Recenzie Assassin's Creed Rogue Remastered: O bijuterie uitată renăscută

Între lansarea sa exclusivă pe console de ultimă generație în 2014 (la un an întreg după lansarea Xbox One) și fapt că a apărut alături de Assassin's Creed Unity, un joc cu mult mai mult marketing, Assassin's Creed Rogue este un titlu despre care mulți jucători nu măcar nu știau că există. În ciuda unei povești excelente și a unei mecanici solide, Rogue nu a avut în cele din urmă atât de succes pe cât ar fi putut fi.

Ediția remasterizată care a fost lansată recent pentru Xbox One oferă jocului sau altă oportunitate de a străluci. În timp ce, din păcate, grafică nu este nimic de care să vă bucuri, calități care au făcut ca originalul să fie grozav sunt încă aici și, astfel, jocul este la fel de bun acum ca atunci.

Vezi pe Microsoft Store

Povestea: De la asasin la templier

Assassin's Creed urmărește povestea lui Shay, un asasin din New York în timpul evenimentelor din războiul francez și indian. Forțat să-și trădeze propria fraternitate pentru a preveni sau nouă catastrofă, Shay nu are de ales decât să întoarcă spatele Asasinilor. Apoi se trezește în compania templierilor, dușmanul jurat al Ordinului său anterior și, spre deosebire de alte jocuri din serie, putem vedea acest conflict din ceaaltă parte a lucrurilor.

Ceea ce face povestea lui Rogue atât de grozavă este că lupta dintre ordinele Asasin și Templier este văzut într-o lumină mult mai gri. Anterior, Asasinii erau „băieții buni” de necontestat, iar templierii „băieții răi”. Nu mai; deși Rogue nu te va convinge că templierii sunt cei pe care ar trebui să-l sprijini, îți va arăta problemele de care sunt afectați Asasinii, cum ar fi corupția și ipocrizia.

Mod de joc: O amintire a rădăcinilor

Așa cum a apărut înainte de Assassin's Creed Origins, titlul care a reînnoit formula seriei, Rogue este construit pe principiile clasice Assassin's Creed: stealth, mișcare parkour, vânătoare de colecție și (ca ultim rezultat ) lupta directă. Astfel, jocul nu este proaspăt, dar asta nu înseamnă că este datat,. Structura originală a gameplay-ului din aceste jocuri funcționează bine, dacă nu vă deranjează să vă întoarceți la rădăcinile francizei, veți iubi stilul lui Rogue.

În plus, există și mai mult din infama luptă navală pentru care Assassin's Creed IV: Black Flag a fost lăudat universal pentru. Din nou, există puține în noile funcții, dar numele ce este acolo este încercat și adevărat. Dacă vrei să navighezi în larg, atunci Rogue are o mulțime de oportunități doar pentru tine.

Prezentare și performanță: Bine, nu grozave

Văzând că este un joc remasterizat, am fost încântat să văd cât de bine a ajuns Ubisoft să arate Rogue pe Xbox One. Din păcate, entuziasmul a fost dezamăgit de fapt că Rogue arată puțin mai bine decât versiunea originală pentru Xbox 360. Având în vedere că recentul Assassin's Creed: The Ezio Collection a fost, de asemenea, dezamăgitor, ar fi trebuit să-l văd venind. Indiferent, este încă dezamăgitor de văzut. Este mai puțin o remasterizare și mai mult un simplu port.

Totuși, într-o notă mai pozitivă, remasterul rulează excelent pe Xbox One. Nu am întâlnit nicio problemă în timpul jocului, iar acest lucru este o creștere masivă față de prima versiune, care deseori s-a luptat să mențină framerate stabile pe Xbox 360.

Concluzie Assassin's Creed Rogue Remastered

Deși nu reușește să remasterizeze în mod satisfăcător elemente vizuale ale jocului, Assassin's Creed Rogue Remastered aduce toate jocul original pe Xbox One cu performanțe perfecte și cu fiecare caracteristică care l-a făcut grozav în primul rând.

• Excelenta poveste.
  • Gameplay solid.
  • Performanță uimitoare.