru a le urmări pe toate acest loc în care Beholder este cel mai bun. A vorbi cu toți este, de asemenea, avantajos, puteți afla informații despre ei care vă vor oferi indicii potențiale despre ceea ce ar putea face în viitor sau să aducă în complexul dvs.

Din păcate, totuși, interacțiunea cu NPC-urile este un proces plictisitor și foarte puțin dintre ele sunt interesante. În plus, exact aceiași oameni se mută în timpul reluărilor, iar această lipsă de varietate face în cele din urmă din Beholder un lucru neplăcut la care să revină după prima finalizare. În cele din urmă, controalele se pot simți adesea puțin confuze și neplăcute și aceasta este o mare problemă într-un titlu care se așteaptă să faci multitasking eficient și în timp util.

Beholder pentru Xbox One rezultat

Deși introduce un concept grozav și îl susține cu elemente vizuale competente, muzică și scriere decentă, Beholder nu mai are succes datorită multiplelor probleme legate de mecanica de joc, comenzile și valoarea slabă de rejucare.

• Cadru bine lucrat.
  • Concept unic de joc.
  • Prezentare puternică.